2016年3月29日星期二

Momotaro:大展鴻桃

到外地旅遊最有趣喺尋幽探秘,唔一定話要搵啲古靈精怪嘢,只喺,經過啲辛勞而搵到想搵嘅地方,感覺特別深刻。今晚同麵包班同學仔嚟到Momotaro(註:Momotaro就喺日本家傳戶曉嘅桃太郎),一樣有份探秘嘅感覺,因為店家門牌標晌威靈頓街,實質鋪面開晌九如坊上面,認真吊詭。
門口開晌九如坊嗰邊,仲要經條巷仔先搵到,已可稱為極其隱蔽!但入到裡面,神秘感依然繼續,因為一室色調深沉,以木材為主,卻十分型格摩登,部份位置加入日本風情嘅擺設。
整個環境非常之大,並分開幾個部份,除基本嘅大廳堂座之外,如想同壽司師傅交流,坐晌壽司吧就最好不過,無論刺身定壽司,都由師傅手中第一時間直送到你面前,更可睇到有咩靚貨先落單!
假如你本想食吓小食,飲飲酒,酒吧位應喺你不二之選,因為餐廳入咗唔少罕有酒款,其實酒嘅嘢小弟唔熟,不過,同學仔喺好此道之人,佢望兩眼都見到有唔少好嘢。
此外,如天氣合宜,有幾排位設晌露台邊,打開晒啲趟門,雖然只喺都市樓景,但勝在感覺開揚,對住排排舊樓,又別有一番風情。
翻翻餐牌就會發覺食物嘅種類選擇真喺唔少,由前菜、沙律、刺身、壽司、卷物、魚生他他、炸物、湯品、煮物、其他熱盤、丼及甜品。而餐牌全英,侍應亦喺外藉人士,定價亦唔便宜,就知明顯對象都喺啲外藉或高銷費群。侍應介紹佢哋個餐牌時,強調好多食材都喺即日由日本嚟嘅新鮮飛機貨,當日賣唔晒就用作第二日午市,所以,午市用料都一樣唔差,卻喺平一截!
此外,仲有啲唔同價錢嘅二人套餐($580, $880, $1,280兩位用),甚至乎大廚發辦套餐(Omakase by Sushi Bar, $880位)都有。
bowlMomotaro Pineapple Chu $88
本來同學仔都無打算飲酒,不過,店長話依個系列喺自家泡浸,頗有風味,所以,同學仔就小酌一杯。除咗菠蘿味,仲有另一款奇異果味。佢話杯酒就覺得無飲開嘅日本燒酒咁嗆喉,可能喺加咗菠蘿釀製關係,但只有淡淡菠蘿味,唔算太突出,好在飲落唔似加香精啲味咁假,帶淡淡天然果甜香,整體飲落喺幾舒服。雖話喺燒酒,但加埋冰飲,飲完都唔覺有醉意,唔太飲得嘅朋友都應該飲得到。
先嚟啲小食熱吓身,見7款炸物中,以個鱈場蟹腐皮袋性價比似乎最高,而店員推介我哋試試個炸芝麻豆腐。
bowlFried Sesame Tofu $38
炸芝麻豆腐做得小巧,以位上,賣相做得一絲不苟,好精緻,入口頗嫩滑,帶芝麻香,原來啲豆腐都喺自家製,配上蘿蔔蓉、甘筍蓉及蔥粒,清爽中和番個油膩感,其實,炸功了得,豆腐本身入口都唔覺膩,自家製嘅醬汁亦唔會太濃而搶味。
bowlSnow Crab Tofu Curd Pocket $58 / 2pcs
外形有啲似賀年盆嘅福袋,又或潮菜嘅石榴雞,外層喺腐皮,炸得金黃香脆;內面包住鱈場蟹肉、菇粒、洋葱粒,簡單少少醬油提味,已極之好食,更難得蟹肉放唔少添。
bowlMomo Tomato Snow Crab Salad $138
又喺鱈場蟹,仲要多到呢,拆晒肉圍住伴晌啲日本蕃茄邊,放朶小菊花做裝飾,美極!由於味醂醋汁晌碟底,所以,建議出就咁嚐嚐蟹魚及蕃茄,咁先感受到啲蟹有幾鮮,蕃茄有幾甜;之後至跟底下嘅醬汁撈勻,咁就食出另一番風味,感覺更清爽開胃。
他他喺西方做菜嘅一種形式,店家有一種菜式叫刺身他他(Tartare with Caviar),共有3款選擇:三文、甜蝦及吞拿,定價$148-$198,如果就咁刺身刴蓉收你咁貴梗喺唔值啦,但裡面仲加有唔少貴價食材,如魚子醬、松露、喺咪又唔同講法呢!
