2016年5月19日星期四

The Chop House:為食牙斬斬

上次到訪過Prost by King Ludwig之後,見隔離The Chop House頗有氣氛,所以,搞手已約定話搵晚嚟一試,加上佢話銅鑼灣店已做得有聲有色,又有大集團背後支援,實在喺信心嘅保證,睇番銅鑼灣店嘅食評,又確喺既吸引。
從門面開始,已感覺到一股工業風嘅型格,再配以柔和昏暗嘅燈光,地方夠闊落,讓人可悠閒用餐。
侍應見小弟周圍影,介紹我到後面露天位置一看,果然叫人豁然開朗,因為唔單止地方大,而且做到成個城市花園咁,坐晌度食飯感覺更休閒、更無拘無束。
bowlCucumber Cooler $50
雖然喺初夏,但已感到熱浪慢慢引伸嘅張力,所以,友人杯特飲份外清爽,以青瓜、羅勒葉、檸汁及雪碧組合而成,的確味道清新怡人,令人暑氣盡消。 
bowlChocolate Lover $65
奶昔類有3款選擇,小弟較鍾意以朱古力為重點嘅「朱古力愛人」,朋友話望見面層啲忌廉就怕怕,哈哈!不過,攪勻之後,奶昔嘅味道香濃就不在話下,而且,幼滑非常,再凍啲就一流嘞。
菜嘅責任就落晌友人身上,雖則如此,都八一八餐牌裡有咩選擇。睇開小弟食評嘅朋友都知,老實講,肚內半點墨水都無,更無令人感動嘅詞藻,但就資訊搭夠,希望俾到睇食評嘅人有多啲參考。
bowlChop Chop Salad with Grilled Prawns $138
一向都喜歡以沙律作頭盤,開開胃之餘,又夠健康。Chop Chop Salad你可以睇為店家嘅田園沙律,可配蝦,亦可配烤雞($128)或牛($148),最得意喺除一般常見嘅沙律菜外,竟然加入西洋菜,效果又唔錯喎,仲伴有紅菜頭、紅椒、白菌、羊奶芝士、牛油果……等等, 配蜜糖芥末醬,輕怡味美。
bowlCrispy Calamari $90
小食一向都喺香口嘢、唔健康嘅較受歡迎,哈哈,酥炸魷魚入口酥香軟腍,唧點檸汁,沾點沙律醬,可能令你內心無咁罪惡,其實,間中放肆吓都問題不大嘅。


bowlSlow Roasted Chicken & Smoked U.S. Baby Back Ribs $295
人少少想試多啲,依道主菜就啱喇,有烤雞,又有豬肋骨。烤雞先慢煮再烤香,所以,色澤金黃嘅外皮十分香脆,而雞肉則保持到嫩滑,帶少少香草味,唔錯喎;豬肋骨肉質鬆化味濃,個醃醬又惹味,怕膩嘅,附上嘅酸椰菜就大派用場,小弟覺得再酸少少都無妨喎!
bowlGarlic Prawns $180
屬於「飯桶」嘅友人,依一道蒜片蝦炒飯就合佢心意。個炒飯以蕃紅花嚟炒,有點西班牙大鑊飯嘅影子,飯粒分明而略帶獨特香氣,加上蒜香,整體不俗,至於啲鮮蝦,大隻又彈牙。
bowlThe Chop House Baileys Cheesecake $65
雖然百利甜酒芝士餅唔喺甜品之中最貴嘅一款,但用得店名「The Chop House」冠名,必有其過人之處。賣相簡潔,襯點點五顏六色嘅水果,好有夏日風情;餅底做得夠薄,而芝士嘅味道既濃香,又帶有酒甜,不過,大可放心,唔會有好重嘅酒味,再者,質感真喺做得好軟滑,喺一道挺有水準嘅甜品。
環境有相睇都知地方唔錯,又夠氣氛,服務又到位,添水、換碟都做到足,難得食物質素屬中上,雖則消費亦要有番咁上下,但都值得推介嘅餐廳。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$325

餐廳資料:
The Chop House
尖沙咀彌敦道132號美麗華商場3樓3013C號舖
2295 3200

沒有留言:

發佈留言