2016年11月26日星期六

My Little Coffee : Coffeehouse & Roasters:我的咖啡小天地

友人轉行走咖啡師嘅路,可謂從低做起,所以,兼職於大連鎖咖啡店學一學管理之餘,亦到細咖啡店學唔同嘅咖啡知識及沖調手法,我相信有志者,事竟成。嚟到My Little Coffee,屬小型咖啡店,俾人感覺就喺一間好有個性嘅咖啡店。
甫走進店內,好有小家居嘅感覺,比起連鎖咖啡店一式一樣嘅裝修,依類小咖啡店嘅吸引之處,就喺環境。雖然地方唔大,但舒適、寧靜,無賣保險嘅經紀,無做傳銷嘅客人,嚟嘅都喺想靜吓、傾吓偈嘅人。
近窗對住街景嘅位故然感覺開揚,但我鍾情死角嘅梳化位,除咗舒服好坐之外,自成一角,私隱度相對高,感覺猶如晌屋企,好家居小天地。
餐廳內有唔少咖啡嘅相關產品,均作零售;牆上、天花掛有唔少裝咖啡豆嘅麻包袋,更有唔少書籍、掛畫,都同咖啡相關。雖然,小弟對咖啡嘅認識都仲喺好淺,但咁有「咖啡」氣息嘅環境,感覺特別輕鬆。
今日嚟到,都喺打算同朋友閒聊,嘆杯咖啡,食件餅。所以,一入門口就瞄住餅櫃睇睇有咩選擇,估唔到小小一家咖啡店,甜點可不少啊!餅櫃後就喺水吧,睇到咖啡師不斷沖調咖啡,餐廳採用先付款後送餐形式,落單後就可以埋位安心等待飲品、食物送上。
等候食物期間,補影番啲餐牌作記錄,如果喺星期一至五嚟(公眾假除外),早、午、下午茶都有做套餐,定價都非常實惠,仲要有即磨咖啡無限添飲服務,就算唔喺飲得多,都覺得店家大方。
可惜,小弟到訪之日喺星期六晏晝,就無套餐供應,只有散點。而散點同套餐分別,食物款式可謂大同小異,相差嘅就喺價錢方面。
仲有,套餐只包基本即磨咖啡,轉其他特色咖啡就自不然要額外補補錢。查實,店家晌飲品方面有幾弓選擇,個別咖啡的確好有特色,如以四季為名嘅"Little"咖啡系列,又有挑戰忌廉極限嘅Vienna Coffee……等等,此外,手工咖啡相信亦喺店家嘅招牌主打,而茶品亦估唔到有咁多選擇!
bowl檸檬撻 $36
之前,晌紅磡一家酒店嘆高茶時,就食過一款高水準嘅檸檬撻,今日晌店所食嘅,同樣甚具質素。賣相無咩花巧,但撻面檸檬漿做得平滑,有光澤,切開睇睇,撻皮做得薄,底同邊厚度一致,喺手工嘅熟練,而且,撻殼口感香脆。中間嘅檸檬餡心先令我印象深刻,因為,依家真喺好少見,做咁薄身嘅撻都分3層,上下兩層喺檸檬漿,中間喺檸檬果蓉,檸檬味好傳神,酸香清新,且酸甜度細緻平衡。事後問問店員喺咪自家製,佢不諱言喺來貨,但喺屬交貨俾本地酒店嘅供應商,故質素真喺絕不失禮。
bowl拿鐵咖啡 $36
一小啖入口,杯拿鐵沖泡得果然有質素,雖然個拉花未夠大而唔搶眼,但花紋都算細緻,咖啡面唔會起晒泡泡。口感順滑細膩,奶泡跟濃縮咖啡撞得平均而綿密,確喺一杯醇香具水準嘅拿鐵。
bowl黑糖薑餅咖啡拿鐵 $45
唔知喺咪就嚟聖誕,推出帶「薑餅」元素嘅冬季新品。雖然同樣喺拿鐵,但拉花就唔喺佢亮點,重點放番晌味道上面,睇杯面黑色點點,就喺直接加入黑糖粒,而「薑餅」元素主要喺加入薑汁,所以,醇香嘅拿鐵中,慢慢滲出一絲絲薑味,個人而言,我喜歡薑味重啲,咁先有點突出到個主題,依家稍為隱若啲。
其實,餐牌中都有寫明繁忙時段只可以坐90分鐘,不過,相信未必會強烈執行,但為他人着想,如遇人多,可尊重番店家嘅要求。否則,就好似小弟咁,揀個非繁忙嘅晏晝,盡情迤!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$72

餐廳資料:
My Little Coffee : Coffeehouse & Roasters
尖沙咀加連威老道100號港晶中心地下3號舖
3488 8387

沒有留言:

發佈留言