2016年5月2日星期一

聚德軒 Jade Terrace Restaurant:情軒一線

中學年代,總會因成績關係,轉往唔同嘅班別,嗰時所讀嘅中學,精英班唔喺A班,而喺E班。隨着轉入唔同嘅班別,認識到唔同嘅同學組合,今晚一同飯聚嘅舊同學,算喺保持聯絡得最密嘅一組,不過,對上一次嘅聚會已經喺2014年年初晌德福金滿庭嘅事,今晚嚟到尖沙咀聚德軒,又再讓我哋班老嘢大話當年。
因為好幾位舊同學已為人家長,亦有帶啲小朋友出嚟一齊食飯,所以,我都專登安排得食早啲,6:30pm入席,未夠7:00pm就有得食。故此,早段酒家未喺好多客,上菜亦都較快手,而我哋仲被安排坐近窗一角,感覺更輕鬆。
揀聚德軒因為佢同德興喺同集團,其實佢本身個價位比德興貴少少,但卻喺有提供德興啲平價全包宴,就好似最近推廣嘅「翠樂宴」,星期一至四定價每席$1,660、半席$830,而星期五、六、日及假期為每席$1,990、半席$995,包晒茶芥、加一、啤酒兩枝(一枝啤酒換兩罐汽水)、橙汁兩渣,非常抵食。
bowl全豬全體賀喜慶
首道菜式喺乳豬全體,睇身形就知喺細細隻無超齡嘅乳豬仔,燒得皮脆肉香,皮下脂肪極少,卻仍帶有油香,正喎。
bowl彩虹蚌仁響螺片
果然夠彩虹喎,有三色椒、翠玉瓜等蔬果,感覺好夏日,而蚌片及螺片都爆得爽口,幾好食!
bowl菌皇乾燒紅海蝦
啲紅海蝦一來夠大隻,二來乾燒後排列整齊,令賣相好睇又夠睇頭,仲鎅埋背方便食,唯可喺肉質一般,又唔算霉,但唔夠爽;紅海蝦之下墊有好多雜菌及蜜糖豆,炒得惹味。
bowl松露鳳凰黃金卷
舊同學話食落無松露味,根本就喺一般海鮮卷,但我話我食嗰件又唔喺喎,有點點松露味,又有雞肉,條黃金卷炸得脆口。原來再問問大家,真喺有啲喺松露鳳凰, 但有啲唔喺,搏大霧搵咗少少笨。
bowl竹笙花膠蟹肉翅
成為無翅之徒後都好耐無食過翅,當然喺講真魚翅嗰啲啦,但今晚依個可以安心食,因為喺無魚翅入饌,只有 竹笙、花膠、蟹肉,仲有唔少蟹肉添。
bowl福綠鮑魚菰玉掌
唔知大家識唔識分鵝掌定鴨腳,小弟就唔多識分嘞(估計都喺視乎其大細),不過,大多數酒樓做依道菜都唔會太差,啲鵝掌炆得夠腍,啲茨汁唔好搞到好似膠水已收貨。至於配菜嘅鮑魚菰軟腍,個茨汁夠晒香濃,算交足功課。
bowl清蒸游水海石斑
條斑都幾大條,睇落三斤有多,食魚就最好清蒸,因為條魚嘅質素好唔好一食就知。一拆開條魚起肉,無黐骨,入口嫩滑鮮甜,證明蒸得啱啱好。
bowl當紅脆皮一品雞
正所謂花無百日紅,依隻一品雞就只有一剎那當紅,轉眼被剿滅入晒我哋個胃度,哈哈。隻雞個外皮炸得非常之香脆,入口一啲都唔油,雞肉亦比預期嫩滑,抵佢當紅踲。
bowl錦繡烏冬
唔知個烏冬錦繡晌乜嘢,有啲銀芽、韮王,可以講得喺豉油皇烏冬,幸而炒得都唔差,醬油沾勻每條烏冬。
bowl蓮茸壽桃
個套餐當普通飯又得,當壽宴賀一賀都得,因為,臨尾有一籠壽包。包身軟綿綿,啲蓮茸清甜軟滑,最啱食喺無過甜嘅弊病。
bowl時令水果
只喺得碟橙,感覺欠啲誠意啫,多一、兩款生果就唔會有種好虎頭蛇尾嘅感覺喇!
一坐就坐咗3個鐘,席間話題總講不開往事,講吓講吓,原來部份同學嘅老公都喺晌石硤尾讀書(我哋本身就喺晌石硤尾大),雖然以前未有機會撞到,有緣嘅自然一線牽。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$220(以9個大人計)

餐廳資料:
聚德軒 Jade Terrace Restaurant
尖沙咀麼地道67號半島中心2樓
2311 8888

沒有留言:

發佈留言