2016年3月7日星期一

Schnee German Restaurant:德意之作

早兩個月先晌葵芳食完餐德國菜,晌老友吹雞下,今晚又再嚐嚐德菜滋味。而且,更可以同幾位耐無見嘅食友聚一聚,實在一舉兩「德」,聚餐地點,就晌銅鑼灣樓上鋪嘅Schnee,多謝老友嘅悉心安排,唔使小弟煩,帶個肚嚟就得喇。
由於喺樓上鋪,面門一定無地鋪搞到咁吸引,但一入到店中,倒有幾分德式古堡嘅模樣。紅磚牆、木餐枱、大木桶、黑盾牌、鹿頭……仲有甚有代表性之一嘅掛鐘。此外,地方夠大,枱櫈又排得唔密。
枱上點着蠟燭,再配合埋燈光,晚上嚟都頗有氣氛。
餐牌一白一黑,代表食物及酒精飲品餐牌。不過,今次相機出現少少問題,一影到內頁效果唔清,所以,未能影低作大家參考,請見諒。不過,雖話打正旗號喺賣德國菜,不過,亦加入小許其他國家菜式。分類方面,包括:德國麵包、湯品、沙律、頭盤、德國香腸、傳統德國脆薯餅、主菜、意粉及飯、甜品、飲品及多款酒精飲品。
影出嚟效果比較差,所以,其他餐牌頁面就唔貼出嚟!
bowl海鮮番茄清湯 $68
我哋點咗幾客湯品共享,初時無為意「清湯」二字,仲以為個湯會好紅,查實清澈見底。味道較清爽,以鮮清雞湯配上新鮮海鮮,如鮮蝦、帶子,讓唔多喜歡濃湯嘅食客有一個清新嘅選擇。
bowl德國經典薯仔湯 $58
德國薯仔沙律喺以前好多豉汁西餐廳會出現嘅沙律,德國經典薯仔湯小弟都喺第一次食。睇樣好似無咩特別,但味道實在,入口又唔覺得好寡,湯內有啲薯蓉碎,令個湯嘅口感幾特別。
bowl傳統德國脆薯餅伴燴野什菌 $158 
依一款脆薯餅喺餐廳推介嘅菜式之一, 絕唔喺晌麥記或全日早餐食到嗰款。除伴燴野什菌,仲有伴香煎三文魚和帶子蕃茄汁($168)及伴烤什菜芝士忌廉汁($158)兩款。店員介紹時,特別強調薯餅喺全人手做,將薯仔切成幼絲,混入薯蓉搓成餅狀煎香成金黃,故此,咬落綿滑嘅薯蓉中,有絲絲嘅脆口感,入口又唔會一口油,薯味突出自然;切成小件,伴點點燴什菌,食味更佳。
bowl燒德國豬腩仔配炸薯條 $188
未嚟個德國豬手,先試試個德式「燒腩仔」,燒腩仔厚切成片,一件疊一件排列整齊。入口外皮脆到不得了,咔嚓聲此起彼落,脆到聽得到,而肥肉唔算多,再伴上酸椰菜,感覺絕對唔會覺得好「漏」,沾少少燒汁,味道就更惹味;薯條唔使多講,炸得唔油膩,已經唔會差得去邊。
bowl招牌脆皮燒德國咸豬肘伴酸椰菜烤燒薯角 $198
是日焦點,就喺德國鹹豬手,香噴噴嘅隆重登場!一件件切好晒嘅鹹豬手肉,方便食用,同樣伴有微酸嘅酸椰菜,以及燒得甘香嘅薯角;豬手皮做得好焦脆,色澤帶粉嘅豬手肉口感鬆軟,皮與肉之間帶微微膠質感,口感妙極,不負招牌之名。
bowl黑松露意大利介子雲吞伴輕怡菠菜忌廉汁 $128
意大利雲吞包住菠菜蓉,再配上黑松露忌廉汁,香氣絕對無得輸,因為黑松露嘅氣味散發出嘅幽香,非常突出,而忌廉汁打得滑溜;至於啲意大利雲吞有少少咬口感,內裡嘅菠菜蓉細綿清新,估唔到德國菜以外,意大利雲吞亦做得相當不俗。
bowl香焗蘋果金寶伴雲呢嗱汁 $38
店員介紹,佢哋啲「金寶」喺即點即製即焗,所以,入口既香脆,又鬆化,充滿牛油香;而下層滿滿蘋果肉,清甜、柔軟、芳香,齋食都已經覺得好味。
熱情雜果芝士餅 $48
初頭睇鬼錯,以為喺「熱情果」芝士餅,原來喺熱情「雜」果,即喺伴碟嗰一堆雜莓及龍珠果,而芝士餅喺芒果口味,整體賣相又幾靚、幾繽紛。味道上,件芝士餅又唔錯喎,消化餅底有些微厚,芒果芝士卻喺幾香滑。
德國菜一向予人平實之感,唔花巧,所以,今日所嚐到多道嘅菜式,都帶有依一種感覺。而且,味道的確有水準,算得上喺幾道得意之作,絕唔喺花拳繡腿!

味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$245

餐廳資料:
Schnee German Restaurant
銅鑼灣駱克道447-449號中威商業大廈1樓
3708 8206

沒有留言:

發佈留言