2016年11月27日星期日

Ginza West:好友狂嚐曲(59)

這一家創辦自1947年嘅日本洋菓子老店「銀座西點」(Ginza West)晌網上有唔少食評,所以,佢嘅背景、歷史就唔多講。友人真喺好細心,怕未知幾時先又再見到面,就預早醒小弟一份生日禮物,就喺銀座‧西點嘅酥餅禮盒,曲奇、酥餅類嘅產品,啱晒我啦。
包裝非常高雅,珍珠白嘅包裝紙,配以金綫,盡顯貴氣。打開包裝,內有6片店中名物「樹葉餅」及8條「芝士酥條」,全獨立包裝,方便衞生,但友人話晌日本全人手製作,兼且無添加,空運到港,所以食用期短。
盒內仲附有一份單張,介紹店中所有產品,包括曲奇、酥餅、樹葉餅、維多利亞餅、芝士酥條及牛油酥條,並有多款禮盒。
bowl樹葉餅
如一貫酥餅類產品,主要以西式酥皮嚟做,口感猶如常食到嘅蝴蝶酥之類,不過,做成樹葉形,此外,從單張所見亦有細塊啲嘅「小樹葉餅」。咬落確然非常酥脆,又富有牛油香,餅面灑滿沙糖,卻又唔會太甜。
bowl芝士酥條
同樣以酥皮為製作基礎,注入芝士元素,入口一樣酥脆至極,但鹹香濃郁嘅芝士味就更突出其個性。比起樹葉餅,老婆超鍾意依個。小就兩款餅食都鍾意,簡直有「酥」認老豆啦,哈哈!
再次多謝老友份心意,讓小弟一嚐這半世紀有多日本老店嘅招牌出品。

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
Ginza West
灣仔皇后大道東200號利東街G13號舖
3974 5888

沒有留言:

發佈留言