2016年6月4日星期六

Doodie Cafe Bar:狗負盛名

朋友I喺啤酒迷,不過,小弟就唔多好酒,但近排睇食評時,見到好多人都讚依間餐廳嘅手工啤特別,此外,又見佢嘅熱狗頗有特色,搞到小弟都心癢癢。其實近年荃灣都開唔少酒吧,不過,依一間Doodie以Café + Bar嚟定位,都算比較特別,皆因食物以小食類型為主導,並無做咩大菜,但一樣可以當一餐飯食得飽飽,所以,算喺間小型版嘅Bar & Restaurant類餐廳。
因為店家唔喺單單一間酒吧,所以,整體格局裝修得酒吧得嚟,又方便客人用餐,水泥地、水泥牆,再配部份紅磚牆,粗獷味中又有份性格,簡單骨子。而幫襯嘅客人亦較為斯文,仲有唔少喺女生,故唔會覺得個場好雜。
當然,環境上較大亮點喺吧位近門口一角放咗好多支手工啤,有外國,有本地,各色各樣都有,樽身招紙又夠得意。加上聽朋友講,近年手工啤晌香港大行其道,本土出品亦都不俗,故此,亦成為店家嘅賣點之一。此外,店內亦有唔少紅酒、白酒、烈酒、雞尾酒……等等供應。
仲有,從餐牌所見,有一系列自家浸酒,頗有特色,可以混入汽水、果汁……等等作配搭,非常有心思。
唔飲得酒都唔緊要,店家仲供應多款非酒精飲品,小弟就要咗較喜好嘅鮮奶咖啡,反正,試熱狗先喺我嚟嘅目的。
bowl甜蕃薯薯條配自家製煙燻醬 $68
本來同朋友飲吓嘢,傾吓偈,兼試試熱狗,但見到小食當中有一款蕃薯條,仲要配隻煙燻醬,市面較少見,所以,二話不說就點一客試試。
蕃薯條用上「雞蛋黃」,所以,炸出嚟色澤偏橙紅,入口好有蕃薯味,幾粉甜,配個煙燻醬,又夾得到喎;個醬唔講以為喺茄醬,但色澤黝深,細味會嗒到微微煙燻香。
bowl豬牛大格鬥熱狗 $88
雖然雙重松露熱狗喺店家嘅熱賣,但豬牛大格鬥熱狗先喺店方推介,當然依啲都喺推銷技倆,但好奇心驅使下又想試試喺點。
熱狗嘅份量絕對十足,睇啲餡料堆到滿滿,大格鬥以原條德國香草豬肉腸拼牛脷厚絲,再唧上一向都鍾意嘅法式蜜糖芥末醬,每大啖咬一口,豬肉腸味濃帶香草香,腸衣薄而脆口,而牛脷獨有嘅羶香深得我心,配合埋甜蜜卻有一陣陣芥末味嘅醬汁,真喺好有個性嘅熱狗,好味!
bowl手工啤酒「港女IPA」 $88
超搞嘢嘅一支本地手工啤酒,唔單止個名夠晒本土味,仲有,味道一樣搞鬼,因為聽店員介紹再睇睇後面招紙,成份有果皮、花椒、茴香,喺咪好估佢唔到呢!
「初次接觸,傳來陣陣誘人的荔枝果香;淺嚐,帶有魅力的焦糖麥牙甜味;細味,強烈的回甘令人欲罷不能;餘韻,花椒辛辣更表現女性的堅強」樽身後嘅介紹喺咁樣描述,當然,唔同人口味唔同,飲出嚟嘅感覺亦會有所不同,但相信絕對俾到驚喜大家。既然小弟都無試過支啤酒,就唔再多講,留待大家評評自己嘅感覺。
此外,樽身仲貼有支啤酒嘅出處,原來「城釀」(City Brewery)喺一位香港女仕所開設,百分百本地製作,為要釀製出具本土味道嘅啤酒,實在值得支持!
bowl凍焦糖拿鐵 $30(冷熱同價)
始終店家以手工啤為買點,所以,對其他飲品自不然唔會把太大期望。雖然點嘅喺拿鐵,即鮮奶咖啡,但外觀較似意式泡沫咖啡多啲,將面層嘅焦糖漿攪勻,整體味道算喺唔錯,咖啡嘅味道頗醇香。
順帶一提,餐廳設最低消費,但都只不過喺每人要點一杯飲品、一份美食或一個套餐,所以,可以講都唔算有咩最低消費。能唔能夠做到久負盛名,長時期都保持到好名聲,只要食物做得出色,服務招呼熨貼到位,一定唔喺難事。綜觀今日嘅體驗,食物既用心製作,又有水準,手工啤酒款多夠特別,環境輕鬆,服務又好,點菜時店員都會提供適當嘅介紹,所以,覺得佢哋可以越做越好!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$150

餐廳資料:
Doodie Cafe Bar
荃灣富華街9號運通洋樓地下
2468 0110

沒有留言:

發佈留言