2017年1月15日星期日

Express Bar by Lassana:檸丹妙藥

老友知小弟甚喜歡食甜品,特意送個蛋糕俾小弟試試,老實唔客氣,多謝晒先。又喺Express Bar by Lassana嘅新出品,以往都試過好幾次佢哋嘅蛋糕,如Creme Brulee Cheesecake、焦糖朱古力慕絲蛋糕,對其出品都頗有信心。
今趟嘅新蛋糕喺檸檬慕絲蛋糕(Lemon Tree),定價$128,賣相保持住佢哋慣常嘅作風夠「精簡」,不過,小弟認為普通咗啲,餅面插一片燒乾嘅檸檬片,咁會唔會好睇啲呢?
至於個蛋糕嘅味道喺點先?老友果然有眼光,個檸檬慕絲蛋糕食落清新輕盈,檸檬味好清香,慕絲做得柔滑細緻,底層嘅消化餅底又夠薄,不過,好味還好味,始終覺得唔喺太有驚喜嘅感覺,層次感比較單薄,如中間加一層檸檬軟心或果蓉,增加味道嘅層次,想像起嚟應該會有啲驚喜。
雖然對今次嘅新品覺得有少少不足,但基本功紮實,不足都只哋小弟嘅挑剔啫,哈哈!有專家講,食啲甜點喺可以令人開心啲,我就唔知有幾多科學根據,但食甜點令人有種滿足感,尤其一餐飯之後,所以,我都仲喺信佢喺種心靈上嘅靈丹妙藥!

個人評分
味道:8/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(朋友送贈)

餐廳資料:
Express Bar by Lassana
天后電氣道169號康宏匯地下
2877 7879

沒有留言:

發佈留言