2016年10月24日星期一

熊拉麵 Kuma Ramen:熊心壯志

收工後有點差事要過嚟上環處理,加上老婆是夜約咗人傾功課,一支公就梗喺食埋先返屋企啦。醒起曾經晌蘇杭街有間賣亞洲特色麵食小店「Foxtail & Broomcorn」,嚟到先發覺已經轉為一間日本拉麵店,感覺有點可惜,小弟一向做人既來之,則安之,反正暑假初去完北海道到依家,都未有再食拉麵,就當今晚依一餐重溫吓拉麵嘅滋味。
踏入店內,印象中跟之前嘅格局無變,最入嘅位置喺開放式廚房同吧位,近門口就有幾排枱櫈。裝修算喺簡約,木枱配木櫈,帶少少和風,環境比較光猛,出入通道又都做得比較闊落,而吧位下有掛勾同儲物籃,小弟一個就坐晌吧位靜靜地食麵。
餐廳比較自助,枱上已放有一大壺冰水、玻璃杯,自己招呼自己;此外,餐具、紙巾亦放齊晌枱上,更備有幾罌伴菜:酸薑絲、辣芽菜、鹹高菜,口痕痕當前菜食又得,放落麵條拌勻食都得。
一如大部分拉麵店咁,賣嘅拉麵款式都喺貴精不貴多,拉麵以外嘅單點料理,亦喺得三幾款。所以,一張落單紙就見晒店家嘅5款拉麵,以及相關選項,如叉燒肥瘦、麵條粗幼、硬度……等等。而單點料理就喺啲餃子、迷你丼飯。
正當我想點個黑熊拉麵時,因為喜歡黑蒜吖嘛,店員推介新出無耐嘅「熟成昆布醬油拉麵 」,喺期間限定嘅款式,原來牆上已貼有海報介紹,落單紙背面就有詳細啲嘅介紹。當問及跟其他基本拉麵款式有咩分別時,除湯底唔同外,最大分別喺依一款期間限定喺用上曲麵,反正價錢差唔多,所以,試試無妨。順帶一提,店員話每隔兩個月左右佢哋就會出一款期間限定,所以,依一款熟成昆布醬油拉麵大概供應到去12月中左右,視乎食客反應再決定延唔延期。
bowl熟成昆布醬油拉麵 $83
湯頭以熟成昆布熬煮,再加入醬油而成,先呷番一口,感覺醬油味清香而不濁,怕豬骨湯太濃太餬口嘅人依款湯底可能幾啱佢口味;啲曲麵不俗,麵身算幾彈牙,帶點咬口,又耐浸,而且,份量亦不少。餸料包括半熟玉子、叉燒(可揀瘦梅頭叉燒或半肥瘦叉燒)、海草(海藻)、蔥花、有味筍、特製日本雲吞、紫菜,雞蛋做到溏心效果,凝香柔滑;瘦叉燒健康啲,但當然不及半肥瘦咁酥化油香啦,但健康少少我都喺揀咗瘦叉;有味筍就失望少少,唔喺小弟較鍾意爽口嘅做法,不過,就好有筍香,至於特製日本雲吞亦唔覺有咩特別,只喺普通豬肉雲吞,但就做得小巧的骰。
上文都講過,啲湯都真喺唔錯,所以,連湯都飲埋,碗底除見到熊仔標誌外,亦有一句日文,小弟本身就唔識日文,估大意都喺多謝光顧、多謝欣賞之類啩。
bowl烏龍茶 $16
個人認為店中較弱一環喺小食同飲品選擇少,小食就只有日式餃子一款,飲品都只喺以大路汽水為主,欠缺一啲亮點性。故只喺揀咗支烏龍茶,諗住解解油膩,不過,個湯底基本都唔油,叉燒又揀瘦嘅,所以,支茶就當清清喉頭、解解暑,都10月尾啦,仲27、28°C!
食完麵,見枱上有張意見書,俾客人對啲食物表達吓意見,如上文所言,希望將來小食同飲品增加多些少選擇。
睇見店內煮麵嘅師傅、店員都好年輕,招呼都好有禮,食完都有主動走嚟問問意見,細心聆聽小弟發噏風,希望佢哋繼續努力,保持住份雄心壯志,有機會再嚟試試佢個豬骨湯底。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$99

餐廳資料:
熊拉麵 Kuma Ramen
上環蘇杭街84號
5502 6229

沒有留言:

發佈留言