2016年12月14日星期三

Cosmos Restaurant & Bar:宇眾不同

晌尖沙咀,寶勒巷、赫德道喺唔少酒吧集中地之一,不過,食市亦林立,始終尖沙咀都喺個旅遊旺區。今晚同親友嚟到食晚飯、聚舊嘅Cosmos,就喺一家酒吧連餐廳嘅食肆,晌依區真喺有好多酒吧餐廳,競爭都咪話唔大,做唔做到到與眾不同,就要試過先知!
餐廳嘅名字意譯就喺「宇宙」,雖然,裝修上無咩科幻嘅元素,但一室蘋果綠襯白,加上好好坐嘅梳化椅,整體感覺舒服。柔和嘅燈光,加上枱上嘅蠟燭燈,散發出絲絲情調。店員都好好招呼,殷勤有禮,添水、換碟基本嘢都做到足,上菜速度啱啱好,一道菜接一道菜。
我哋簡單啲,就點兩客晚餐,晚市喺以4道菜嘅晚餐為主,包沙律、餐湯、主菜及甜品,奉送啡茶,定價$128-$328 +10%,尖沙咀區而言算合理。
bowl有機藜麥田園沙律
雖則只喺一啲沙律菜、車厘茄、青瓜、櫻桃蘿蔔做成嘅田園沙律,但「有機」、「藜麥」就為個沙律嘅健康值加分,淋上簡單嘅油醋,清新健康。
bowl野菌忌廉湯
個湯嘅野菌味好濃郁,睇都睇得見落咗唔少菇菌,所以,多份粒粒彈牙感,喺稍微質感上厚身啲。伴湯嘅香草蒜蓉多士,熱辣芳香,入口軟熟帶鬆脆,做足基本以上。
主菜嘅6款選擇,部份都頗有特色,如白酒海鮮紫薯忌廉飯、法國春雞釀泡菜年糕,揀咗前者試試,另外揀多個食肉獸之選T骨牛扒。
bowl白酒海鮮紫薯忌廉飯 $178
個海鮮忌廉飯賣相扮到小型西班牙海鮮飯咁款,型格有心思。唔喺亂吹,個紫薯忌廉飯真喺好紫薯,唔止顏色好紫,味道都好紫薯,同埋,軟綿嘅飯內有紫薯蓉及菌粒,絕對唔喺搵紫薯粉開沖嚟做,有誠意,個人覺得再做濕潤少少就更理想。海鮮方面,白酒味唔強,但海鮮不論大蝦、蜆隻、魷魚圈或魚柳,食落幾鮮甜,唔似雪藏貨。
bowl烤美國安格斯T骨牛扒(14安士)$328
14安嘅T骨牛扒真喺唔嘢小,大大件平放上嚟,好有睇頭,要上五成熟,切開一睇色澤保持艷紅而唔會有血水滲出,拿捏啱啱好。T骨右面細邊喺牛柳,好腍好夠肉汁,另一面大邊喺西冷,雖然師傅燒得剛好,但有啲韌同埋頗多筋,只可以講喺夠肉味。反而好欣賞啲伴菜,新薯、露筍同啲焗過嘅車厘茄都好好食。事後跟店員反映,佢都有解釋貨源質素比較唔穩定,所以,不如只賣其他質素穩定嘅部位仲好。
bowl芒果奶凍
精美甜品只有一款,知有啲朋友唔鍾意食奶凍,因為嫌肥,但小弟就幾鍾意奶凍嘅質感,軟柔得嚟比慕絲挺身啲,而且,好有牛奶香。而芒果未夠熟透,所以,帶微酸,但親友反而覺得唔錯,因為少少酸味平衡番奶凍嘅甜味。
bowl咖啡
餐飲我哋不約而同都揀咖啡,都喺搵咖啡配甜最啱我自己喜好,醇香嘅咖啡味,令人心情舒暢。如果啲牛奶熱番先奉客,感覺會更好。
整體而言,餐廳嘅環境及服務都好好,菜式水平就屬穩打穩紮,紫薯忌廉飯確有特色,而T骨牛扒就算喺安格斯質素,都有些少失望,希望依一環改善一下,總評介乎OK與好食之間,但因為件扒比嘅價錢與期望有較大落差,所以,先俾住個OK先,但相信佢哋有能力做好啲菜式,質素「宇」日俱增。如果無揀個扒,改食其他菜式,可以食得更划算。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$280

餐廳資料:
Cosmos Restaurant & Bar
尖沙咀寶勒巷27號東滙商業大厦地舖
2948 2828

沒有留言:

發佈留言