2016年6月8日星期三

One Minden Tapas Kitchen:橫素西班牙

老婆卒之完晒啲課程開始放暑假,慶祝佢暫時脫苦海,所以,同佢食餐好嘅。因為佢未食過 西班牙小(Tapas),故造就今晚到訪One Minden,試試小食,試試西班牙焗飯。尖沙咀喺不時出沒嘅搵食地區,不過,緬甸臺依截小片區就較少過嚟,但知道因為附近多咗大型商場,新酒店,近三幾年真喺變得唔同晒。
餐廳晌緬甸臺街口,正正晌K11對面,甫進去就會覺得唔止有氣氛,亦好舒展,皆因枱櫈排得啱密,而且,樓底極高,予人空間感強;再者,配合埋柔和舒服嘅燈光,枱上擺放蠟燭燈,點點火光,實在夠情調。客人多以斯文客、情侶為主,輕鬆之餘,又唔會太嘈吵。
坐低咗,唔需要問店主攞餐牌,因喺菜式全印晒晌枱上嘅餐紙墊,依個安排又幾好,因為大家都睇到所有菜式,方便一同研究食乜好!菜式以 Taste、Bread、Share、Eggs、Savour及Fresh作為分類,而當中嘅Taste同Savour都可以睇為西班牙嘅小食。
飲品就印晌另一個餐牌中,選擇多的是, 西班牙特飲Sangria必然出現,仲有多款紅白餐酒、氣泡酒、啤酒、烈酒及雞尾酒;當然,唔多飲得嘅如我倆公婆,啡茶、汽水、果汁一樣有得揀。
bowlCranberry Juice / Mango Juice $50
夏日炎炎,先嚟一杯冰涼果汁份外怡人,加試一陣所點嘅食物都喺比較重味、熱氣嘢,清涼嘅果汁就啱晒用嚟緩和下。
小食中,小弟揀咗Taste裡面嘅炸菠菜球同炸西班牙芝士,其實,內裡仲有好多選擇,平有平食,貴有貴揀,豐儉由人。
bowlSpinach Croquetas $65
一客有4粒炸得金黃橢圓嘅炸菠菜球,外層鬆脆,而且入口一啲都唔油,內裡唔單單喺菠菜蓉,應該仲加入咗少少麵粉之類,因為咬落有少少黏黏糯糯嘅口感。
bowlFried Manchego Cheese $63
簡簡單單,就喺月7脆炸西班牙芝士(Manchego Cheese),同樣一客有4件,芝士裁成三角形,入口外脆內綿,芝士味唔喺好濃嗰類,所以,有少少食緊啲日式芝士年糕咁,而最驚喜喺伴有鮮紅莓醬,酸香清甜,可大大減低油膩感。
bowlRoots & Leaves Salad $88
都怕老婆食得油膩,所以,點一道「根葉」沙律作平衡,個沙律望落非常清新,真喺好多根、葉類蔬菜,入口爽到索索聲,淋上少少蜜糖芥末汁,極之好食。
眾所周知,西班牙大鑊飯(Paella)喺西班牙菜中嘅名物,除傳統嘅西班牙海鮮飯之外,仲有配豬肉或者素菜,兼甚具彈性有中份或大份可選。既然盡量就老婆,就揀個素西班牙焗飯啦。
bowlVegetables Paella $258
菜牌都標明材料有雅枝竹、蘿蔔及蘑菇,其實仲有啲蜜糖豆、青豆……等等,點咗個中份,份量之大真喺唔講得笑,結果就連我依個包底王都要放棄,老婆打包拎返去當第二日午餐。
整體味道不俗,陣陣香氣,飯粒軟綿有咬口,卻帶少少濕潤,內裡平衡混入好多蔬菜,感覺健康有營。食得太多肉,食番多啲素菜,輕怡又有益啲。
上面都提及過,包底王如我都清唔晒鑊飯,所以,連甜品都當然無機會一嚐,未能比教吓依度嘅西班牙油炸鬼喺做成點。雖然,今晚喺嚟食西班牙菜,但一樣可以投「素」有門,橫掃多款素食!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$315

餐廳資料:
One Minden Tapas Kitchen
尖沙咀棉登徑一號地舖
2722 1707

沒有留言:

發佈留言