2016年11月12日星期六

美味小廚茶餐廳 May May Restaurant:我的星期六美孚早餐 ~ 小炒勝早餐

好耐無寫依個系列,因為,近來食嚟食去都特別可言喺之前已寫過嘅餐廳,佢哋又無咩新嘢出,所以,真喺無咩好寫。諗諗吓,仲有間茶記好似未寫過,隱身晌街市嗰邊,之前同屋企人食過晚飯,啲小炒幾好,反而,早餐就未嚟過,故今次嘅星期六早餐就嚟到「美味小炒茶餐廳」。
唔喺老吹,「美味」確喺幾多街坊捧場,九點幾嚟到,真喺要等先有位。環境喺街坊茶記格局,無咩特別好講,卡位、小圓枱,逼逼窄窄,但勝在乾淨企理。
早餐款式相對其他茶記少,一頁紙睇晒,但都叫有超過10款選擇,不過,款式就大路啲,喺較傳統嘅茶記款式。
bowl早餐B $26
小弟要咗火腿通粉、牛油多士,飲熱奶茶。啲通粉有少少過腍,個湯底亦無乜味,但塊火腿食得出唔喺普通平價嘢;而牛油多士可能喺大量製作,無理由影一陣相就凍晒,食落口真喺微熱都無,幸好仲有杯靚奶茶補數,雖則未叫超滑,但茶底芳香。
bowl早餐F $30
老婆就要雪菜肉絲米、配午餐肉及煎蛋,熱檸水,不過,佢偏向食素,減少食肉,塊餐肉就醒俾小弟。佢話個肉絲米好食,主因喺啲雪菜無一般通病過鹹,而啲雪菜亦令個湯底無咁寡;餐肉,睇得到喺混有火腿「白豬仔」嘅貨式,比「梅林」好食。
兩個早餐,一個普通,一個好,但都唔及晚市啲小炒又抵又好食,下次再幫襯都喺晚市居多。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$28

餐廳資料:
美味小廚茶餐廳 May May Restaurant
美孚美孚新邨百老匯街25號C地下
2741 8497

沒有留言:

發佈留言