2016年6月23日星期四

Cafe Paradise:美食.天堂

曾幾何時,香港被喻為「美食天堂」,不過,在小弟心中,天堂就唔講得,但就仲喺覺得香港喺個美食之都,邊度地區菜式都有,朝早食到宵夜乜都有得食。位處太子嘅Cafe Paradise於年多前曾幫襯過,仲記得佢啲鮮奶咖啡沖得好正,無意間經過荔枝角長沙灣道一帶睇到有間同名嘅新餐廳,好奇喺咪佢嘅分店,睇睇門面裝修,又見到佢晌門口擺放咗旋轉木馬嘅擺設,幾可肯定喺同一間店,所以,摘日到訪。
是夜,同親友到訪,聚聚舊兼睇睇分店嘅水準如何,猶記得晌太子店所品嚐嘅豬手,的確唔錯。店內環境比太子店大,裝修簡約,以白與藍色為主調,配點閃亮嘅壁燈同水晶吊燈,周圍擺咗啲特色擺設,頗別緻,加上樓底高,空間感足!
近門口,仲做咗個5人特色「挪亞方舟」位,不過,個人覺得得意就得意,但又無話多咗私隱,坐入面中間位出入都有啲唔方便。
散叫餐牌包括頭盤、小食、蛋糕、意大利飯、意大利麵、主菜等類別,種類較為偏向意大利口味,不過主菜類就集多國大成。店員仲解釋意大利飯、意大利麵一欄,俾$118就可以將$58嘅菜式變為套餐,而俾$128就可以將$68/$73嘅菜式變為套餐,即喺多咗餐湯、沙律、甜品及餐飲,頗划算。
另備有晚餐選擇,包餐湯、沙律、主菜、甜品及餐飲($118-$208),喺散叫嘅主菜類都揾到相同菜式,問過店員,兩者份量一樣,再比較一下,都喺相差$10就有晒套餐配套,故此,我哋都點套餐,感覺喺最抵食。
此外,+$15可配各式特飲,+$25可配花茶一壺,+$25更可將是日甜品換成任何$50以下之甜品,實在有吸引力。
順帶一提,仲有一個全日早餐餐牌,3款唔同配搭嘅全日早餐,已包一杯橙汁,定價唔貴,都喺$78-$98,全日任何時候都有得供應。
bowl南瓜忌廉湯
先送上是日餐湯,喺南瓜忌廉湯,色澤比較偏向橙黃,應該喺落忌廉多之故,再試試幾口,就更加證明到喺咁,因為口感非常順滑,但南瓜味就算唔上好突出。
bowl麵包籃
餐包用上港式西餐或茶記常見嘅甜餐包,雖然,有種熟悉、懷舊嘅味道,入口又微暖且軟熟嘅口感,不過,落晌依度,感覺總喺有啲拉低咗檔次嘅感覺。唔喺話個包唔好食,只喺好似晌高級中菜館食緊碗車仔麵咁啫。
bowl田園沙律
其實晌太子店時都有寫低以下評語:「賣相略嫌普通咗,大路啲嘅加粒車厘茄,如果高檔兼精緻啲加嚿意大利乾蕃茄,咁又會唔會好好多呢?」,所以,沙律菜加咗油醋汁,味道雖然清新,但都只不過喺做到最基本而已。
主菜共有7款選擇,有意大利飯、肉眼扒、豬手、天使麵、牛仔肋骨、羊膝及豬鞍,親友想食肉,所以篩走意大利飯及天使麵,肉類中,以牛仔肋骨及羊膝嘅醬汁口味較有特色,所以,就選依兩道為我哋嘅主菜。 
bowl柚子蜜燒焗厚切美國牛仔肋骨 $178
果然厚切,兼好大條牛仔肋骨,再配上豐富嘅薯菜,有蕃茄、珍珠筍、秋葵同炸薯角,份量肯定喺十足十,如果唔轉嘢飲,又唔轉甜品,百幾蚊包咁多嘢兼主菜大大份,的確抵食。柚子蜜燒焗咁嘅製作都喺第一次試,其實,有啲似BBQ時搽蜜糖,不過,多咗一層柚子味,感覺都唔錯,而牛仔肋骨肉質都軟腍,燒焗得幾香口。 
bowl巴黎式紅酒慢煮紐西蘭羊膝 $178
慢煮羊膝喺好期待嘅菜式,一大件紐西蘭羊膝配以薯菜,伴薄荷醬(店家仲有提供芥末),非常養眼,不過,同期望有啲落差,因為一般嚟講,慢煮菜式肉質都會好腍滑,但落刀嗰一下已覺得有啲實。其實,個紅酒汁味道真喺唔錯,芳香醇和,但入口又唔可以講喺嚡,但就有啲「實淨」嘅感覺,羊羶味唔太犀利,相信大部份人都接受到。
bowl玫瑰鮮奶咖啡 +$15(正價$35)
焦糖 、榛子味嘅鮮奶咖啡飲得多,玫瑰味就較少,仲記得晌旺角嘅Doux飲過一次,記憶中喺一杯好正嘅咖啡。今晚可以再次重溫,杯咖啡一樣做得好好,事後問過店員,都預咗喺利用玫瑰糖水,但除玫瑰味突出之外,咖啡的確醇香,奶泡跟濃縮咖啡融和均勻,依個講求沖論調手勢,唔使攪,第一口到最尾,口感一致。

bowl拖肥朱古力咖啡 $35
賣相上,拉花做得好細緻,而親友話奶泡發得好,口感圓滑,拖肥味非常香,不過,有點偏甜,但嗌得「拖肥」,都預咗會喺咁,所以,又接受到。正如食馬卡龍會好甜,唔會話佢過甜而唔好食,依樣喺佢嘅特性嘛。
甜品餐牌好手作仔,製作感覺有啲迤,如果加點色彩會好啲。內裡共有4款選擇:綠茶白朱古力慕絲蛋糕、檸檬撻、冧酒朱古力蛋糕及雪糕咖啡(Affogato)。
bowl檸檬撻 +$25($32)
值得加錢轉嚟一試嘅甜品,因為比起一般嘅慕絲蛋糕,件檸檬撻做得有個性,撻餡口感柔軟,酸香細緻,又唔會有過酸嘅毛病,檸檬香味好清新。
bowlAffogato +$25($48)
一客有兩個雲呢嗱雪糕球,再配小量咖啡甜酒及一小杯特濃咖啡,倒埋一齊就成為依道美味甜品。滔一羹沾滿甜酒及咖啡嘅雪糕放入口,香濃帶微微酒意,真喺好正;食到尾,雪糕溶入晒甜酒及咖啡中,猶如咖啡奶昔,滋味盡嚐。題外話,餐牌中嘅Affogato好似串錯字!
整體上,菜式嘅水準都屬於平穩,尤其甜品及飲品一環,我會俾得高分啲。不過,仍有改進空間嘅地方,例如:餐沙、沙律、餐包,雖然話依啲好濕碎,但「第一印象」都好重要,因為,有啲人好被先入為主嘅感覺所影響。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$240

餐廳資料:
Cafe Paradise
長沙灣長沙灣道638號地舖
3709 8103

沒有留言:

發佈留言