2017年1月4日星期三

雅‧悠蔬食 Leisurely Veggie:雅‧俱樂

由於老婆轉食素多年,但就唔喺全素,都會食啲白肉及海鮮,而身邊原來亦有唔少朋友都一樣有食素嘅習慣,同樣唔喺全素,只喺偶然為之,就算無食素嘅朋友,都好接受食素(限一餐半餐啦),所以,茹素再唔喺好似以前食齋咁咁專登嘅事,加上近年素食店都開唔少,且甚具特色,在追求健康嘅前題下,素食店應大有可為。就好似之前曾光顧嘅素食店「悠蔬食」,卒之跳過海晌九龍開店,超方便到我老婆。
話雖為分店,但店名有別,加多個「雅」字,卻更有詩意,而且,空間比銅鑼灣店更闊落。一踏入店內,一室紫與白,雲石地板、素白窗紗、雅致盆栽、摩登吊燈……都令餐廳變得光潔而有份高雅氣質。除少量卡位,有多組二、四人枱,適合三五知己聚餐。
轉入餐廳內籠,跟銅鑼灣店一樣,設有兩個貴賓廂房,亦可打通共用。所以,一大棚人晌度開一、兩圍都無問題。
打開餐牌,羅列咗好多選擇,由午市套餐、下午茶套餐、晚巿套餐,以至唔同時段嘅散點、甜品、飲品,仲有多款供12人享用嘅圍菜,真喺唔同時段嚟都有大把選擇。不過,溫馨提示,餐廳晌唔同時段均設有唔同嘅最低消費額,例如,晚市就每位$200,但以前已問過,都唔喺強硬性執行,指標性嘅作用比較多啲。
都唔喺第一次光顧,知道佢哋啲晚巿套餐份量足又抵食,5道菜包括前菜、手卷、湯品、主食及甜品,定價只喺$228-$238 + 10%,絕對豈止一人份量,所以,3人行,點兩個套餐再加少少散點,唔怕食唔晒嘥嘢,又一定過到最低消費額!
bowl四喜烤麩
稱得「四喜」,梗喺有4樣嘢啦:烤麩、木耳、筍片及毛豆,烤麩軟綿吸滿醬汁,食落煙韌咬口;木耳爽脆,營養益有。
bowl柚香紅菜頭蘋果拌合桃
除咗有一道日本山藥麵線拌熱情果汁,依一個紅菜頭蘋果拌合桃我就覺得喺佢哋嘅招牌前菜,賣相嬌紅已夠吸引,而爽脆嘅蘋果粒,軟腍嘅紅菜頭,再配搭香脆嘅合桃,唔止口感多變,更喺健康富營養。
bowl麻醬沙薑豆絲粉皮
呢一道前菜未試過,喺雞絲粉皮嘅素菜版,「雞絲」以一啲類似麵根碎(沙薑豆)嚟代替,外觀及口感都幾像真,配以柔綿嘅粉皮及清爽嘅青瓜絲,晌濃郁嘅麻醬襯托下,味道富層次。
bowl露筍素香鬆苜蓿芽手卷、香芒牛油果苜蓿芽手卷
我哋點兩客晚餐,就有兩客手卷,但手卷比較難「些牙」,所以就散叫多點一客。以有機苜蓿芽代替米飯,加埋嫩滑無渣嘅露筍、清爽嘅青瓜及有啲鹹香嘅素香鬆,咬落爽爽脆脆,又清爽。另一款以芒果及牛油果取代露筍及青瓜,高纖嘅苜蓿芽夾雜軟綿嘅牛油果同鮮甜嘅芒果,同樣清甜好食。啲紫菜仲脆到咔咔聲,整具咬口。
bowl菠菜忌廉桃膠濃湯
西湯加入中式食材 ,喺依度嘅新色,上次試過嘅南瓜甘筍栗子雪耳忌廉濃湯仲記憶猶新,今回加入嘅中式食材「桃膠」,更喺近來大熱嘅健康食品。湯底本身已經好濃郁,充滿菠菜味,碧綠嘅色澤更相當吸引。湯內嘅桃膠唔算好多,但都夠我哋人人試啲,桃膠煙煙韌韌咁,又有點似雪蛤膏,本身喺無乜味,所以,就靠個忌廉湯。
bowl竹笙紅棗蓮子百合黃耳燉湯
中式喺燉湯,就好啱我老婆,尤其依家寒寒哋,極之啱晒。個湯有咁多健康嘅食材,樣樣都健康有益,而且唔單用料足,亦火喉十足,感覺非常清潤,所以,點唔討人歡心吖。
