2016年6月26日星期日

佳記甜品 Kei Kee Dessert:有口佳碑

之前兩次入嚟三聖食海鮮,跟手都會揸車過元朗佳記食涼粉,今次大家晌容龍食海鮮食到咁高「慶」,就更要食番啲冰凍嘅涼粉降吓溫,更可以延續依份傳統。
癈話就唔多講喇,都已經3年第3次寫佳記,所以,兩張環境相交待晒當晚現場環境,有口皆碑,就自然多人捧場。
再嚟就餐牌底面兩張相交待晒最新嘅價錢,睇番B仔涼粉嘅定價,由前年嘅$70,到舊年嘅$72,至今時今日嘅$75,加幅依然好溫和,但對比啲相,份量仍然咁巨無霸。
bowlB仔涼粉 $75
正如以前都講過,嚟B仔涼粉與其叫嚟食飯後甜品,倒不如叫食飯後果啦。兩大兜生果山,睇見都開心,我哋11個麻甩佬,每人至少分到兩碗。以前就貪得意會數吓有咩生果,總共有幾多款,但依家就懶理,為咗唔好跌到成枱都喺,由小弟先負責分生果,再添涼粉,灌滿花奶,入口冰涼清爽,甜甜滑滑。
忽發奇想,B仔涼粉都算喺食咗好多年,見佢都似喺無咩點變,生果款式亦以罐頭貨居多,唔知有無可能,將來有朝一日限定推出升級版,全部以新鮮生果入饌呢!

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$15

餐廳資料:
佳記甜品 Kei Kee Dessert
元朗又新街置富中心7號舖
2479 4743

沒有留言:

發佈留言