2016年4月23日星期六

Espuma:e法炮製悠閒下午茶

上次同表姨甥女晌Cafe Charm's食咗一餐高茶,佢極為欣賞,最近晌雜誌見Espuma推出咗個春日悠閒下午茶,定價唔太貴,而且,以往都試過佢嘅菜式,知道質素去到邊,所以,有信心一試,又專登拉埋佢嚟,等佢有機會比較吓唔同餐廳嘅高茶。
Espuma一向有唔少年輕人幫襯,尤其佢嘅甜點都幾出色,所以,就算今日下午茶時段嚟到,全場都近乎爆滿。雖有話食肆嘅生意隨經濟下滑有啲回落,但只要出品好,依然有捧場客支持。
因為目標明確,主餐牌就唔多睇,一安坐好就喺落單點選佢哋嘅下午茶套餐。整個套餐包咗4 款鹹點、6款甜點及自家製提子鬆餅,包兩杯基本飲品(加$15可升級特飲),定價$228+10%(兩位用),每日2:00pm-5:30pm供應。
講開高茶,啲高茶架真喺出到層出不窮,今次依個又跳出傳統,以透明「e」字形層架載起晒所有鹹甜點,「e」唔使多講就應該喺餐廳名字嘅代號啦。
bowl熱情果烏龍茶(熱)+$15
表姨甥女甚愛果茶,所以,要咗熱情果烏龍茶,依度嘅果茶標明採用台灣全片茶葉配合多款水果,仲見佢加咗啲話梅,小弟都小試一杯仔,烏龍茶茶味無預期中咁重,但果香甚濃,而且,帶點酸酸甜甜,都幾好飲。
bowl焦糖鮮奶咖啡 +$15
小弟食甜品時揀飲品,一向死硬派要焦糖鮮奶咖啡,店中咖啡採用西班牙品牌Cafés Novell嘅咖啡豆即磨沖調,咖啡嘅芳香度不用置疑,不過,今次杯鮮奶咖啡沖得手勢麻麻,拉花都其次,入口真喺唔圓滑,奶泡撞得唔均勻。
bowl提子鬆餅配奶油忌廉及果醬
提子鬆餅喺分開上,所以,就先食依個。鬆餅做得幾好,入口唔太乾,有朕麵粉香,質感綿密,配奶油忌廉,就多一層潤滑感,配果醬呢,有一朕朕清新香甜味。
bowl鮮果蛋沙律
蛋沙律我都有時整嚟做三文治,蛋黃搓爛撈奇妙醬,的確幾好味。不過,個人嚟講,雖然做得唔錯,又加上新鮮生果,但放晌高茶中,有少少普通咗啫。
bowl三文魚脆多士
多士烘得非常脆口,而煙三文實在落得重手,一大嚿煙三文捲晌多士之上,仲加一小片檸檬作調和,三文入口亦夠油潤,小食嚟講又幾唔錯。
bowl雞尾酒蝦沙律
幾醒胃嘅一道輕怡沙律,沙律部分其實只喺一啲蕃茄粒,拌入所謂雞尾酒汁,酸香醒胃,蝦肉彈牙帶有濃郁香草味。
bowl野菌酥盒
酥盒做得不俗,酥香鬆脆富牛油香,而酥盒嘅野菌粒填得滿滿,菌粒更加咗少少忌廉汁,菇香好味。
bowl果仁金寶咖啡蛋糕
一輪鹹點,跟住落嚟就喺甜點,先試嘅喺粒迷你咖啡蛋糕。咪鬼睇佢平平無奇,但味道真喺幾得,蛋糕嘅咖啡好香濃,蛋糕面沾上大細不一嘅果仁,多添一份香脆感。
bowl仙人掌忌廉撻
仙人掌?感覺就喺神奇,奇在根本唔知佢本身喺咩味!件忌廉撻本身查實幾好食,個撻殼又薄又脆;仙人掌忌廉我估應該喺撻殼裡面淡黃色嗰啲,其實食落無乜味,反而面層嘅果蓉酸香清新。
bowl歌劇院蛋糕
所有食物都有兩件,唯獨歌劇院蛋糕及綠茶布丁只有一客,前者還好啲夠大件易分嚐,後者就「嗱搞」少少。講真,件歌劇院蛋糕就肯定唔合格,有名無實,只喺外形有點似,實質無咩咖啡牛油忌廉,朱古力軟心醬只得面層(況且,仲要唔滑),蛋糕更欠杏仁香味,頂多只可以稱之為朱古力蛋糕。
bowl綠茶布丁
以小蛋殼形布丁杯載住,夠可愛,質感幾好,夠挺身,唔會太削,而味道又唔錯,綠茶味淡雅幽香,帶些微回甘。
bowl紫薯泡芙
紫薯成為甜品新寵,佢哋都唔唔執輸,紫薯配泡芙。始終個泡芙放到最尾先食,香脆度喺差咗少少,但啲紫薯打得軟滑香甜,甜而不膩。
bowl君度忌廉紅莓朱古力脆餅
繼泡芙之後,另一樣討我歡心嘅甜點,賣相已經夠精緻小巧,而以朱古力脆餅,配以酸香嘅紅莓及加有君度橙酒嘅忌廉芝士嘅組合,酸甜度平衡恰好,味道當層次。
綜合嚟講,4款鹹點款式唔算好特別,但食味算叫做平穩;至於6款甜點,質素有高有低,整體當打個和。故此,可以再有改進空間,期望做得更具特色。

個人評分
味道:6/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$125

餐廳資料:
Espuma
尖沙咀厚福街8號H8 2樓
2739 2080

沒有留言:

發佈留言