2017年1月7日星期六

仙桃源 Fairy Farm:我的星期六美孚早餐 ~ 難桃厄運?

晌屋苑附近嘅盈暉薈商場,裡面有數間食肆,但一般都喺做唔長,正所謂一雞死,就一雞鳴,新加入一員喺賣台式食品嘅「仙桃源」。其實,幾個月前佢開檔之初,夜晚即興嚟食個粉麵,但服務極度混亂。今早又約咗老友行山,所以,兩公婆走過嚟幫襯佢早餐先出發。
雖然話喺賣台式嘢,但環境跟一般茶記無異,大部分座位以卡位為主,橙色主調睇落就令人醒神。
既然嚟食早餐,其他嘢就唔多介紹,A4紙一頁有咩早餐選擇,一眼睇晒。早晨全餐、西式早餐、粉麵餐、三文治餐、吐司餐……都哋嗰啲啦,例包熱飲一杯,選擇唔算多,亦有欠特色。
bowl早晨全餐 $32
餸料5揀2配牛油方包,揀咗餐肉及紅腸,除咗用料普通、縮水之外,「迤」絕對最啱形容佢哋做菜嘅心態。餐肉唔喺白豬仔牌,並只得半片,而紅腸就貪其快手落油炸,最慘喺隔一隔油都懶,明顯見到啲紅腸兜起攤油。仲要迤啲就喺片方包,點迤?唔講,睇相!
bowl沙嗲牛肉公仔麵
個麵反而正常啲,雖然唔喺出前一丁(+$3可轉),但食得出喺好過大光麵,問店員,卻喺答唔出咩牌子,哈哈!而個沙嗲汁幾好,頗香,但牛肉得好少,又碎濕濕得幾炷仔。
bowl雙拼粉麵餐 $25
餸料共有11款,老婆揀咗冬菇、菜心兩款素菜拼上海麵嘅組合,佢話啲冬菇幾香幾好食,但就細粒啲無咁肉地,菜心新鮮唔似擺成晚嘅貨色,麵條柔韌有咬口,比預期好,湯頭就只喺普通嘅清湯。
bowl台式咖啡、熱檸水
餐飲較一般茶記多選擇,因為多咗啲台式飲品,而小弟都揀杯台式咖啡試試,問我跟港式咖啡有咩分別,其實小弟都唔喺好分得出,感覺眼前杯咖啡偏向多奶,但入口仍然醇香不俗。
雖然餐肉、紅腸、牛油方包製作求其,但未至於難食,所以,整體都勉強OK嘅!盈暉薈喺一個無咩好嘢食嘅商場,開一間就執一間,但執一間又開番一間,然而,以今早晌度食早餐,加埋之前食粉麵嘅經驗,對仙桃源着實唔睇好,但會唔會難逃厄運又做唔長,只有拭目以待。行入少少,之前一心主打搞婚宴嘅百樂門宴會廳,晌度都做唔住,靜俏俏咁轉為同集團嘅鳳城皇宴,打着「鳳城」招牌(雖然同老店鳳城有別),已經訂咗枱同朋友嚟食團年飯,到時又睇睇質素如何!

個人評分
味道:5/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$29

餐廳資料:
仙桃源 Fairy Farm
美孚景茘徑8號盈暉薈1樓116A號舖
3520 1088

沒有留言:

發佈留言