2017年1月25日星期三

悠蔬食 Leisurely Veggie:一較糕下(二)

一到過年,就收到啲朋友、親友所送嘅賀年糕點,年年如是,無一例外,故先多謝朋友及親友嘅厚愛。今年所收到嘅糕點,可歸納為嚟自4家餐廳或餅點,分4篇嚟評論吓,依一篇分享嘅喺悠蔬食嘅兩款糕點。
老婆近年偏向食素,佢本身亦好鍾意悠蔬食嘅餸菜,所以,佢哋出賀年糕品,當然要試吓。兩款糕點分別喺羊肚菌蘿蔔糕同黑糖椰汁合桃年糕,同以真空包裝,細細盒,一餐半餐就食得晒。
bowl羊肚菌蘿蔔糕
成份除白蘿蔔,仲有羊肚菌、冬菇、甘筍,無其他化學添加,雖然羊肚菌唔喺好多,但睇落都非常之素,非常健康。
蘿蔔糕味道比較清甜,感覺唔會太調味、太化學。第一回我哋用煎,糕身質感少少削身,所以,第二回我哋用蒸,感覺蒸嘅效果比煎好。
bowl黑糖椰汁合桃年糕
成分唔使多講,主要就喺黑糖、椰汁、合桃,同樣無化學添加,叫人食得健康,但食用期非常短。
平常好多人都會沾蛋漿嚟煎,唔怕煎好黐埋一嚿嚿,其實,大火辣一辣底面,煎到可以外脆內軟,而且,疊住都未必咁易黐埋。件年糕入口清甜又帶少少椰香,外層有少少焦脆,內層十分軟糯。
除咗依兩款糕,佢哋仲有一款松茸菌芋頭糕,無論邊款,因為喺素糕,老婆食得非常安心,唔使一邊食糕,一邊挑走啲臘腸、臘肉。

個人評分
味道:8/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(朋友送贈)

餐廳資料:
悠蔬食 Leisurely Veggie
銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心25樓
3565 6393

沒有留言:

發佈留言