2016年4月18日星期一

正斗粥麵專家 Tasty Congee & Noodle Wantun Shop:對正下藥

睇番小弟晌沙田區嘅搵食足跡,原來大部分嚟嚟去去都喺晌新城市廣場嘅多,都喺多得老友就我唔使要我周圍搵,新城市廣場確喺挺方便。今晚,同朋友嚟食飯嘅地方又喺位處新城市廣場。
「正斗」非第一次幫襯,所以,環境、服務都知道非一般粉麵檔咁「街坊」,但定價亦非一般街坊價,哈哈!
原來打算食吓粥麵,不過,見有版小菜推介嘅小炒,內裡仲有好耐未食過嘅田雞,二話不說就想點嚟試試;另外,加多一客炒飯先。
bowlXO醬爆田雞 $125
比預期細份量喎,不過,感覺好似幾惹味!先試件田雞脾,惹味就惹味喇,可惜炒得過火咗些少,所以,肉質未至好嫩滑,而且,鹹咗少少;反而,啲蜜糖豆清甜好味。希望佢哋會對證下藥,調校一下個味道,唔好嘥咗啲田雞啫。
bowl蛋白野菌炒飯 $108
個炒飯唔錯喎,因為,飯粒炒得乾身唔油,配蛋白及雜菌,幾足料,又幾健康。如果加少少黑松露醬提升一下份幽香感,相信仲吸引。
bowl陳年金桔蜜 $22
小弟要咗杯金桔蜜潤一潤,皆因有輕微喉嚨痛。嚟到時,金桔已經篤到蓉晒溝勻咗蜜糖,飲落金桔味好濃香,果然夠陳年,哈哈,就算未知功效點,起碼入口都潤晒。
bowl清潤雪耳燉木瓜 $50
友人就仲潤,餐後要碗清燉糖水,我就黐少少試試。雪耳好爽脆,木瓜夠熟,味道清甜好食,整體而言,的確滋潤無比。
今晚碟田雞有啲失望,還好個炒飯唔錯,算喺打個和啦。席間同朋友講開依家個社會好多嘢都政治化咗,想做到政通人和,相信都無可能,所以,我哋轉轉話題講飲講食啦,至少感覺唔會咁灰。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$170

餐廳資料:
正斗粥麵專家 Tasty Congee & Noodle Wantun Shop
沙田沙田正街18號新城市廣場1期1樓119號舖
2617 3383

沒有留言:

發佈留言