2016年10月5日星期三

Espuma:二人三足

Espuma灣仔店從未到訪過,不過,近日睇見食友嘅食評,知道店家新推出咗個2人晚市套餐,內容豐富,話就話喺二人餐,睇其份量,唔喺咩大胃王或大食懶嘅話,相信都夠晒三個人食。再者,佢哋啲咖啡一向都好唔錯,又可以嘆番杯!
餐廳晌QRE Plaza佔全層,地方闊落,以木系為主,襯以柔和燈光,所以,讓人有份悠然嘅感覺,用餐氣氛暖和。被安排坐晌卡位之上,闊落舒服。
先概略介紹一下個2人晚市套餐,包括頭盤兩客(4揀2)、餐湯兩客、主菜兩客(4揀2,或加$200升級為海鮮西班牙炒飯)、甜品一客及餐飲兩杯,餐飲更可以揀紅香餐酒或有氣酒添,定價$588 + 10%。原來,依個餐只限灣仔店,且只有星期一至四及星期日晚上供應。
頭盤嘅4款選擇分別喺西班牙黑毛豬火腿配西班牙蕃茄醬及多士、精選沙律、炸虎蝦天婦羅及秘製醬汁烤雞中翼。Espuma主打西班牙嘢,個西班牙黑毛豬火腿自不然成為首選啦,而沙律夠健康,又可以開開胃,成為我哋嘅頭盤次選。
bowl西班牙黑毛豬火腿配西班牙番茄醬及多士
果然豈止二人餐份量,睇睇個黑毛豬火腿,每樣都足6件,方便我哋分,仲以蕃茄及沙律菜做伴菜。先淨食黑毛豬火腿,捲成條狀,入口充滿油香,味道鹹鮮不俗;再試試蕃茄莎莎配多士,多士好脆口,蕃茄莎莎酸香鮮活,好有清爽感;之後,再以黑毛豬火腿夾蕃茄莎莎配多士,一口過幹掉,油香與酸香交融,感覺夠特別。
bowl精選沙律
無諗過會咁大堆頭,以為叫精選都喺掛個名,但晌新鮮嘅沙律菜中加入車厘茄、煙三文魚、黑白芝麻吞拿魚、雞蛋……等等,睇落十分豐富。沙律菜只喺以橄欖油撈勻,略嫌單調少少,但入口爽脆,味道則主要靠其他食材提升,吞拿魚鮮甜好食,因為加上黑白芝麻。
餐湯有兩款:雜菌湯或干邑龍蝦湯,相信絕大部人都會揀晒兩款,既費事煩,又可以試晒。
bowl雜菌湯
初時以為喺一般常見嗰類忌廉湯,但原來唔喺,唔止以雜菌碎打成,湯內仲有好多雜菌粒,所以,稱得上喺菌香撲鼻,不過,口感就唔喺以滑溜為主,反以香味取勝。配上一小件蒜香十足,香脆可口嘅法包,單喺個湯都好易讓人有少許飽肚感。
bowl干邑龍蝦湯
個湯輕易飲得出濃郁嘅蝦味,而且,內裡有三數粒龍蝦肉,成份無欺場。不過,仍有改善空間,就喺個湯有少少偏鹹,而且,質感滑就滑,但杰身咗啲,調稀少許就一流嘞。
主菜方面,4揀2之選,包括黑松露醬炒鮮雜菌寬條麵、酥炸軟殼蟹椰汁燴飯、西班牙黑毛豬薄餅、海鮮香辣橄欖蒜片意大利麵;又或可以+$200轉為2人分量嘅海鮮西班牙炒飯。朋友知小弟心意,就喺一定揀意式燴飯,另外,再選上意菜經典之一香辣橄欖蒜片意大利麵。順便講講服務,不時添水依啲喺基本,侍應有禮又快手,而已,店內侍應足,唔會叫極都無人理,再者,無論上頭盤、餐湯,抑或主菜都喺同步,唔會相隔好耐前後腳,更逐類逐類上,唔會堆到一枱都喺又頭盤,又湯,非常貼心。
bowl酥炸軟殼蟹椰汁燴飯
隻軟殼蟹又幾大隻喎,唔似食手卷嗰啲細細隻,酥炸處理得唔錯,酥香卻不油膩。至於帶有東南亞風嘅意式燴飯,上枱已聞到椰香,飯粒食落煙韌,屬水準之內,如果下多少少椰奶,做得再濕潤啲,個人覺得效果更好。
bowl海鮮香辣橄欖蒜片意大利麵
唔止個燴飯份量足,碟意大利麵亦不少,其實食到依度都8成飽,個二人餐絕對夠三個人食。講番個意粉,睇見成隻紅椒仔,入口果然辣勁百份百,蒜香又十足,麵條口感啱啱好,有咬口,落海鮮料嘅份量亦唔手軟,有鮮蝦、青口、墨魚仔,質素唔錯;唯一美中不足喺橄欖油落得少,個粉食落感覺較乾身,有啲似港式嘅炒意粉。
最後,喺甜品登場,一喺就每日精選窩夫,一喺就奧利奧曲奇意大利芝士餅,寫到明「揀一」,而朋友唔鍾意太重芝士味嘅嘢,所以就揀前者,但一嚟就嚟兩份窩夫,真喺估佢唔到添。
bowl每日精選窩夫
貫徹抵食夾大件嘅作風,份甜品都無迤做,賣相花過心思,唔喺就咁得件窩夫,仲有一球朱古力雪糕配脆口雪糕筒,件窩夫又加有Oreo 夾心餅同班尼士朱古力餅,但啲吉士醬就做得麻麻,太杰撻撻,幸而窩夫脆身又有蛋香,沾點雲呢嗱醬仲好食啲,班尼士亦都濕潤香濃好味。
bowl即磨咖啡
Espuma賣嘅喺咖啡一向不俗,自家烘焙嘅西班牙咖啡豆,做成即磨咖啡,味道會較甘苦,小弟就喜歡加多少少奶。而啲奶唔單止熱過嚟,仲喺打起咗少許奶泡,真有心。
個二人餐如果兩個人嚟食,應該食唔得晒要打包走,三個人就啱啱好,圍起上嚟就變咗每人二百多,唔嘥嘢之餘仲划算好多。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$215

餐廳資料:
Espuma
灣仔皇后大道東202號QRE Plaza 25樓
2151 9126

沒有留言:

發佈留言