2017年1月22日星期日

鳳城皇宴 Fung Shing Restaurant:鳳陪到底

話晒晌美孚都住咗一段長時間,睇住依個鋪位由「盈暉海鮮酒家」轉為「凱旋門宴會廳」,之後再轉手為「百樂門宴會廳」,仲諗住由大集團搞會做得長啲(其實都做咗5年幾喇),最近就又再轉,轉為「鳳城皇宴」,哈哈,與其叫轉手,不如叫改名貼切啲,因為百樂門系同鳳城系其實都屬於新光酒樓集團嘅附屬,睇睇新光個官網你就清楚晒。今年細胞小組嘅團年飯揀依度,原因有三,第一,新店自然有少少貪新鮮;第二,鳳城幫襯過好幾次,對其出品有信心;第三,難得就算臨近過年嘅星期日晚,都無分時段。講開依一班小組組員,同行廿數載,搞親咩活動都奉陪到底,團年飯當然積極出席啦!
上文講到「改名」,成間店,對比以前百樂門宴會廳嘅食評,除咗門面、地氊換過,基本上成個內籠、吊燈、枱櫈都喺沿用舊嘅。講真,其實佢個場真喺幾富麗堂皇,少柱位,掛咗幾盞大型水晶燈,加裝彩色射燈,又搭晒台,擺婚宴喺唔錯選擇,唯一先天不足就喺位置有少少吊腳啫。順帶一提,此鳳城不同彼鳳城,北角同太子嘅鳳城算叫做老店,由始創人嘅徒弟集資開嘅,而其他鳳城則由北角店主廚夥同新光酒樓集團所開嘅(來源:維基百科),更被註冊為商標。
是夜座無虛席,亦見有翻枱,實在旺場。我哋一行10大2細,一共12人齊濟濟一堂,亦都夠晒熱鬧!由於喺團年時段,所以,餐牌就得一張「新春小菜紙」,當然亦有套餐,但唔划算,所以,實惠啲散點小菜,此外,茶位$12個,收足我哋12人,而酸菜$15碟,收我哋3碟錢,嚟得酒樓就預晒依啲數。
bowl欖角焗肉排 $88
雖然我哋有叫個生炒糯米飯,但點都要叫幾碗白飯,一來有啲組員喺「飯桶」,無飯到肚唔安樂,二來個欖角焗肉排超惹味,欖角餸飯真喺一流,加上啲肉排大大件,又好肉地,啖啖肉,正呀。
bowl家鄉煎蓮藕餅 $88
好唔好食在乎手工,蓮藕粒切得夠細,又唔好太碎,咁先有咬口,豬肉搓得夠時間,入口先鬆化,下點芫茜吊吊味,加上煎得焦香脆口,做得穩打穩紮嘅手工菜。
bowl脆皮炸子雞 $268(半隻$138)
脆皮炸子雞晌鳳城都算招牌菜之一,佢哋做嘅炸子雞確有一手,睇落佢哋用嘅唔會用太大隻,所以,雞肉嫩滑,入味,皮下脂肪又唔多,而外皮炸得金黃香脆,脆到好似威化紙咁,咔嚓應聲裂開,蘸少少喼汁可以去去油膩感,沾少少淮鹽就更鹹香惹味。
bowl煎釀鯪魚 $148
順德桂魚卷、煎釀鯪魚及窩貼大明蝦喺店家嘅幾道順德經典名菜,食鯪魚就最怕骨多,但依一道煎釀鯪魚就喺講手工,講心機,拆肉、起骨、打膠,再釀番入條鯪魚度香煎,原條連頭連尾上碟。食落故然香口,又食唔到碎骨,魚味濃郁,魚身又彈牙,唯一喺調味重手咗,有少少過鹹。
bowl沙田豆腐 $88
曾睇過啲文章介紹,以前沙田嘅山水豆腐非常有名,皆因沙田河谷嘅水清澈冰涼,做出嚟嘅豆腐會特別清香嫩滑。全盛時期,沙田有成十多間豆腐工廠,衛生原因,依家就梗喺無晒山水豆腐啦。沙田豆腐,都喺借意表原夠嫩滑,的確,咪睇碟豆腐好似一般紅燒豆腐咁普普通通,入口真喺堅滑溜,又有豆香。
bowl翡翠炒帶子 $168
收得你百六蚊一碟西蘭花帶子,都無迤住做,西蘭花煮得翠綠爽口,而帶子唔喺啲奀挑鬼命嘅貨色,粒粒都有番咁上下大粒,厚肉爽口彈牙,配少少燈籠椒,賣相色彩靚仔啲。
bowl瑤柱扒豆苗 $118
由始至終食嘅幾道菜,都交足貨,依道瑤柱扒豆苗,豆苗好嫩口,而瑤柱絲睇落唔似出面有啲中菜館咁,用啲又細又爛嘅瑤柱嚟做,只喺得啲瑤柱碎,眼前依碟稱得上瑤柱絲,一絲絲好大條,入口口感都唔同啲。
bowl生炒糯米飯 $108
相信依家都好少店家會做到真正生炒,都喺煮好再炒,加上食落啲飯粒煙糯得嚟,又有少少黏同腍,所以,我覺得都喺先煮後炒,雖然唔算最好,但都足以收貨。
bowl西米焗布甸 $108
甜點唔喺蟠桃大壽包,就喺西米焗布甸,西米焗布甸晌鳳城好馳名,布甸一上枱熱氣騰騰,猶如新鮮出爐,焗得面面帶微焦。好有蛋香,中間喺幼滑嘅白蓮蓉,軟滑、清香、少甜,實在喺水準之作。
雖然今晚全場滿座,見啲店員做到飛沙劈石、行軍迅速咁款,但服務都算OK,換碟添水都做足,喺去到西米焗布甸叫換碟先有人搞,而且上菜都夠快,一碟接一碟,值得俾多少少貼士。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$160

餐廳資料:
鳳城皇宴 Fung Shing Restaurant
美孚景荔徑8號盈暉薈1樓126號舖
2328 8398

沒有留言:

發佈留言