bowlAmaebi Tartare $178
睇菜名下面所列嘅成份,你都大概估到喺乜,不過,日本人做菜就一向精緻度勝人一籌,以甜蝦做成他他,混入松露,再放點魚子醬、食用花,寧舍好睇。蝦肉確喺好鮮,可惜蝦味被松露搶晒,魚子醬嘅鹹鮮亦徒有矜貴,再者,甜蝦做他他始終覺得喪失咗佢應有嘅爽彈口感,整體感覺喺金雕玉砌嘅出品而已。
意大利菜有一種好出名嘅開胃菜式Carpaccio,通常喺薄切生牛肉片居多,但曾晌銅鑼灣嘅Babbo Trattoria食過一道西西里式薄片八爪魚,做得出色。晌Momotaro亦有以唔同魚類所做嘅薄片生魚片,包括大比目、油甘、金目鯛、紅鯛幾款,索價都要$158-$238。
bowlYellowtail Carpaccio $178
賣相無咩花巧,油甘薄切後,加上青辣椒、芫荽葉,淋上日式橙味醬油便成。油甘用料確喺好新鮮,青辣椒無預期咁辣,反而啲醬油帶點橙味就幾得意。概括而言,可以話喺唔錯,但始終跟食刺身有啲似,並未帶嚟太大驚喜。
bowlOysters with Sea Urchin & Caviar $168
單睇菜名已感受到喺幾奢華嘅一道菜,生蠔取自北海道貨色,貪其碩大鮮甜,又有海水味,食落滑溜蠔味足,最貼心喺去埋柱位,一拮起就可以成隻放入口,何其爽呀!加上落海膽一啲無手緊,配上魚子醬嘅提鮮,鮮味一層又一層,多變而有層次,貴得有道理。
食咗幾樣凍嘢,搵道熱食緩衝吓,熱食有10多款,例如:豬腩、烤三文、鱈魚、和牛……等等,我哋揀咗一款清酒煮日本黑蜆。
bowlAsari Little Neck Black Clams $138
以日本清酒煮黑蜆,並配上多種菇菌及蔥花,個湯底加咗牛油,所以,頗為香滑,卻散發淡淡清酒香,至於黑蜆唔算好大隻,但蜆肉肥厚鮮甜,果然用手揀手。
bowlSea Urchin & Foie Gras Rice $258
又喺另一奢華陣容嘅丼飯,不過,上枱時的話很香。小弟較喜歡篤穿隻溫泉蛋,讓蛋黃汁跟飯撈勻食,一啖飯一啖海膽,何其鮮味!又一啖飯一啖鵝肝,同樣何其甘香,再者,鵝肝煎得面層焦脆,實在美味。
bowlEarl Grey Crème Brulee $88
甜品一環,店家都無馬虎,一道伯爵茶法式焦糖燉蛋做得相當有水準,伯爵茶味芳香,卻跟燉蛋平衡,質感亦唔會過於虛浮而削身,挺身而唔會太實淨,個人而言,只喺略嫌個焦糖面做得厚身咗啲!
bowlGreen Tea Layered Mousse Cake, White Chocolate and Almond Crust, Black Sesame Tuile $88
原以為會喺外層抹茶慕絲拼上白朱古力杏仁脆餅心,不過,嚟到喺跟一般嘅抹茶慕絲蛋糕差唔多,伴上紅豆及雲呢雪糕。然而,賣相幾亮麗,抹茶慕絲蛋糕嘅茶味頗濃郁,入口非常柔滑,啲紅色亦好清甜,伴雪糕食就最好不過。
從餐牌嘅名字及品嚐過後,就會發配將唔少日本菜式再融和其他烹調方式,做出具和風嘅特色菜,而且賣相極具視覺效果,如果唔介意多花少少錢,或遇上值得慶祝嘅特別日子,不妨會一會桃太郎先生。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$800

餐廳資料:
Momotaro
中環威靈頓街198號地下
2865 0005

沒有留言:

發佈留言