2016年4月9日星期六

Cafe Charm's:午後大搜茶

上次到訪Cafe Charm's深水埗店食晚飯時,跟店主交流吓做甜品嘅心得,仲聽佢講遲啲紅磡店會推出英式下午茶套餐,甜品嘢我就最啱架,所以,佢話到時多多支持。搵個周末,又拉咗表姨甥女嚟,因為下午茶、甜品依家嘢佢又鍾意。
由於嚟嘅目的都喺為咗個英式下午茶,所以,主餐牌就唔使多睇,直接落單點一份下午茶套餐。
可能真喺幾多客人嚟都喺想試個英式下午茶,所以,唔單止目測所見,有成八、九乘滿入座率,以星期六下午茶時段嚟講,喺個不錯嘅成績,而且,確喺有唔少客目標同樣喺對準個下午茶套餐。
套餐包括7樣食物,三甜四鹹,樣樣都喺打孖兩件,並配伯爵茶或英式紅茶,每份$218+10%。餐牌見印住星期一至五供應,查實依家星期六、日都有,否則今次就摸門釘啦! 
究竟有無享用先後次序,餐廳就無建議喇,我覺得都喺隨心就可以,不過,先鹹後甜就比較大路啲。為方便寫作,我就由下而上咁寫,實際個品嚐次序就當然唔喺咁!
底層有黑松露什菌多士、煙三文魚牛角包及迷你和牛漢堡。
bowl黑松露什菌多士
滿滿嘅什菌,黑松露醬落得重手,配上烘得脆脆嘅法包,口感、味道俱備,讓美味有個好開始。
bowl煙三文魚牛角包
牛角包話雖迷你版,但夾有沙律菜及煙三文,一個人食晒一件都唔喺「濕碎」,然而,味道唔錯,煙三文夠油潤,牛角包夠酥香。
bowl迷你和牛漢堡 
有幾迷你?拎上手比較就知,不過,都唔可一啖過KO佢,因為嚿和牛都唔細,而且,肉味幾香濃,質感鬆軟,之前睇過人家嘅食評都知和牛漢堡喺店方主打菜之一,做成迷你版都唔差。
中層喺小兔窩夫配紅豆忌廉、朱古力咖啡撻及蘋果酥。
bowl小兔窩夫配紅豆忌廉
餐牌上原先列明喺雲呢拿奶凍,唔知喺賣晒定轉咗款,改咗件做成兔仔形嘅小窩夫。因為視為甜點,未有即時食,所以窩夫嘅口感腍咗,但喺,塗上柔滑嘅忌廉及清甜嘅紅豆,其實就幾好食。
bowl朱古力咖啡撻
依件甜點小弟覺得最好食,撻殼脆口,中間嘅朱古力咖啡醬做得幼滑細緻,但就偏向朱古力味重啲,而撻面加粒脆腰果就多添一份脆口感。
bowl蘋果酥
原本餐牌話喺蘋果酥,不過,食落我就覺得似香梨,因為味道比較清香。始終唔喺焗起熱辣辣即食,打咗少少折扣,但本身件酥餅幾酥香。
上層則只有英式提子鬆餅配草莓果醬。
bowl英式提子鬆餅
分享到最後嘅英式鬆餅,單單只配草莓果醬,但啲果醬店員話自家製,食落唔會太甜,而且,朕士多啤梨味嚟得感覺天然;鬆餅質感烘得幾好,唔太乾身,不過,表姨甥女話乾咗啲,所以,口味嘅嘢真喺人人不同。
bowl伯爵茶
熱茶喺以整壺上,供二人用,茶包採用Twinings品牌,至少沖到3壺,而到第4轉明顯轉淡。伯爵茶香,配上鹹甜點皆宜,不過,如果可以俾客人揀其他飲品,如咖啡或花果茶,就算需要補錢,都叫做有多啲彈性,因為,確實有啲客鍾愛咖啡多過茶。
今次又完成咗一次美味大搜查,同表姨甥女彼此閒話家常,過咗個悠閒下午。生活成日匆匆趕趕,間唔時停低吓,嘆杯茶,食件餅,扮扮慢活,喺生活中嘅調劑。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$120

餐廳資料:
Cafe Charm's
紅磡黃埔新天地3期百寶坊地下G27號舖
3480 6386

沒有留言:

發佈留言