2017年1月9日星期一

百樂小館 Chateh:自甘墮樂

年近歲晚,就會有唔少朋友想聚一聚乘機搞團年飯,今次有朋友吹雞,又唔使小弟搞,就梗喺舉手啦。百樂小館以潮州嘢掛帥,但又有其他菜系,一舉兩得!而佢喺銅鑼灣老店百樂潮州嘅年輕分線,自然對其出品有多份信心!
比起老店,百樂小館嘅環境的確「年輕」好多,以木條為主題,拉出唔同嘅線條,一掃潮州老餅嘅感覺。
bowl鹹酸菜、花生小碟
食潮州菜,除鹵水以外,最懷念仲有鹹酸菜,餐前小食就有鹹酸菜及脆花生,小弟細個都試過加多碗潮州粥,就當一餐。
今次餐牌就唔多提,因為好大本,頁數多,影起嚟較麻煩。但打開餐牌,就有介紹餐廳嘅品牌,先明白餐廳嘅英文名何解,所以,未開餐,先飲番杯功夫茶。
嚟食潮州嘢,都好難會錯過潮州鹵水,有鵝肉片、鵝掌翼、五花腩肉、牛展、豬大腸、墨魚片、豬腳蹄、拼盤、雙拼……等等。有小份,亦有例牌選擇,更列明小份1-3人享用,例牌就4-6人享用,俾大家叫餸時有個預算。
bowl滷水骨香鵝肉片 $148
滷水鵝就最誘人,鵝肉切片大細厚薄均一,肉質柔軟有口感,鵝味濃,滷水醇香沉實,果然喺老店嘅手勢。墊底嘅滷水豆腐,同樣軟滑帶淡淡豆香。
除鹵水,仲有啲潮式嘅特色前菜,如潮式炸魚皮、潮州咸雞,潮式煙燻鴨胸。
bowl潮式煙燻鴨胸 $88
碟鴨胸嘅賣相都幾靚仔,其實,小弟都唔喺太知潮唔潮式嘅分別,但個鴨胸淋上蜜糖橙汁,下底墊有鮮菠蘿片,幾新派嘅感覺。味道又幾唔錯,酸甜嘅醬汁平衡番鴨胸嘅脂油,食落更感輕盈,而煙燻嘅香味令鴨胸更有個性。
廣東人一向都喜歡飲湯,潮州人都喺,所以,餐牌內有多款湯羹選擇,下火之選就梗喺經典嘅咸菜豬肚湯。
bowl咸菜豬肚湯 $128
食完啲前菜、小食,一鍋熱湯,倍感窩心。湯內嘅胡椒味十足,帶點辛辣刺激,而咸菜所引出嘅酸香,唔會太過分;豬肚件爽腍,無一點豬燥味,可知洗豬肚喺件幾煩瑣嘅事。
bowl百樂一品煲 $198
啲咩拼盤、什錦鍋之類包羅萬有,就最易附合到唔同人嘅喜好,所以,依一道百樂一品煲集齊多款海鮮、海味,如鮑魚、帶子、花膠、海參、蝦球,伴啲雞柳、西蘭花、冬菇,可見用料「一品」。雖然唔喺樣樣試晒,但花膠軟滑富膠質,蝦球又大又爽彈,就連粒冬菇都好食好多,哈哈!
主餐牌內實在有太多選擇,正所謂不時不食,所以,店方都推出唔少廚師時令推介,想煩少啲就可以不妨晌依度着手。揀嚟大芥菜煲、羊腩煲及臘味飯,一窺質素如何。
bowl胡椒排骨大芥菜煲 $98
冬天食煲仔菜寧舍有風味,而且,以煲仔熨住,啲餸菜亦無話咁快凍。胡椒香味當然突出,排骨好鬆化,大芥菜吸收咗湯嘅精華,自然更好食。最後,煲內嘅湯同樣飲得,所以,飲得就唔好嘥,節儉喺潮州人嘅特性。溫提,多男生驚唔夠飽肚,可以加$20加蕃薯。
bowl潮式北蔥羊腩煲 $288
是晚重點菜式卒之登場,羊腩煲本身跟生菜,但加$20可以轉其他蔬菜。一大鍋羊腩煲需先明爐煮一煮,一開蓋真喺芳香到不得了。問過店員,何謂潮式,原來主要分別喺去晒骨,所以食起嚟啖啖肉,兼且好酥化,羊羶味唔霸道。而醬汁濃杰度啱啱好,將鮮嫩嘅豆苗沾上醬汁食,絕對升級晒,其次支竹、馬蹄亦不能錯過。
bowl金不換檸檬蒸烏頭 $128
潮州菜中凍烏頭、剝皮魚都喺幾多人鍾意嘅菜式,天寒地凍食蒸魚,烏頭蒸出嚟意外地嫩滑,更以金不換、檸檬蒸,別有一番滋味。提一提,人少可以嗌半條,只賣$68!
bowl合時臘味飯 $240
臘味飯壓軸登場,睇見一大煲臘味飯,而臘鴨、潤腸、臘腸、臘肉鋪滿整個飯面,非常吸引,幾日前先同啲死佬晌御苑皇宴食過臘味飯,估唔到咁快又再遇上。合時臘味飯其實喺斷位計,$60客,4人起,不過,眼前依煲喺4人份,已足夠5、6人享用。
小弟就鍾意落多少少甜豉油,所以,豉油另上就方便客人要多要少,軟熟嘅飯粒添了豉油,又有臘味滲下嘅油香,真喺好甘香。臘味嘅質素亦相當高,臘腸好有玫瑰露嘅酒香,膶腸極之膶口,內裡嘅膶肝好豐腴,臘鴨同樣油潤而酥香。
喜歡食甜品嘅朋友都不愁無選擇,一大個甜品餐牌,足有10款之多,當中不乏「潮」味之選。
bowl蛋白杏仁茶 $38
食咗咁多油膩嘢,清香嘅蛋白杏仁茶就能最討我歡心,杏仁味又香又濃,質感順滑,蛋白又多,食埋個糖水,暖透心兼好滿足。
果然有老店晌背後撐腰,整晚所試嘅每道菜式,都高水準,具質素。咪睇嘅員工都喺上年紀,反而個個都敬業樂業,禮貌周周,服務熨貼。最後,來多一杯功夫茶作結,消膩解滯,非常舒服!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$300

餐廳資料:
百樂小館 Chateh
尖沙咀彌敦道132號美麗華商場食四方4樓4A1-4A2號舖
2157 9949

沒有留言:

發佈留言