2016年6月15日星期三

Chibee Chicken and Beer:啤咩啤?美味唔使眼超超!

早前睇過一套由李陣郁及河智苑合作嘅韓劇「愛你的時間」,女主角一唔開心,男主角就會晌天台(佢兩個嘅秘竇)請佢食炸雞。雖然,小弟唔會因為唔開心就走去食炸雞,但近排都算迷迷哋韓式炸雞,因為佢哋啲炸雞真喺口味多變。今晚嚟到Chibee,同死黨Dee Sir大大啖嚐炸雞。
餐廳先晌銅鑼灣紮根,再跳過海晌尖沙咀開分店,因為啱啱開無耐,仲喺試業階段,店名Chibee表示Chicken + Beer,相信未有酒牌,所以暫時未有啤酒賣。餐廳位處食廈H8頂層,因為之前都嚟過依幢大廈食飯,都知每層樓地方唔太大。一眼所見,大概40個位左右,以木系裝修為主,簡潔而柔和。店員都喺韓國人,所以,溝通就要以英文嘞!
由於仲喺晌試業階段,所以,餐牌只有簡單一紙,並未好似銅鑼灣店有咁多選擇。此外,餐牌得英文同韓文,部份英文更似喺韓文拼音,其實真喺唔知乜嚟,又缺少圖片參照,所以,要向店員查詢吓,相信依個都喺臨時措施而已。
上文都講過未有酒賣,朋友就有少少失望,未能啤啤佢,唔好酒嘅我倒喺無乜所謂。最後,大家都揀咗韓國飲品CoCo Palm,老友要乳酸味,小弟就要桃味。
bowlCoCo Plam (Peach) $18
入口好重桃味,卻又唔會過甜,而果汁內仲有啲細細粒嘅椰果,之但喺,支飲管好幼,基本上唔喺點啜到啲椰果囉,要改變吓個問題。
bowlCorn Cheese $42
本來想搵啲沙律食吓開開胃,不過,睇漏眼原來炸雞一欄之內有一款雞肉沙律,故此,揀個芝士粟米作為代替。鐵板之上鋪滿金黃嘅粟米粒,芝士在上熱烘烘半溶半凝,可惜芝士落得唔算好多,未能拉出一絲絲嘅效果,但粟米味道清甜多汁,仍輕輕黏上芝士嘅香味。
bowlSoysauce Garlic Chicken $178
嚴格嚟講,炸雞一共有7款選擇($168 - $180),仲標明喺無骨雞肉,好幾款口味都未曾見過,亦頗有特色。幾經研究,覺得「醬油大蒜」應該有啲韓式風味,所以,試試依一款。
雖然餐牌無介紹得好詳細,但韓國醬油、蒜頭以外,相信都仲加有唔少醃料,因為食落好香濃,好惹味,有種鹹鮮感,加上外皮香脆,又放咗啲杏仁片增加口感,雞肉又夠嫩滑,好食喎。
炸雞另附送酸蘿蔔同沙律菜,前者酸香爽脆,後者輕怡清新,同樣都喺減膩恩物。
bowlBudaejjigae $220
平時食韓菜睇餐牌都有中文輔助,但今次第一眼睇見依隻英文字真喺唔個知喺乜,原來喺部隊鍋。雖然去過韓國旅行,亦食過唔少次韓菜,但真喺一次部隊鍋都未食過,唔喺朋友唔啱口味,就喺怕食唔晒,今次有Dee Sir同場,佢有信心幫手清得晒,故此,今晚食我人生第一份部隊鍋。
部隊鍋喺乜唔使多介紹,而佢俾我嘅第一印象就喺令我回想返中學年代成班「中one雞」去露營,食物就喺即食麵同罐頭,比起部隊鍋就淨喺少咗啲菜,同味精湯底。
個部隊鍋都幾多料,鋪滿韓國餐肉同腸仔,仲有牛肉、餃子、金菇、韓式泡菜,實在大堆頭,而湯底自不然喺泡菜湯底,帶少少辛辣,濃香醒神。店員除周不時幫忙睇火,仲着緊吩咐我哋盡快先食啲麵,免被浸腍,雖然喺公仔麵,但確喺食落有啲彈牙。如有需要,可以加麵添。可能對好多人嚟講,二百幾蚊食鍋公仔麵,感覺好離地,但講真,個人認為食部隊鍋喺食個感覺大於實際。
食完炸雞同部隊鍋,填到個肚都漲漲,非常滿足,但老友似乎意猶未盡,提議到中村藤吉嘆杯軟雪糕先至罷手,哈哈,小弟當然樂意奉陪啦!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$260

餐廳資料:
Chibee Chicken and Beer
尖沙咀厚福街8號H8 23樓
2153 1818

沒有留言:

發佈留言