2016年12月27日星期二

東海堂 Arome Café:不芝不覺

同老婆晌百老匯睇完「聲夢動物園3D版」早場,都成12點半,就梗喺食埋午餐先返屋企啦。都無特別搵邊間嚟食,不過,出咗戲院一搭扶手電梯上一層就喺Arome Cafe,睇見有啲沙律餐,啱我老婆,就費事再搵,索性晌度搞掂就唔使煩。
由於餐廳晌商場通道中間,非入鋪形式,所以,環境比較開揚,鋪嘅兩側就喺堂食嘅用餐區,以木系掛帥化身為牧場小餐廳,當然,加多啲植物就更好。
東海堂嘅蛋糕食過唔少,亦知佢哋用料精,以日本食材為主,所以,就算喺Cafe都有信心幫襯。除一般東海堂餅店嘅出品之外,如蛋糕、麵包,主要就喺多咗啲主食。2人餐喺我哋嘅目標,因為只賣$128,可選沙律拼意粉,或要晒兩客意粉,單喺散點依兩樣都已經超過個套餐價,即喺等同平咗之餘再送兩杯熱飲。
不過有啲可惜,落單前店員話整十勝花畑牧場芝士碎部機壞咗,啲意粉提供唔到芝士,我都照落單皆因老婆依家戒芝士,當喺益佢啦。
落單後,沙律可以先攞,因為喺自選款式,其他嘢食製作需少少時間,俾個傳呼器你埋位等,唔使成堆人企晒晌鋪面。
沙律分兩個份量,細份可揀兩款沙律($42), 大份可揀三款沙律($58),雖然佢無講個重量,但單睇個盒嘅大細,大份應比細份多1/3左右。而選擇方面,共有4款:煙肉蘿勒醬螺絲粉沙律、凱撒沙律、日本南瓜沙律 及粟米煙肉沙律。
bowl沙律盒(大份,散賣價$58)
份量真喺唔講得少,由於小弟揀咗煙肉蘿勒醬螺絲粉沙律、日本南瓜沙律 及粟米煙肉沙律,幾樣都喺墜手嘢,加上店員姐姐喺咁堆,所以,盒沙律好重手,拎起嚟估計都有磅半重。
3款沙律都用足料,味道調得好,煙肉蘿勒醬螺絲粉沙律嘅蘿勒醬唔喺落得好重,輕輕香草味,始終喺食緊沙律,不宜太重,而螺絲粉煮得質感帶爽,配合煙肉嘅鹹香,所以,的確做得好食;日本南瓜沙律唔單啲南瓜粉甜且有南瓜香味,並以蛋黃醬作主要醬汁,更加入唔少碎蛋,老婆超鍾意;反而個粟米煙肉沙律先有意外驚喜,諗住佢只喺粟米同煙肉,應該普普通通,首先煙肉喺用咗辣肉賜,味道已經好唔同,再者,沙律內更混入意大利米形意粉,寧舍有咬口,加埋超甜粟,真喺無欺場。
bowl花畑芝士鮮蝦蕃茄意粉(散賣價$78)
缺少咗啲花畑牧場芝士碎,當然令整道菜式賣相差一截,變得無咁有睇頭,亦引發另一個問題,就喺啲蕃茄醬汁勁稀,我估佢哋原先嘅設計喺做稀少少,混埋啲芝士碎就啱啱好,不過,依家壞機無咗芝士碎,佢哋缺乏應變,個汁都仲喺咁水汪汪就唔理想。還好嘅喺意粉煮得恰到好處咬落有韌勁,蕃茄汁底酸香鮮活,鮮蝦爽口,所以,少咗啲芝士碎成為美中不足嘅遺憾。
bowl3.6牛乳抹茶紅豆 +$6
加入北海道3.6牛乳嘅抹茶,質感比較挺身,而且,帶頗濃嘅奶味,但抹茶味仍然保持到,熱辣辣,入口暖笠笠,真喺唔錯。加埋仲有啲紅豆食,雙重享受。
bowl炭燒咖啡
小弟都喺喜歡揀杯咖啡飲吓,不過,就無特別加錢飲其他,只喺跟餐嘆杯炭燒咖啡,先呷一啖齋啡,真喺幾醇香,有一朕朕焦苦味。但我都喺鍾意飲加奶嘅咖啡,糖奶自取,多少隨意。
不知不覺,2016就咁過咗,唔知你晌依一年做咗咩大事小事,抑或一事無成。我無刻意晌生活上追求啲乜,一貫做人既來之則安之,但做人唔會唔知唔覺咁過,感恩嘅事多得很,淨喺病痛少過舊年就要感恩啦!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$67

餐廳資料:
東海堂 Arome Café
葵芳興芳路223號新都會廣場2樓297-298號舖
3460 4742

沒有留言:

發佈留言