2016年5月10日星期二

公主 Princess Cafe:不萌不紊

初時老友搞局約食飯,選址晌銅鑼灣嘅「公主」,雖然佢間唔時都當我喺「好姊妹」,但我心諗喺咪玩嘢呀,依啲地方唔多似喺男生幫襯嘅地方喎,況且小弟仲喺中佬一名,上到去扮「執事」就有份。不過,經老友解釋後,話人人一聽個店名就好易有誤解,查實店家並非賣萌一類嘅咖啡室,反而喺食到精緻歐陸菜嘅地方,加上最近新推出一個Princess Tasting Menu,故造就是夜嘅飯局。
老實講,「公主」真喺有少少難搵,眼見信和廣場,都好似唔見入口,卒之兜咗個圈晌告士打道先搵到啲疑似後樓梯嘅入口。上到去個環境佈局又有啲「騎尼」,餐廳被中間嘅通過鎅開左右兩邊用餐區,明顯喺個商場嘅設計差。
一邊挨近廚房位,其實好開揚,不過較少人揀坐依邊;相對,另一邊以大窗簾遮一遮,又有落地大玻璃對住出面告士打道,算喺有少少維港景。然而,天花上嘅水晶燈、牆上嘅大油畫、宮庭氣派嘅座椅、喱士繡花嘅餐枱布,都令整體佈置好優雅。
就連餐碟,以及摺成玫瑰花嘅餐巾,都足見好多擺設上細節位都力求盡善盡美。
餐枱上早已放上粉紫色暗花Princess Tasting Menu餐牌,以絲帶及蝴蝶作裝飾捲起,讓人覺得有份隆而重之之感。依個新推出嘅套餐,分為8道、10道及12道菜嘅選擇,定價為$780、$880、$988,同枱朋友唔需要食同樣嘅配搭,大家大可按個人喜好及食得到嘅份量作取捨。需至少一天前預約,並收加一服務費,睇嚟唔平,但都喺店中招牌或受歡迎嘅菜式。而且,試過之後,無論選用食材、烹煮方法,都盡見每一環心思,要俾另一半有驚喜,喺個不錯的選擇。
bowl公主曲奇
聽朋友講,「公主」起初晌中環賣曲奇及蛋糕起身,亦做得有聲有色,後尾輾轉搞咪餐廳。怪唔之得,一早晌枱上已放有自家製嘅曲奇招呼客人,仲有好多款口味,切成細細粒,的的骰骰。
求先嚟得匆匆,原來門口亦擺有多款曲奇作零售,晌餐牌亦有介紹,口味確喺與眾不同,分成多個系統,如堅果系列、鹹味系列、花茶系列、辣味系列……,非常特別,有10片、半磅及一磅裝,而且,包裝精緻。
bowl迎賓小食
餐前會有三式小食歡迎你,因為次次不同,所以,唔會列明晌餐牌中。今回有黑毛豬肝松露米餅、蟹肉牛油果脆餅及黑魚子醬蛋沙律撻,三款小食都各具特色,米餅鹹脆,豬肝醬好綿香,點上少少金箔自然貴氣十足;脆餅上嘅蟹肉份量十足,鹹鮮好食;蛋沙律撻脆口到不得了,黑魚子醬有畫龍點睛之效。
bowl心心相印(紅菜頭,黃菜頭配松子仁,西瓜)
小食過後,開始12道菜嘅晚餐,第一道屬前菜類,以紅菜頭、黃菜頭、西瓜裁成心形以配合主題,再加少少裝飾,並畫上兩道紅菜頭菜蓉,賣相清新而有藝術感。幾樣食材本身好鮮甜,黃菜頭更喺第一次食,味道跟紅菜頭無乜分別,最神來之筆喺心心之下墊有少許青檸芝士醬,酸與鹹嘅融和。
bowl園林牧曲(香煎椰菜花配醋漬葡萄,薄荷油)
唔睇餐牌,真喺睇唔出佢由上而下成碟都喺椰菜花,仲「一雞三味」以3種唔同手法嚟處理椰菜花,底層喺配上葡萄嚟醋漬,中層喺海鹽香煎,上層壓薄烘乾成薄片,非常有創意。個人較鍾意中層香煎,因為食到椰菜花嘅清甜味,下層爽爽脆脆,但就醋酸味稍搶,而上層口感煙韌得意,卻嫌佢味道寡咗啲。
bowl珍珠貝灣(香煎帶子配粟米茸,菜甫,臘腸)
睇佢個配搭已覺得喺一道好有趣嘅菜式,原隻帶子連殼,底下伴上粟米蓉,再以粗鹽托起,賣相好有亮點。帶子煎得恰當好處,焦脆嘅外層包住柔嫩嘅肉心,襯點點菜甫及臘腸 幼粒,有點神來之筆之感;墊底嘅粟米蓉更出奇地咁甜滑,粟米味濃郁地爆出。
bowl火山谷(醬油豬五花,泡菜蘋果塔)
五花腩喺人都知喺肥膩之物,但烹調得好,配搭得宜,可以完全喺另一回事,依一道「火山谷」正好喺一個良佳嘅示範。帶點韓風嘅醬油五花腩本身入口已經唔覺油膩,再以泡菜及蘋果條作配搭,一啖放晒入口,四味紛陳,口感又富層次,讓人有驚喜嘅前菜。
bowl魔法情緣(花彫酒鵝肝配焦糖燴梨,無花果,香脆鍋巴)
