2016年5月24日星期二

Holy Crab Bar and Restaurant:蟹逅相逢

一向都因為公司有包伙食,所以,甚少晌返工日在外食晏,中環食晏真喺多人到不得了呀!但喺,偶爾會有啲同樣晌依區做嘢嘅朋友,想聚一聚食吓晏,唔使下下等到邂逅相逢先至約嘅。只不過近德輔道、皇后大道嘅食店都塞爆,食得急,又唔方便坐得耐,所以,揀咗晌蘭桂芳再上啲嘅Holy Crab,貪其靜靜局方便我哋傾偈。
雖然知道依一截區域上嚟食飯嘅人唔多,但為求穩陣,訂枱為上。一出升降機就見到餐廳嘅招牌巨蟹,實唔會搵錯地方。原來,午市訂位有九折,真喺無啦啦慳番少少,當唔使俾加一。
內進環境比想像中闊落,先喺酒吧位,繼而用餐區,見到佢哋張招牌波枱,只喺午市會冚住。一室木系,配以柔和燈光,大電視不停播放體育節目,收工上嚟飲吓嘢都叫人分外輕鬆。
午餐有兩個大類別,「藍色」可以話喺基本午餐,包是日餐湯或墨西哥饀餅,主菜5揀1($108-$168),以及是日甜品及指定飲品。
另一個「橙色」稱為行政午餐,同上面嘅「藍色」午餐大同小異,都喺餐湯或前菜、一道主菜、加上甜品及飲品,揀咩主菜都喺收費$178,只喺整體嘅選擇用料靚少少。
餐湯或前菜未上,先嚟幾杯餐飲,兩位朋友不約而同揀Homemade Lemonade,雖然大大杯夠晒涼透心,但有點偏酸;好彩小弟揀杯Holy Punch,喺以西柚為主嘅賓治,酸甜度適中,而且,西柚味突出。
bowl南瓜忌廉湯
是日餐湯只有一款選擇,個忌廉湯色澤橙紅,睇落好對辦。小弟揀饀餅,不過都試咗一小羹,質素亦算唔錯,滑溜之餘南瓜味都好足。
bowl燈籠椒墨西哥餡餅
件餡餅無論外觀、質感,都似意式薄餅,燈籠椒唔喺好見,但鋪滿蕃茄莎莎,以及唧上酸忌廉,酸香輕怡,又伴有唔少田園沙律菜,好清爽嘅頭盤。
主菜我哋幾個打算共享,所以,盡量揀啲易分食嘅菜式,故此,就點咗意粉、意大利飯及肉眼扒。
bowl蕃茄羅勒意大利粉 $108
有時候,好簡單嘅菜式先考到師傅手勢,而依一道意粉都可以咁講。咪睇碟意粉個樣普普通通,但意粉有咬口,醬汁茄香味濃,又夠鮮活,添了少少羅勒,香味就變得有層次嘞。
bowl太平洋蟹肉意大利飯 $148
因為加入咗蕃紅花醬,所以,飯粒煮起一身金黃,撩起啲意大利飯,睇到絲絲蟹肉,而且,落得無手緊,令飯粒添上鹹鮮味,再者,煮得口感啱啱好,煙韌有咬口。
bowl燒澳洲肉眼 $168
因為塊扒大得嚟裁得較薄身,容易煎過火,選五乘熟,出嚟嘅效果切開一睇都喺僅僅達標,煎多半分鐘都過晒火,肉質頗軟腍,可是肉味未有預期咁濃,始終喺食肉眼,喺期望會肉味濃啲。而伴菜有焗薯及露荀仔,前者既粉又有薯味,後者則食落細嫩無渣。
最後上場就自然喺甜品,仲寫明配雜莓及薄荷葉,睇見都有啲幻想會喺咩好嘢。
bowl牛乳布甸
原來,只不過喺牛乳布甸,並且只喺原樽上,無乜任何裝飾,對比起餐牌咁寫,就當然會有種迤嘅感覺。至於個布甸如何?味道唔差,幾香奶味,但質感偏削,做番挺身啲就口感極佳。
作為打工仔,唔喺講工作嘢,就喺講旅行嘢,點樣去散散心,充充電,聽朋友講秋天已安排咗出門,雖然都仲有成好幾個月,但都先預祝一切順利,旅途愉快。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$140

餐廳資料:
Holy Crab Bar and Restaurant
中環蘭桂坊8-11號昌隆商業大廈3樓
2110 0100

沒有留言:

發佈留言