2017年1月15日星期日

The Staff:職工頭圍用膳

近年都久唔久會嚟到大角咀搵食,睇見依區不斷變化,雖然唔喺咩變天速度,但見唔少舊樓被收購,被重建,是日中午嚟到利得街,就有一個巨型嘅市建局項目興建緊,然而,成條街仍然有唔少舊樓,地下鋪位大多數亦喺車房,不過,待市建局個項目落成,相信成條街慢慢會變得不一樣。同朋友嚟到依度,皆因從食友口中知道有間小店「The Staff」新開無耐,做菜甚有質素,早午餐亦頗有特色。
因為朋友都喺晌奧海城返工,間中亦落依區食晏,小弟亦久唔久過嚟,所以,大全街、埃華街、利得街……等等,都有啲印象,過到嚟都唔難搵。而且,平時食完嘢會行過港灣豪庭拍卡,由南昌經西鐵搭一個站就返到美孚喇。踏入餐廳內,果真一派小店格局,全店大概得24個位,但裝修骨子簡約,以啡色及杏色為主調,配皮椅,感覺悠閒舒適。
餐廳尾喺開放式廚房,都偷窺到師傅做菜的情況,更不時傳來做菜嘅香氣。
由於餐廳喺新開關係,免收加一服務費,不過,問店長都未知幾時完個免加一,但應該都會有段時間嘅。餐牌設計超簡單,用瓦通紙黐起黑底白字嘅餐牌,食物選擇可從一張Brunch Menu及兩張A La Carte Menu去揀,前者共有7七款主菜選擇,定價由$78-$118,包一杯基本餐飲,亦可加錢轉特飲;後者就選擇多啲,由前菜、班尼迪、全日早餐到甜品多種分類。
而飲品餐牌亦有兩張,分為咖啡、熱茶、特飲、雞尾酒、啤酒及紅白酒,相信,都滿足到唔同人嘅需要。
bowl燒蝴蝶春雞配普羅旺斯燉菜 $118
春雞即喺表示日子長得唔長嘅細雞,所以,就算成隻都唔會好大,不過,肉質就相對嫩滑,燒過之後,真喺做到皮脆肉嫩,肉質細滑,非常香口。除有啲烤薯仔、烤青瓜外,仲有一小兜普羅旺斯燉,菜,即喺乜?其實小弟都唔喺好識,但味道如燉雜菜,幾香幾濃。
bowl熱帶雨林 +$18
友人跟餐就貪得意加錢要杯熱帶雨林,其實喺啲雜莓加菠蘿汁所混成嘅梳打,加多少少裝飾,又真喺幾有熱帶風情。味道方面,酸酸甜甜,冰冰涼涼,又幾清爽。
bowl有今生冇來世早餐 $238
散叫餐牌有一系列嘅「早餐」,其中一款勁有霸氣,叫「有今生冇來世早餐」(2人用),列明所有食材,包括:茄汁豆、龍葵菇、炒白菌、昆布蘭腸、牛仔腸、露筍法式焗蛋、金銀魔鬼蛋、窩夫、蕃茄、巴馬火腿、沙律菜、煙三文魚、薯餅、紅菜頭慕絲蛋糕及士多啤梨奶凍,仲要以原塊年輪木砧板上枱,一送嚟真喺幾震撼架!不過,有少少蝦碌,就喺漏咗兩件薯餅,故另碟後上,哈哈,另外,事後先發覺少咗沙律菜。
食得出用料不賴,好似炒白菌再加一大隻龍葵菇,香賜唔喺普普通通嘅雞肉腸、豬肉腸,棄煙肉,採用巴馬火腿,感覺喺唔同啲。味道上,就梗喺更有質素,龍葵菇厚肉多汁,昆布蘭腸腸衣脆口,露筍法式焗蛋又幾有新意,巴馬火腿油潤鹹香;甜點中嘅窩夫以咖啡豆模做成,如果俾啲蜜糖沾吓就仲正,而紅菜頭慕絲蛋糕及士多啤梨奶凍都算唔錯!
bowl拿鐵咖啡 $38
小弟例牌啲要杯拿鐵,杯身印有Movenpick字樣,可理解為店家採用其咖啡豆,當然差極有個譜。奶泡又撞得均勻,無需落糖,每啖都醇香柔滑。
bowl海鹽焦糖拿鐵咖啡 $42
另一友人就唔算咁經常飲咖啡,故覺得海鹽焦糖拿鐵咖啡好特別,究竟喺鹹,定喺甜呢?拉花比我杯拿鐵更細緻、更靚,而咖啡味同樣既醇香,又幼滑,微微焦糖香,只喺覺得海鹽嘅鹹味欠奉。
食完覺得啲嘢唔錯,果然喺一家隱世嘅小店,值得翻兜,所以,朋友都專登睇睇佢哋啲午餐,有時候可以過嚟食午餐,小弟就八吓佢哋嘅晚餐,或者第時會再光顧。
此外,服務又妥貼,而且,仲留意到佢哋嘅全日早餐其中一款喺全素,下次可以帶老婆嚟一齊試試。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$150

餐廳資料:
The Staff
大角咀利得街36-38號
2152 2188

沒有留言:

發佈留言