2016年6月19日星期日

屋喔 O'Casa:台屋小天地

好耐無同表哥一家食飯喇,當然,大時大節嘅家族飯都有見面,但人多未必同枱,可以傾偈嘅時間唔多,都喺寒暄兩句。今次,就真喺專登約佢哋出嚟食飯,談談近況,兼傾吓旅行嘢,皆因佢哋首次自由行,份外緊張。小弟算自由行多年,叫有啲心得,希望我嘅個人意見佢哋用得着。台式Cafe「屋喔」就晌旺角朗豪坊隔離,交通方便,大家都就到。
雖然午飯時間都好旺,不過,我哋嚟到都1:30pm,陸續都有客埋單交枱,所以,好快有位。而已,話就話個半鐘交枱,但食到兩點半左右,都已經未有新客,故坐到過時都唔使話要交枱。
餐廳環境都幾細,主要以卡位為主,四人枱真喺大隻啲都唔夠坐,不過,一大邊玻璃窗,透入燦爛陽光,讓人充滿活力,況且裝修都算幾清雅。
其實,餐廳外有個露台位,地方比室內闊落,架起帳篷,配上寫意木枱、木櫈,不過,咁嘅大熱天時,仲要喺正午,開盡風扇都仲喺悶悶熱。如果秋涼嚟,應該會悠閒寫意正好多。
雖然餐廳以台式為主打,但加入唔少洋食。分類有佔兩大版嘅台式美食、沙拉、洋風烤排、洋風滋味及甜品類。
而飲品方面同樣台式為主打,如花茶、珍珠奶茶……等等,亦加入洋風款式,如沙冰。
此外, 有一個特別餐牌,可以睇為當日供應嘅套餐,A-G共7款選擇,定價$46-$58,配柳丁綠茶(凍)或蘋果雪梨烏龍茶(凍),旺區計,好平實。另外,可+$10轉配$30或以下飲品,$30以上再補差價。
bowl義式鮮蝦茄茸義大利麵 $58
表嫂揀咗個F餐,其實,佢食嘢一向隨和、健康,所以,鮮茄茸義大利麵頗啱佢。個麵做得非常有水準,麵條咬口無過腍,條條都掛晒汁,個蕃茄汁底酸香鮮活,蝦隻夠鮮又大隻,無欺場,表嫂大讚好食。
bowl蜂蜜桂圓紅棗玫瑰 +$16
因為個餐跟嘢飲,凍飲免問,所以,佢揀杯 (壺)蜂蜜桂圓紅棗玫瑰,原價本身要$36,但跟餐+$16就可以。以原壺上,並以蠟燭保溫,小弟就無試,但表嫂又讚,佢話既有濃濃桂圓味,又有紅棗及玫瑰幽香,帶點點密甜,既補又潤,好啱女生飲。
bowl台式糖芯蛋肉燥飯 $58
表姪女就三心兩意,揀嚟揀去,可能台灣嘢佢好少食,所以,覺得樣樣嘢都好有新鮮感。結果試試肉燥飯,以小型鐵桶盛載,別緻得意,咪睇佢好似細細兜,表姪女話食完好飽。飯粒好軟綿,混和肉燥 、雪菜,佢話好好味,加埋隻糖芯蛋,蛋黃綿香流心,正!大讚無得頂。
bowl棉花糖巧克力 $28
上次晌長沙灣一間咖啡室,表姪女試過杯棉花糖巧克力,就對依款飲品滿滿偏愛,所以,今次佢又喺揀嚟重溫。熱巧克力面上滿充彩色棉花糖,感覺萌萌,但佢話味道無上次嗰杯咁好飲,主因喺味道無咁濃。
bowl烤大蝦花枝墨汁義大利麵 $88
表哥就晌洋風滋味一欄選取墨汁義大利麵,食到一口烏咀狗,搞到接姪女猛笑佢。碟麵嘅賣相非常好睇,夠立體感,隻大蝦好有睇頭,質素不賴,彈牙爽鮮;此外,仲有唔少魷魚圈,不過,都喺「黑掹掹」而唔顯眼啫,整體味道中上,麵條滑溜有咬口。
bowl黑松露野菌蚵仔燉飯 $72
燉飯即喺我哋常講嘅意大利飯,睇開小弟食評都知我都幾偏愛意大利飯,以台式蚵仔入饌,來一個台意融和。其實佢個飯本身都加入黑松露去煮,成品無手緊再晌飯面加一抹黑松露醬,嘩!真喺幽香都不得了,上枱陣味已好突出,入口更加唔使講,再者,飯粒濕潤煙韌,極具水準;飯內有唔少菇菌,而蚵仔粒粒都咁飽滿,帶點鮮甜味,值得推介嘅菜式。
bowl百香果菲芒沙冰 $36
本來打算點杯拿鐵飲吓,但大熱天時,真喺唔搵杯凍飲降降溫就勢喺假。店家有數款沙冰,亦甚有特色,如紫芋、洛神花,不過,小弟鍾情芒果,所以,揀百香果菲芒沙冰,即喺熱情果配菲律賓芒果。賣相清新討好,口感綿滑,由頭飲到尾都唔覺有冰粒打唔勻嘅情況,芒果味濃郁,又滲出熱情果嘅酸香,冰涼醒神,而且裝得滿滿無欺場,炎夏消暑奇「冰」。
bowl屋喔窩夫 $68
唔怪得表姪女食兜飯仔都話飽飽,原來留肚試甜品,佢都喺窩夫迷,所以,點一客「屋喔窩夫」共享。以為淨得窩夫,原來仲有一件士多啤梨甜圈,又可以試多一樣嘢。
件窩夫唔喺普遍所見嘅格仔型或水滴型,而喺壓有店家名字嘅啤酒杯型,賣相已別樹一格。為咗方便大家食,切成細細粒,沾蜜糖,配雪糕,不得不提,蜜糖喺蜂蜜,非糖膠,清香脫俗,而雪糕內含士多啤梨果肉,又富奶香,配合鬆軟富蛋香嘅窩夫,真喺食出環環心思。
至於件甜圈,即喺港人較多叫嘅冬甩,以為只得面層有士多啤梨朱古力醬,點知切開仲有士多啤梨果醬,認真滋味,依個我哋就沾忌廉食,可以減減甜膩。
雖然只喺小店一間,但出品及服務一啲都唔失禮。菜式有心思,製作認真,而服務到位,睇到一班年輕人,好有活力,雖然只點甜品一客,都幫我哋換晒啲新碟。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$120

餐廳資料:
屋喔 O'Casa
旺角砵蘭街215號朗晴坊4樓
2321 5131

沒有留言:

發佈留言