2016年12月3日星期六

辛安東元祖奶奶雞 Spicy Andong:辛舊交替同樣味美

趁秋高氣爽,同友人行山,輕輕鬆鬆行完薄扶林水塘,就一齊落去銅鑼灣食晏,大家都無乜提議之下,又想食啲特色嘢,有質素嘅嘢,諗咗幾個選擇俾大家,最後揀咗曾到訪過辛安東元祖奶奶雞,不過睇番記錄,對上一次幫襯已經喺2014年嘅事。
餐廳位處銅鑼灣地鐵一出對面嘅京都廣場7樓,相當便利。門口大大個黑底白光店名,加埋「鳥」字餐廳商標,都幾難會搵錯地方。走入店內,地方唔大,但枱櫈排得唔密,感覺都闊落;兼且裝修雖簡約,但就大玩色彩繽紛加韓風元素,電油桶嘅櫈打開就成為儲物箱。
枱上放齊鐵筷子、鐵匙羮及叉,仲有把大較剪及骨碗、清水,一切開餐用具,全民自決。不過,其他服務,同樣貼心到位,店員亦好好禮貌。可能喺星期六嘅晏晝,客人無夜晚咁多,我哋食都食得輕鬆啲。
餐牌從缺,因為一張點菜紙,底面兩版,圖文並茂,中英韓文,一目了然。自己剔剔剔,就完成點菜程序,減少口述之誤。
bowlEdison Square(柚子+芒果)$48
無嚟3年,辛安東嘅飲品都轉晒為多款特飲,所以,我哋都試試佢哋嘅特飲。其實唔多知個名嘅含意,大抵喺啲雜飲。友人話味道OK,芒果味重啲,只喺賣$48無我哋其他兩款咁抵飲。
bowlSmoothie Cider(乳酸)$48
依一款就明顯喺Smoothie+Cider,不過,上枱時喺將兩者分開上,好處喺先品嚐個乳酸沙冰,友人話好益力多味,酸爽醒神,啱晒行完山飲,沙冰打得夠幼細。之後,自行添加西打,加多加少隨心意,令沙冰多咗重汽泡感,非常有趣。
bowlSmoothie Light(芒果)$68
揀依一款特飲,貪其成支炮咁大杯,可以慢慢飲。以梳打水加入芒果沙冰度,長飲長有,芒果味無欺場。
bowl辛安東元祖奶奶雞 $148半隻 / $228全隻
既然嚟辛安東,就梗喺點元祖奶奶雞啦,我哋3個人,半隻就好夠食,因為奶奶雞唔淨喺有雞件,仲有水晶粉、青瓜、甘筍、薯仔等等,好大碟頭,此外,以韓國運嚟嘅走地雞烹煮亦成為其賣點。據我記得,奶奶雞喺落單先做,所以製作需時約15-20分鐘左右。友人喺四葉妹嘅「粉絲」,所以,都情商個公仔借嚟影番張相。
雖然半隻,都果然好大份,雞件入味嫩滑,墨漆漆嘅醬汁濃郁惹味,配菜亦好好食,至於啲水晶粉,咬口柔滑。
bowl牛肋肉生菜包 $78
10款小食中,我哋揀咗牛肋肉生菜包,一客有5件,賣相精巧,生菜之上有燒牛肋肉及辣泡菜,食落集清爽、柔嫩、爽脆嘅口感於一身,味道濃香帶少許辛辣,值得捱介!
bowl真露煮蜆 $68
記得之前試過,所以,推介俾佢哋試,以韓國燒酒「真露」去煮,就如日式嘅清酒煮蜆,法式嘅白酒煮青口。個菜最有趣嘅地方就喺以銅壺呈上,食完蜆,又方便倒出真露清湯享用。蜆雖然唔大隻,肉地薄,但味道算鮮甜,帶微微酒香,不過,臨尾飲咪個湯先喺精髓,非常鮮香。
bowl蘆筍韓牛炒飯 $88
老友喺飯底之人,所以,點一客炒飯實可以填飽大家個肚。石頭窩飯喺傳統韓式飯品,以石鍋載住,熱力逼人。飯底以露筍、韓牛粒、青豆炒成,再加上蔥花,飯粒炒得夠乾身,味道均勻,熱辣辣,又有飯焦,正喎。另附有一碟紫菜,正確嚟講可以用嚟包住啲飯食,又或貪得意撕碎拌飯都得,別有一番滋味。
臨尾,都講下是次薄扶林公園嘅郊遊徑,主要喺港島徑駁家樂徑,好易行,無乜難度,大概1.5-2小時就可完成,沿途樹蔭多,有唔少溪澗,不過,依啲秋冬季節就無乜溪水。借用老友嘅四葉妹,分享一下沿途照片。
總結埋餐午飯,對比番以前嘅食評,除咗奶奶雞之外,其他幾樣嘢都無加到價,個生菜包仲平咗添,而水準我就覺得保持到喇,尤其個真露煮蜆,喺大家一致公認是日最好食嘅菜式。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$205

餐廳資料:
辛安東元祖奶奶雞 Spicy Andong
銅鑼灣駱克道491-499號京都廣場七樓
2328 8917

沒有留言:

發佈留言