2017年1月29日星期日

奇華餅家 Kee Wah Bakery:一較糕下(四)

一到過年,就收到啲朋友、親友所送嘅賀年糕點,年年如是,無一例外,故先多謝朋友及親友嘅厚愛。今年所收到嘅糕點,可歸納為嚟自4家餐廳或餅點,分4篇嚟評論吓,依一篇分享嘅喺奇華餅家嘅兩款糕點。
兩款糕點分別喺桂花馬蹄糕同日本元貝蓮藕糕,同以真空包裝。以往都品嚐過奇華嘅出品,但依兩款糕似喺新品,一甜一鹹,頗有新鮮感,尤其後者,蓮藕更喺老婆至愛食材之一。
桂花馬蹄糕
就算去酒樓飲茶食點心,都未必遇到有馬蹄糕,近年都好似少咗依一款糕點,其實馬蹄糕幾好食,清甜爽口。切開睇睇,糕身晶瑩通透,見到內藏唔少馬蹄粒及糖桂花。
馬蹄糕煎香後,桂花香已輕輕滲出,糕身柔軟而有點黏綿,咬正馬蹄粒就更清甜爽口。
日本元貝蓮藕糕
外觀有啲似芋頭糕嘅蓮藕糕都算軟冷門糕點,自問就未食過,但敢寫到明以日本元貝掛帥,自信嘅表現,糕內仲加埋臘腸、臘肉、冬菇、蝦米……等材料,睇落材料豐富。
將蓮藕糕煎香,外脆內軟,糕身蓮藕味唔錯,又混有粒粒蓮藕粒,半腍半爽咁,再者,加入咁多其他材料,口感豐富,好食無欺場。
新糕品自然帶嚟新鮮感,難得新品質素又唔錯,好食又有驚喜。

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(朋友送贈)

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah Bakery
鑽石山龍蟠街3號荷里活廣場2樓226號
2955 5168

沒有留言:

發佈留言