2016年3月10日星期四

龍島美食店 Lucullus Gourmet Shop:好友狂嚐曲(52)

就嚟到復活節喇,市面上嘅相關應節產品都見有唔少。小弟雖未至人緣廣,但相信都唔喺咁差,晌上次嘅德國菜飯聚,就收到好友提前嘅復活節小禮物,竟然不約而同都喺龍島嘅產品,有曲奇,又有朱古力,真喺好多謝友人嘅心意。
盒內仲附有單張,介紹新一輪嘅復活節禮品。款式眾多,包裝得美輪美煥,甚具特色。
一講復活節,就會自然諗起復活蛋、復活兔,收到朋友小禮物嘅其中一份就喺「兔子脆米朱古力及曲奇禮盒」,禮盒以兔仔做盒形,白底襯上碎花,充滿春日氣息,「紅寶石」眼睛,粉紅色絲帶,份外吸引小朋友或女生。內有5塊曲奇及5粒彩色脆米朱古力。
先講講曲奇,雖然有5塊,但其實只有兩款口味,包括:藍莓牛油曲奇及紅莓牛油曲奇,全部獨立包裝,較為衛生。
bowl藍莓牛油曲奇、紅莓牛油曲奇
曲奇唔算好香脆,叫做不過不失,配藍莓乾或紅莓乾都喺穩陣嘅配搭,但味道上稍欠特色。
彩色脆米朱古力,5粒都喺代表唔同味道,分別有粟米、士多啤梨、蜜瓜、西瓜及牛奶朱古力。
bowl粟米、士多啤梨、蜜瓜口味彩色脆米朱古力
小弟只試咗前3者,粟米味最好食,而蜜瓜感覺最過癮;朱古力內包裹住脆米粒,所以,入口有鬆脆感,整體味道有少少偏甜,貪得意嘅朋友可以不妨一試。
另一位朋友所送嘅「粟米朱古力小禮罐」(Choc-A-Corn),就唔喺復活節期間限定嘅禮品,喺恆常供應嘅產品,所以,有興趣嘅朋友都唔需要急住買。
幾鍾意佢個罐身設計,外觀花花碌,幾繽紛,分上下兩層(其實罐蓋都有一層),可以循環再用擺吓小飾物或萬子夾、橡根之交儀用品。而內藏10粒朱古力杏仁爆谷,5粒原味,5粒咖啡味,同樣獨立包裝。

bowl朱古力杏仁爆谷、咖啡朱古力杏仁爆谷
其實以前也收過依一款小禮物,但就喺小盒裝(一盒仔有4粒),而且有好多款口味。食落好有口感,好鬆脆,但又有咬口,有少少焦糖香,無論原味朱古力定咖啡朱古力,都咁好食!
多謝好友為小弟注入咁好味嘅零食,雖然「兔子脆米朱古力及曲奇禮盒」味道上稍稍遜色啲,但靚靚包裝搭夠,不失為氹人開心嘅選擇!

個人評分
味道:6 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
龍島美食店 Lucullus Gourmet Shop
九龍灣偉業街33號德福廣場一期G60號舖
2707 0829

沒有留言:

發佈留言