2016年11月5日星期六

Warren:慢活周末

大坑曾被喻為香港一個頗有慢活感覺嘅小社區,天氣開始轉涼,秋意綿綿,又喺露天用餐嘅好時節,故同老婆嚟到大坑渡一個慢活周末,食餐晏,再行行半山。
晌華倫街嘅Warren,喺朋友新開嘅餐廳,當然要嚟撐吓場,其實之前曾到此晚餐,食得出質素、用料都夠精,所以,對其出品都有信心。餐廳位處兩幢新建豪宅中間嘅「後巷」,擺咗少少露天位,雖然喺後巷,但唔單只闊落,更喺乾淨企理,自然喺是日位置首選,亦好適合放狗人士晌度食晏或嘆下午茶
至於室內,屬小店格局,大概17、18個位左右,偌大嘅開放式廚房,可以一窺師傅做菜。
周六、日推出嘅Weekend Brunch,供應時間由12:00pm至4:00pm,主菜連飲品定價為$128 - $198,餐飲包括熱茶、濾泡咖啡或是日果汁,豪啲更可加$120任飲紅白餐酒。與其說Brunch,就似Lunchea,午餐+下午茶,俾人hea足成個晏晝。
不過,款式選擇比預期少,但聽店長講,因為初初推出都喺當小試牛刀及睇吓食客嘅反應,行順咗,遲啲就會加多啲款式,總之就遲啲先嚟!
bowl香煎慢煮雞胸配白菌汁 $158
對於慢煮嘅食物一向有期望,因為,慢煮嘅方式令食材可保持柔嫩感同肉汁不流失。不過,眼前嘅慢煮雞胸比預期些微落差,口感都軟腍,但未至好嫩滑,個白菌汁就真喺做得幾香,啲烤薯又粉香。
bowl華倫豪華全日早餐 $198
原本打算點個全日早餐嘅基本版,不過,店長推介個豪華版,加多6oz美國西冷,佢寫包單喺質素保証,搞到我心癢癢,結果就試咗個豪華版。
其實,單以定價,個人就真喺覺得有啲貴,不過,賣相、食材質素就覺得都算值回票價。茄汁豆、沙律菜依啲大路嘢就唔多講啦,而烘多士又脆又富牛油香,炒香草滑蛋既滑又有香草幽香,煙肉唔喺肥膏多過肉嘅劣貨,豬肉睇皮脆肉香,薯餅炸得甘脆而唔油膩,就連片蕃茄都烤烘到收水,變得茄味濃郁。
至於件西冷,真喺掂喎,好有肉味,煎得粉嫩啱啱好,落刀手感已好得,入口肉質軟腍,簡單鹽、黑椒調味,再沾丁點芥辣已夠晒好食。
bowl蘋果汁
是日果汁有橙汁或蘋果汁,不過,點睇都唔多似鮮榨,所以,是日果汁可以講無咩特別。
即磨咖啡
原本想點掛耳式濾泡咖啡,但店長話已經無做,所以,佢或者改改番個餐牌會好啲。幸而,普通嘅咖啡一樣飲落咖啡味醇香。
天氣舒服,自然食嘢都稱心啲,跟住再行吓山,幫助消化吓之餘,出身汗,不知幾寫意。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$200

餐廳資料:
Warren
大坑華倫街9號地下1號舖
2392 5121

沒有留言:

發佈留言