2016年8月23日星期二

Yadllie Plate:高壓手段

小弟早前去完北海道,表哥就啱啱到訪大阪,所以,就約埋一齊食餐飯,兼交流吓旅遊體驗,話晒佢一家人第一次自由行,都應該會有好多體會。不過,講到體會,原來韓式炸雞佢都喺第一之次食,真喺有啲估唔到,佢話就算嗰時去韓國旅行,因跟團關係都未有試。揀嚟Yadllie都喺睇到雜誌嘅介紹,炸雞既唔用粉漿,而喺薄薄沾上一層炸粉去炸,又由韓國引入高壓炸爐,先後炸兩次,逼出多餘油份,所以,幾好奇個口感喺點。平常講高壓手段都喺啲衰嘢,又睇睇今回嘅「高壓」手段所做出嘅炸雞又會喺點!
一出電梯就喺餐廳門口,門面採用水泥牆,天花掛上木架裝飾,帶點粗獷;然而,入到餐廳裡面,以淺木色系為主體,變得感覺截然不同。
餐廳中間牆身置上一大幅韓國地圖,除有不少地標名勝外,原來標示出分店散布嘅地區,問一問,已經有約50多家分店。
順帶一提,我被安排坐晌卡位,牆身設有usb插位,方便大家手機叉電。不過,目測所見,好似唔喺個個位都設有插位。
一如好多炸雞店,炸雞故然喺主打,亦有相當多其他韓式美食。例如:韓式鐵板、沙律、部隊鍋、韓式飯麵、小食、甜品。
飲品同樣幾有特色,有一系列手製手果酒、水果米酒,之前都未有見過。此外,仲有啤酒、汽水及果汁等等。
bowl餐前小食
韓式餐廳唔理喺賣咩菜,一般都提供餐前涼菜,不過多數都喺泡菜之類,但Yaddlie供應嘅喺的的骰骰嘅蒸南瓜、粟米粒及醃蘿蔔。啲南瓜蒸到好腍,入口既粉且甜,粟米粒亦喺超甜貨色,而醃蘿蔔爽脆酸香。
bowl芒果菠蘿特飲 $98
上文講過有一系列手製手果酒同水果米酒,可惜暫時店家未有酒牌,所以無緣一試。不過,無酒精嘅特飲亦唔錯喎,以鮮芒果、鮮菠蘿、梳打打成嘅芒果菠蘿特飲,飲落芒果味同菠蘿味都好平衡,加入梳打令人有種爽口嘅感覺。值得一提嘅,啲玻璃杯仔喺雪凍咗先奉客,細節位都好認真。
bowl7色乳酪沙律 $148
沙律有兩款選擇:7色乳酪及蔥絲雞塊,當然,以前者多料大堆頭吸引啲,包括:粟米粒、雞蛋、黑橄欖、雞肉、車厘茄、芝士碎及沙律菜,再配上乳酪醬,不過,乳酪醬並非如圖另上,而喺事先淋咗落沙律菜度。個人建議,先將沙律面嘅材料稍稍攪幾攪再跟沙律菜一齊撈勻,咁樣會「勻巡」好多。
bowl因為材料豐富,配搭多樣化,所以,味道豐富,口感富層次,加上沙律菜冰涼爽脆,乳酪醬輕怡清新,唔知啲乳酪醬可唔可以添多啲呢?
bowl韓式雞蛋卷 $128
小食類中我哋揀咗雞蛋卷,因為之前晌好幾間韓式炸雞店都食過覺得好好食。不過,相比下,佢哋嘅雞蛋卷就唔似得其他嗰啲又包住粉絲、火腿、酸瓜等等口感咁豐富,雞蛋卷內只捲有芝士及蟹籽,本身喺可以做到鹹香且有卜卜脆嘅效果,可惜只有底層一撮有「料」到,蛋嘅層次又未夠清晰,整體效果會差咗少少。
講到主打嘅炸雞,一共有8款,分為兩組,4款炸雞屬基本口味:原味炸雞、大邱辣醬炸雞、蒜香炸雞、蔥絲炸雞($148-$158),可雙拼賣$168。 
bowl半半炸雞(原味、蒜香) $168
兩款唔同口味嘅炸雞,伴上車厘茄及薯條,以木板奉上,甚有田園風味。兩款雞都真喺炸得好香脆,加上啲雞嘅皮下脂肪少,再利用高壓炸爐,真喺食落一啲都唔油膩,而肉質頗嫩滑,沾一沾特製香蒜醬,立時提升惹味指數。
另一組,4款炸雞稱為特別口味:蜂蜜芝士粉炸雞、乳酪窩夫炸雞、棉花糖作料炸雞、首爾醬油烤雞($158-$178),依一組就唔可以雙拼。
bowl乳酪窩夫炸雞 $158
依一碟嘅賣相就唔同啲,因為用上白色瓷碟,炸雞嘅輪廓更突出,而成碟炸雞灑滿乳酪粉,如雪紛飛。雞件入口依然唔油,不過,對比起上面嘅炸雞食落無咁嫩;而淨食時有種輕微嘅酸酸甜甜,再蘸上自家調校嘅乳酪醬,帶多一點微酸,多添一份清爽嘅感覺。墊底嘅有薯條,以及兩件窩夫,當然唔會脆食,純粹過口癮為多。
bowl韓式黏糕雪冰 $68
即喺有啲人叫嘅韓式雪花冰,之前都食過好幾次,夏天食特別覺得清爽,因為整整一大碗雪花冰刨得極度幼細,口感綿綿,刨冰內加入煉奶,冰面又撒滿綠豆粉,所以,味道絕不單調;加埋麻糬及杏仁片,添上唔同口感,效果相當唔錯,唯覺得麻糬有啲啲硬。
整體嚟講,食物水準唔錯,但始終喺新開無耐,部分製作仍有改進空間心。不過,服務方面幾到位,侍應禮貌勤快,點咗嘅炸雞亦無其他食評所講要等咁耐,相信晌不斷改進下應該會做得更好。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$210

餐廳資料:
Yadllie Plate
旺角西洋菜街1號兆萬中心11樓
2360 0233

沒有留言:

發佈留言