2017年1月13日星期五

Snkrholic:醉佳拍檔

雖然小弟唔喺籃球迷,但晌公牛最顛峰嘅時代,都識邊個喺佐敦、柏賓、洛文,最佳拍檔三劍俠。嚟到依間新奇波鞋鋪「Snkrholic」,無鞋賣,但可以買醉,店內唔少外地及本土手工啤,更有唔少餸啤酒嘅小食。
講到Snkrholic,唔可以唔提佢嘅環境,店舖地方唔大,但絕對有唔少對籃球迷嚟講嘅亮點,由門口到室內,不難發現「珍藏」,簽名球衫、絕版波鞋,又有啲搞作嘢,天花光管籃球場,就連夾餐牌用嘅墊板都喺塊球場作戰板。
同老友研究吓有咩好食先,頭版就喺一個任飲晚餐,兩個鐘任飲,加一款主菜,好飲之人嘅超抵之選,不過,我哋真喺高興吓啤一啤,而老友亦知我唔喺好酒之人,所以,依個晚餐唔喺好啱我哋。
反而,小食就啱我哋啲,不過,唔知喺咁啱得咁橋,定唔好彩,打算叫嘅幾款嘢食都無貨,如遠程大炮、籃板皇意大利飯,感覺有啲可惜啫。
咁就順便介紹埋店家供應嘅飲品,晌餐牌內你會搵到多款世界各地嘅特色生啤、手工啤,為照顧小部分唔飲酒嘅客人,亦有啲非酒精嘅選項。
而有部分手工啤則未有列入餐牌內,但就全放晌水啤前嘅嘅位,唯一麻煩啲喺要走埋去逐支睇喺乜,不過,亦可以詢問店員有咩推介,此外,無標價錢亦喺另一麻煩事,吓吓要問價錢好似有啲尷尬。
bowlDay of the Dead $88
老友所揀支手工啤酒精度只喺8%左右,所以,飲咗唔使死。佢話支啤酒幾好飲,麥味重,又帶微微果香,原來成份中有加入啲菠蘿,頗有個性。
bowlSnkrholic Good Good Beer $118
我就乜都唔識,淨喺識叫店員介紹支酒精無咁重嘅推介俾我,而依支同本地薑「麥氏釀酒廠」合作嘅手工啤就真喺啱晒我。因為一來酒精度只得5%,二來加入紅菜頭汁釀製,故倒出嚟嘅啤酒都紅紅哋色,非常之易入口,味道輕怡。
bowl雙層味覺薯條 $55
底下墊咗啲沙律菜,而幼身薯條塞滿小鐵罐,咁何謂「雙層味覺」?就喺除混和芝士醬之外,仲加咗啲藍莓醬,唔算話超驚喜,但就幾得意。
bowl鵝肝窩巴配蘋果醬 $88
啱唔無晒窩巴,店員問改用多士介唔介意,我哋都無乜所謂嘅。一客有兩件,賣相做得幾靚仔,而且鵝肝都幾大件,蘋果醬塗滿晌多士上,夾埋件鵝肝一口咬落去,油香盤繞於口腔中。
bowl洛文漢堡 $98
餐牌中嘅漢堡三劍俠,唔知點解佐敦竟然喺「身價」最少嗰位?而我哋就揀身價最高嘅洛文漢堡(牛肉漢堡),以竹炭包夾滿多款材料,有炒洋蔥、煙肉、芝士、牛肉、蕃茄、生菜,口感豐富,件漢堡牛超厚之餘,肉味濃,又鬆化。
bowl西班牙豬鞍配蜜糖芥末汁 $128
個西班牙豬鞍做得有板有眼,並伴有薯菜,不過,都只喺普通嘅沙律菜搭啲脆炸薯條,而豬鞍幾有肉味,肉質帶點爽,百零蚊貨仔都唔抱太大期望,但依家食落都算唔錯。然而,個蜜糖芥末汁似燒汁多少少,因為覺得個芥末味唔突出。
我哋正餐時段嚟,客人唔多,但越晏越多人,啲人都喺啤一啤,嗌啲小食。晌度啤吓感覺又幾輕鬆自在,食物質素唔好期望太高,如果喺籃球迷,更可睇睇番電視所播放嘅昔日精彩比賽片段,話題相信會更多。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$210

餐廳資料:
Snkrholic
旺角煙廠街31號地下
2387 9828

沒有留言:

發佈留言