bowl黑松露薯蓉焗大啡菇 $148(散點)
據說喺店中招牌菜,但咁耐以嚟都一直未有試,所以,散點一客試試佢嘅焗大啡菇,一客3件又啱啱好夠我哋分。大啡菇釀入薯蓉,加芝士及黑松露嚟焗,香氣撲鼻就唔在講,入口大啡菇好夠汁,薯蓉亦好柔滑,而芝士、黑松露令味道昇華,卻又無互相搶味。
bowl栗子紫薯牛油果鮮豆包焗千層闊麵 $238(套餐)
千層闊麵個賣相跟一般西餐無咩分別,不過,啲餡料就大不同,而且,非常佩服大廚晌用料上嘅心思同創意,睇菜名唔使我多講都知有咩成份。切開睇睇,果然真材實料,蜜潰嘅栗子好甜蜜,紫薯清甜,最有趣喺中間夾咗塊鮮豆包,十分有豆香,而配上蕃茄醬,鮮活嘅蕃茄香,令味道更上一層樓。
bowl黑椒猴頭菇扒配意式薯菜 $238(套餐)
套餐中有一個選擇喺分店限定廚師推介,經店員介紹喺猴頭菇扒,好似幾特別,加上平時用嚟煲湯嘅多,但做西菜就真喺第一次聽,故一致決定試試。整道菜賣相好西式,有板有眼,所配嘅薯菜亦唔喺「求求其其」,意大利蕃茄仔、椰菜仔……都處理過,好食!主角猴頭菇扒,一客都有3、4件,相信視乎件菇本身大細而俾幾多件,總之就份量唔少,切同食起嚟,都有幾分似食鮑魚,佐以黑椒汁就固然之惹味。
bowl藍蝶花雪梨汁 +$20
晚餐本身唔包飲品,但可以選擇加錢配,啡茶佢哋都有供應,但就有更多特色嘅飲品,就好似店員推介我哋試吓嘅新品「藍蝶花雪梨汁」,一身幻紫,幾襯個環境。藍蝶花以前都接觸過好幾次,知道佢喺有減壓同抗氧化作用之效,因藍蝶花花香味唔突出,杯嘢嘅味道主要就喺雪梨味,梨味突出,清甜滋潤。
店中有一系列冷壓鮮果汁,喺小弟好推介俾朋友試試,因為除配搭特別外,更列明唔同成份及其功效,仲以慢磨機嚟打果汁,慢慢磨,務求唔產生高熱而除去鮮果營養嘅流失或變質,保持原汁原味。
bowl紅石榴蘋果汁 +$35
顧名思義,簡單以紅石榴及蘋果打做,故色澤鮮紅。友人貪佢色靚兼有減少脂肪積聚及可以降血壓,再者,味道酸爽清甜。
bowlVita-C奇異果汁 +$35
以奇異果、香橙、檸檬及香蕉打成,店員話絕無加水,所以,味道濃郁,酸酸甜甜,清新清涼,酸甜味中以香蕉味稍稍突出啲,重要嘅喺有多種功效嘛!
bowl紅棗桂圓椰汁糕、紅棗乳酪蛋糕
套餐裡嘅甜點,一喺選紅棗桂圓椰汁糕(2件),一喺就紅棗乳酪蛋糕(1件),店家好好俾多件乳酪蛋糕我哋。前者似上海甜點拉糕
咁,柔軟煙糯,紅棗及椰汁味都出色,又混有少少桂圓肉,朋友大讚好食。後者就喺用上紅棗嚟做嘅芝士蛋糕,除咗餅底較厚身外,強烈嘅紅棗味,餅面伴丁點蜜糖,同樣叫人食得滋味。
比起銅鑼灣店,尖沙咀店既方便到我等九龍人,環境又闊落啲,重點喺食物嘅賣相、味道及健康並重,由前菜、湯品、主菜到甜品,都無令人失望,加上店員有禮,服務殷勤,值得推薦嘅素食店。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$275

餐廳資料:
雅‧悠蔬食 Leisurely Veggie
尖沙咀金馬倫道48號中國保險大廈3樓B號舖
3706 5827

沒有留言:

發佈留言