2016年11月13日星期日

Cafe Hillywood:清靜嚐甜

唔知點解,依個年代,人人都話好忙,其實,有時候喺唔知忙乜,尤其香港人,總喺衝衝衝,停唔到落嚟咁。但當真喺放慢腳步,停低咗,你又會做乜呢?其中一樣,搵個好地方,嘆個下午茶我就覺得最寫意不過。
柯士甸道近向漆咸道一段,非常靜,行人唔多,位處近柯士甸路路口嘅Café Hillywood,喺一家處於地庫鋪位嘅餐廳,門面唔算顯眼,好易唔覺意過門不入。但落到去又喺另一片天,開放式廚房就晌近門口處,地方非常闊落,一室以灰白配襯,加上一啲壁畫、植物,頗有一派悠閒嘅咖啡室之感,仲幾文青風。下午嚟到,稀疏嘅食客流,整個環境清靜得緊要。
餐廳無下午茶餐供應,但就有6款甜點作為Cake Set形式供應,基本上散點每客甜品要$45,但Cake Set只賣$68,另包一杯$50以下嘅飲品。不過,本來睇中一啲飲品,但過咗$50,問問喺唔喺可以補錢,但竟然喺唔得嘅,選擇上好缺乏彈性!
bowl海鹽焦糖撻
賣相唔差,雖然,睇落撻面嘅朱古力慕絲有點乾,但其實入口又幾幼滑,朱古力味仲非常濃郁;下面有一層拖肥醬,因為做得薄薄,甜得嚟唔會太過份,撻殼亦比想像中鬆化。
bowl香蕉朱古力
一層夾一層嘅香蕉蛋糕同香蕉果蓉,引發出嚟嘅香蕉味都幾香濃突出,當然,食開香蕉蛋糕都知,唔似海綿蛋糕咁鬆軟,但質感算唔錯,至少唔會「乾爭爭」;面層嘅朱古力醬雖然濃郁,但就乾身咗啲,欠軟滑。
bowl鮮奶咖啡
賣相拉得細緻,味道亦都不俗,幾醇香,但口感就麻麻,入口會覺得唔夠「勻巡」,奶泡種順滑未充分顯出嚟。
bowl菠蘿香葉梳打
望落去令人感覺清爽,友人話入口亦喺有份好爽朗嘅感覺,菠蘿加蘿勒,味道又幾襯喎。
環境確喺唔錯,可能位置問題,下午真喺客唔多,顯得更加幽靜。食件餅,飲杯咖啡,唔使成日都要喺星巴克嘅。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$68

餐廳資料:
Cafe Hillywood
尖沙咀柯士甸道152號好兆年行地舖
2762 1727

沒有留言:

發佈留言