2017年1月19日星期四

櫻之滙素食料理 Meet At Sakura Veggie:適逢其滙

同幾個以前做酒店嘅舊同事約食團年飯,講講吓原來都好耐無見,對上一次就喺舊年晌尖東「御苑皇宴」搞嘅團年飯,不經不覺又一年。適逢其會,今次再搞,有提議依間「櫻之匯」,小弟都幫襯過,覺得啲嘢唔錯,食素又健康啲,可惜,原本諗住6個齊晒腳,最後一行都喺好似舊年咁得5人!
環境唔多講,以前食評都描述過,簡單嚟講就喺裝修簡單,環境光猛,就算閒日都有7、8乘滿。餐牌方面亦唔多累敘,因為跟以往嘅都喺一樣,包括壽司、壽司卷、手卷、刺身、小食、沙律、天婦羅、小菜、中式粉麵、糖水……等等,只喺貴咗,對比上次食評餐牌啲價,加幅都有10%之多。
bowl鮮淮山蟲草花雜菌雲吞翅 $92
嚟一窩湯翅潤潤先,戒食魚翅多年,素翅就放心食,而個湯翅嘅份量都幾大,一大窩,連料每人分到兩碗咁滯。個湯底OK啦,勝在料多,不過,啲素雲吞麻麻哋,雲吞內主要喺啲素肉,其實搵番啲素菜、木耳、筍絲包仲好。 
bowl壽司拼盤(2人)12件 $88
壽司拼盤分2人或4人分量,前者有12件,而後者有20件,我哋志在過吓癮,點客2人份就可以了,有和牛壽司、鮑魚壽司、吞拿魚壽司、三文魚壽司、玉子壽司、中華沙律軍艦、香芒魚生軍艦、腐皮壽司、青瓜紅椒小卷。整體質素好一般,啲飯搓得比較黏,始終唔喺真魚生,口感有啲膠,最好食都喺件腐皮壽司。
bowl古法松子糖醋魚 $68
魚塊都喺啲豆製品加入紫菜捲成,撇除啲外觀似唔似魚塊,其實啲「魚塊」幾脆口甘香,不過,個糖醋似蕃茄汁底,無乜醋嘅酸香,初時仲以為類似松子魚,真喺有少少失望。
bowl日式海鮮比薩 $108
唔喺成底咁上,裁成一客6件,雖然話喺海鮮,其實都唔喺好食得出喺扮緊咩海鮮,反而批面有唔少菠蘿、青椒、車厘茄、栗米等食材,批底做得薄身脆口,又加入唔少芝士,是晚最好食嘅菜式我投比薩一票。
bowl薑蓉炒翡翠苗 $62
好穩陣嘅一道炒青菜,翡翠苗炒得好爽口,滲出絲絲薑味,無論以上菜式,抑或依一道炒菜,份量真喺依然十足,無呃秤。
bowl牛油果醬海鮮蛋白炒飯 $72
雖然話席間女生佔多數,但都怕大家食素食得唔夠飽,所以,嗌番一客炒飯作單尾。個炒飯無咩驚喜,牛油果醬真喺食唔出,蛋白亦得好少,海鮮食落主要都喺啲素蝦,幸好個飯炒得乾身,飯粒夠分明。
bowl腰果露糖水 $72(窩)
佢哋個腰果露非常正,所以,餐後點可以唔叫一窩共享,而一窩夠晒分俾我哋5個人食。腰果露香滑順喉,腰果味十分突出,貨真價實,又相對少甜,大家都讚好。
連埋茶位$5位及加一,埋單每人百三左右,食到飽一飽,都算划算啦。不過,對比起上次同老婆及姨仔嚟食飯,今次所揀嘅菜式,水準明顯有啲回落。但老婆對此店印象好,應該都仲喺後「匯」有期!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$130

餐廳資料:
櫻之滙素食料理 Meet At Sakura Veggie
太子荔枝角道104號地下
2392 2386

沒有留言:

發佈留言