2016年4月20日星期三

Prost by King Ludwig:悠然自德

有時真喺好奇,有啲地方菜式平日好少食,唔喺唔鐘意,只喺朋友少揀,就好似德國菜,其實過往幾年都無乜點接觸,繼年初嘅生日飯及三月初嘅好友聚,點知今年一而再,再而三,幾個月內就食咗第三次德國菜。地點就喺美麗華商場新開嘅Prost by King Ludwig,多得好友安排,再嚐德菜。
晌商場轉兩轉就搵到餐廳,門面以紅磚配黑色木框,趟開嘅木窗,甚有歐陸風情。入到店內,更有氣氛,啤酒屋常見嘅大型木枱,天花黑色工業鐵通,昏黃帶有油燈感嘅吊燈,好有一種德國嘅工業風感覺。坐在其中,甚有悠然自得之感!
而入門口就見到一個開放式廚房,部份菜式就喺晌度製作。
再直行,有通道走出露天花園,未出去之前,酒吧區就設晌室內用餐區及露天花園之間,而且,裝修得美輪美奐,單單嚟飲番杯都唔錯。
至於講到個露天花園,真喺別有洞天,地方好大之餘,更有架大型快餐車,就算唔喺真喺有嘢食賣,都已經喺一種養眼賣點。據店員介紹,架快餐車遲啲真喺會提供服務,主要喺應付露天花園食客嘅需要。無論室內、室外都咁好氣氛,好啱一大班老死嚟食飯。
既然喺德國餐菜,豬手、香腸就唔使講喺店中主打,此外,菜式仲有惹味佐酒小食、什錦輕食、沙律、頭盤、麵包、德式風味脆烤餅、傳統德式麵條、德式意粉、湯、特色主菜、德國手工薯餅、烤扒,以及多款配菜,睇見都流晒口水。
講到德國菜,又點可以唔介紹埋啤酒,飲品餐牌中,除多款德國啤酒外,仲有非常多選擇,雞尾酒、香檳、紅白餐酒、烈酒、啡酒、汽水……等等。
Sapphire Punch $65
可惜,酒就唔多啱我,不過,非酒精嘅雞尾酒小弟就幾喜歡。店中最近新推出嘅夏日雞尾酒,就有一款喺非酒精類。以菠蘿汁、青檸汁、芒果汁打成嘅賓治,入口以芒果味為主,細嚐慢慢就會有菠蘿嘅清香,味道酸酸甜甜,讓人感覺好醒胃,質感有少少以奶昔,準備踢走炎夏。
Berry the lover $50
純粹睇個名就知喺乜,以幾款野莓製作,兩位老友都鍾情乜莓物莓,佢哋話個味道都唔錯,莓味天然唔會好假,酸香清新。
bowlBanana Split $50
依個可以講喺介乎沙冰與奶昔之間嘅特飲,入口冰涼透心,香蕉味好濃郁,不過,此外就似乎再唔覺加入咗乜嘢。
bowl脆皮燒豬肘配酸椰菜及薯仔 $225
咁大隻鹹豬手以依個價錢,喺抵食價。豬手送上枱,晌燈光光照下,份外金黃,店員好醒目,俾我哋影完張「全相」,再幫我哋切為細件,期間更講解佢哋豬手嘅製法。豬手嘅外皮蠻脆口,食落又唔覺肥膩,肉下脂肪猶如食下骨膠原,肉質又幾軟腍,配蜜糖芥末或單單英式芥末都唔錯,稍嫌唔知點解層皮食落雖然脆,卻有種韌嘅感覺。此外,酸椰菜及薯仔都好好食,尤其前者,可以幫助消滯,後者就絕對令大家更飽肚。不得不提,餐牌話喺1-2位用,外國人嘅話都可能喺,但我就覺得夠4-5人用,食落無咁滯,除非你真喺打算只食一客豬手,加杯冰凍啤酒。
bowl德式風味脆烤餅配黑森林風腿 $125 + $40
方形嘅脆烤餅有啲似意式薄餅,餅底配以酸忌廉、洋蔥及煙肉,亦可加蕃茄醬,既然想食得德式風味啲,就唔好加蕃茄醬。另外有5款配料供選擇($30-$60),我哋依個就加上黑森林風腿,嚟到似喺巴馬火腿,入口油潤甘香,而脆烤餅口感有啲薄批與厚批之間,外層有啲脆口,食落又有啲麵包嘅感覺,由於混入酸忌廉、洋蔥,所以,味道較輕盈。
烤德國雞配新奧爾良焗飯 $195
以原隻煎盆,半隻烤雞配焗飯上枱,再伴有珍珠筍、秋葵、檸檬及焗蒜,非常有睇頭,個新奧爾良焗飯好好食,帶有少少燴飯嘅效果,唔會太濕,又唔會過乾,微辣惹味;至於件烤雞,睇佢焗到咁焦香已經好期待,簡單一句皮脆肉嫩都絕對無講錯,當然,啲雞肉未至好細滑,但做得算好出色,唔喺又乾又嚡嗰種。
Prost by King Ludwig所賣嘅菜式絕對稱得上外國人份量,咪睇佢成日話1-2人,查實3-4人都夠,份量大堆頭,味道又唔錯,夠氣氛,招呼到位,一大棚老友嚟就實開心,就算三幾個,一樣可以食得悠然自得。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$220

餐廳資料:
Prost by King Ludwig
尖沙咀彌敦道132號美麗華商場3樓3013A&B號舖
2473 0168

沒有留言:

發佈留言