2017年1月10日星期二

Shack Tapazaka:質素先行

早前到耀華街百樂中心嘅心の食堂食晚飯,路經近街角嘅Shack Tapazaka,一室工業風嘅酒吧格,型格討好,估唔到隔無耐,友人邀請問小弟有無興趣試試依間居酒屋,居酒屋?我問:「唔喺酒吧咩?」原來喺以酒吧設定嘅日式居酒屋,聽落又幾有趣。
耀華街一帶有好多食肆,無論街鋪,定上樓,選擇甚多,Shack Tapazaka可唔可以突圍呢?單睇環境頗有氣氛,裝修確花過心思,就好似吧位後嘅大水車,而高腳枱及用餐矮枱各半。
雖然餐廳喺禁煙,但近橫巷邊嘅偷雞位,會成為吸二手煙嘅區域,要有啲心理準備。
既然喺日式居酒屋,和食自然喺主打,串燒、燒物、煮物……等等,據店長介紹,佢哋用料講究,更推介店中嘅二人套餐,$398已包括頭盤、串燒拼盤、主食、甜品及飲品。此外,人多少少,就可以諗諗個四人套餐($798)。
bowl白酒(Chardonnay)
餐飲可以揀汽水、果汁或餐酒,以配合唔同人士嘅需要,雖然小弟極少飲酒,但一杯半杯都無問題,況且晌唔蝕底嘅驅使下就更揀白酒啦。評酒我就自問只會獻醜,由友人代評吧!佢話酒身圓滑,有豐富果香,酒精度唔高,非常易入口。
bowl薄切炙烤劍魚片
老友怕食生牛肉,故劍魚片喺我哋唯一選擇。一客共有4片劍魚片伴沙律,魚質非常新鮮,佐以辣蘿蔔蓉及蔥花,鮮甜以外,多添幾分層次;底下墊有爽脆嘅沙律菜,以柚子醋、醬油拌過,食味不俗,但每人只得兩片,實在唔夠喉。
bowl蒜蓉法包
雖然焗得香脆,但特色欠奉,既然喺居酒屋,何不晌法包之上配啲日式食材?
bowl串燒拼盤
餐牌列明有岩手雞腿肉、岩手雞軟骨、牛小排、鮮菇、迷你紫薯,整體而言,啲串燒有質素,唔止用料靚,燒得啱啱好,好似啲牛小排嫩腍富肉汁,唔會燒到柴乾咁,而雞軟骨亦好好食,有嚼頭又有脆口感,啲迷你紫薯亦討人歡心,粉甜有薯香。不過,每款只得一串,即每人只得一小口,二人餐而言,份量始終覺得有啲偏少。
bowl日式牛油炒花蛤
依道炒花蛤做得出色,雖然簡單,但入口既唔會有沙,大隻厚肉,肉質嫩滑而鮮甜,散發濃香嘅牛油味,卻與花蛤鮮味保持平衡。但以一客6隻嘅份量,似前菜多過似一道主食。
bowl和風海鮮炒烏冬
初時睇餐牌,真喺好易產生誤會,以為一喺就和風牛肉炒烏冬,一喺就海鮮炒飯,原來可以互相拼配。雖然嚟到最後嘅一道菜,亦喺主食,但唔喺想像中般多,然而,質素都仲喺保持到,大蝦、帶子、花蛤,睇得出海鮮料不賴,烏冬配日式燒汁炒得柔靭有彈性。可是既為二人餐,啲海鮮料每款至少有兩件喺咪附合大眾期望啲呢?
甜品晌餐牌中咁寫法,我以為喺夾埋選其中一款,實情喺每人任擇一款,咁就唔使考慮每款各一試勻啦。
bowl綠茶果凍配雪糕
話果凍,我就覺得似喺羊羹,因為咬落煙靱軟糯,而綠茶味濃香帶甘;配紅豆雪糕可能喺指定動作,不過,眼前所見喺配黑芝麻雪糕,芝麻味好香濃,相襯度都還可以,但可能先入為主,仲喺覺得紅豆雪糕嚟得襯啲。
bowl金薄梅酒啫喱
加入金箔,自然顯得更貴氣,但跟啫喱嘅色澤相若,未能更突出呈現到,反而加片薄荷葉可令賣相更靚仔。啫喱帶有好酸香嘅梅子味,質感做得滑嘟嘟,酒香亦緩緩散發於口腔內,不錯啊!
睇完上文,可能你都估到小弟嘅總結會點寫,用料確實具質素,不過,以二人餐而言,份量相對少,但喺當你諗諗,晌度喺以居酒屋嘅心態嚟幫襯,飲吓酒,食吓嘢,唔喺嗰種要食到飽上心口嘅,就會明白質素同氣氛先喺重點。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$200

餐廳資料:
Shack Tapazaka
銅鑼灣耀華街1-1A號地下
2555 6058

沒有留言:

發佈留言