2016年4月3日星期日

Fiat Caffe:只要想嚟.不需車望!

大概大半年前,帶老婆嚟試過Fiat Caffe嘅栗子菠菜南瓜意大利燴飯,佢極為欣賞,仲話絕對值得再嚟,我就當然不以為意啦。想嚟又唔需要奢望,最近,就本打算一試其新出嘅半自助午餐,點知嚟到已經無做,既來之,則安之,反正,個燴飯又真喺好啱我老婆口味。
雖有話依家個市道好似差咗,不過,今日嚟到,眼見佢哋星期日嘅午市生意不俗。所以話呢,一家餐廳做菜嘅質素好重要,好嘢有人欣賞,自自然然會有翻頭客。
今次走入啲,原本裡面睇到個半開放式廚房,而且,入面仲有唔少位,另一邊尾又通番去個商場。
同上次一樣,簡簡單單,晌個早午餐牌度做選擇,印象中跟大半年前嘅餐牌一樣,菜式無變,再睇睇以前個食評對比一下,就連個價錢都無變。
bowl快意特色全日早餐 $118
其實小弟一向甚少食全日早餐,因為一般嚟講,都喺啲現成食材煎煎炒炒,較難睇得出廚師嘅真功夫,所以,今日點咗個全日早餐純粹貪口痕。
一客「快意特色全日早餐」真喺都幾大份,包括:傳統英式豬肉腸、大蘑菇(龍葵菇)、茄汁焗豆、煙肉、炒蛋及烘多士。你話食落好有驚喜咩,當然唔會,但睇得到唔會「求求其其」做,食材質素又無話好隨便,就好似啲大蘑菇肉厚汁多,炒蛋炒得嫩滑,所以,襯一襯多士食就最好喇。
bowl栗子菠菜南瓜意大利燴飯 $118
晌個早午餐牌中,只有依個燴飯喺全素菜式,所以,上次老婆就揀佢,今次再揀番佢,皆因好食所以翻兜無妨。
再食,水準無跌,同樣燴飯嘅口感一樣做到既煙韌,又無生米嘅感覺,啖啖充滿南瓜清甜味,而糖漬過嘅栗子,粉甜好食,反而比上次較明顯唔同,就喺混和菠菜碎以外,亦加多咗菠菜葉。
bowl椰香青檸咖啡 $47
忽然天氣變得頗熱,一向飲開鮮奶咖啡(熱嘅),今次就轉轉口味,改飲椰香青檸咖啡。杯中睇到有一小片青檸皮,不過,由頭到尾,都唔多覺有青檸嘅味道,反而,椰香就從咖啡中慢慢滲出,感覺幾得意,卻又唔會有種古怪嘅感覺。
bowl芒果沙冰 $48
平時甚少飲凍嘢嘅佢,今日都試吓飲杯沙冰,杯芒果沙冰入口已感覺到佢嘅質感打得幼滑,味道清新,芒果味夠濃郁。
本來都唔打算點甜品,不過,上次嘅法式歌劇院蛋糕讓我倆都念念不忘,所以,最後都點一客甜品共享,輕輕細嚐。
bowl蘋果烤酥配雪糕 $68
撻殼搓得好平均,厚薄均一,頗鬆化,而內裡嘅蘋果酸香清爽,面層鋪滿脆脆嘅金寶粒,整體都做得具水準。所配嘅雲呢嗱雪糕,粒粒雲呢嗱籽,足見真材實料,雲呢嗱香味嚟得自然。
雖然無緣試其新出嘅半自助午餐,但以其質素,果然值得再嚟。加上服務又好,一頓悠閒早午餐,美味從來不需要奢望!

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$220

餐廳資料:
Fiat Caffe
尖沙咀彌敦道132號美麗華商場B1樓B1018及B1023號舖
2808 4777

沒有留言:

發佈留言