試咗幾道前菜,魔法又豈止喺依一道吖。鵝肝做成慕絲狀並以唧花為成品,功夫就肯定比單單煎鵝肝多,鵝肝入口絲滑甘腴,帶微微酒香,塗上鍋巴之上,加片焦糖燴梨、無花果粒,所產生嘅魔法喺唔輕易用三言兩語所拆解。
bowl荷塘映色(清雞湯配蟹黃牛肝菌意式水餃)
一輪前菜小點,來一客熱辣辣清雞湯暖暖胃,上枱時店主教落要趁熱飲,咁先感受到嗰份清新之意。個雞湯唔單止清澈見底,半點油份都無,更喺淡雅清潤;配以蟹黃、牛肝菌作料嘅意式水餃,細細粒卻幽香盡出,仲有就連湯中嘅瓜粒都以小湯匙刮成球形,加點金箔,務求做到荷塘映色嘅意境。
bowl香茅雪葩配冬陰功曲奇
西餐好多時都會以雪葩做間場,晌度都唔例外,不過,特別在於雪葩口味,一球香茅雪葩實在難忘,香茅味非常突出,配上點點冬陰功曲奇碎,很有心思嘅組合,極具東南亞風,喺略嫌曲奇碎灑得少。一如所有菜式,佢哋好重視個賣相,所以,既以千層酥撻殼墊底,又以食用日本櫻花和蝴蝶作點綴。
bowl太平洋戀曲(龍蝦配青芒莎莎,青檸芒果蓉)
進入主菜部份,先嚟嘅龍蝦,仲要以原隻鉗位為主打,實在貴氣。龍蝦以慢煮先處理,再以火槍灸燒,晌鮮甜之間,隱約有微微焦香,配合青芒果蕃茄莎莎,帶出陣陣如海洋般清爽,而另一件龍蝦肉搭上黑魚籽,鹹鮮盡顯,但底下嘅青檸芒果蓉,酸甜細緻,卻起咗緩和嘅作用。
bowl橘豚蜜語(燒慢煑豬腩肉配甘筍香橙蓉)
第二道主菜再次用上腩肉,除咗件頭大啲之外,再以慢煑處理,盡量保留肉汁及其肉味濃度。基本上,選用日本黑毛豬已經喺有心之作,慢煑後再燒,豬腩肉甘香不膩,肉味濃郁,配甘筍香橙蓉,以及些少醋汁,有去膩之用。
bowl黃金海岸(海膽煙肉藜麥幼蛋麵)
餐廳總怕食客投訴食唔飽,所以,接近尾聲時候,一道「黃金」幼蛋麵就一連令你捧腹而回。麵條既用海膽同煮,又以大大粒三文魚籽作裝飾,真喺一身金黃;味道上,其實之前都食過以海膽做嘅意粉,總感覺海膽熱煮效果唔理想,所以,依道幼蛋麵都有點類似嘅情況,但論基本,麵條極具咬口,下嘅海膽應該唔少,又混入煙肉碎及藜麥,味道算不俗。
bowl草莓仙子
店家所做嘅甜品別具特色,而依一道「草莓仙子」亦喺佢哋嘅招牌甜品之一,散叫都要$138一客。而草莓仙子其實喺士多啤梨乳酪、菠蘿花及熱情果雪糕3者所組成,更以前者雪凍做成高跟鞋最為話題性,味道酸酸甜甜,好香士多啤梨味,而熱情果雪糕入口都十分清新,反而深紫色嘅菠蘿花最估佢唔到做法咁手工嘢,先切成薄片,以紅菜頭汁染紫,再烘乾,咬落有點煙韌口感,味道甜蜜。
bowl薔薇甜心
依個亦喺另一主打招牌甜品,散叫價需要$108一客,所以,個套餐散計番出嚟,絕對超值。食到尾,每道菜嘅賣相都真喺賞心悅目,深紫色嘅玫瑰花,有人會覺得幽怨,有人會覺得優雅,查實佢喺以藍莓果肉打蓉加入青檸汁所做嘅雪冰,入口冰涼酸香,好香藍莓味;底下則喺荔枝雪葩,荔枝味香甜突出,清爽怡人,一定教女生愛上。
bowl鮮奶咖啡
套餐包一杯餐飲,小弟都喺喜歡選上鮮奶咖啡,不過,依度嘅咖啡出名在於3D嘅拉花,晌無乜要求下,咖啡師幫我整咗杯「小豬」,識我嘅人都知小弟喺鋼條骨格,大抵希望我食番肥啲啩!然而,咖啡嘅質素不俗。
未嚟之前,真喺無諗過佢哋對做菜咁有熱誠,晌依家個社會仲講呢啲,已經好少有。餐後,更有機會聽到店主分享佢做餐廳嘅理念,想以一個合理嘅價錢,食到具質素,烹煮健康嘅菜式,所以,晌度食一餐飯,真喺唔好當上去啲café仔飲杯咖啡,食件蛋糕,迤吓迤吓咁,而喺有一份尋找真味「公」略嘅覺悟。連埋道迎賓小食,何止12道菜,既唔喺賣萌作包裝,做菜有心思而配搭不紊亂,店主不時問問食客意見,絕唔會不問不聞為賺錢就算,值得晌特別嘅日子帶太太嚟當一晚公主,以表彰佢哋晌家中嘅勞苦「公」高。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$1,090

餐廳資料:
公主 Princess Cafe
銅鑼灣告士打道255-257號信和廣場上層7號舖
2866 9062

沒有留言:

發佈留言