2016年2月29日星期一

Waffills:歡夫雀躍

親戚中,有其中一個表姨甥女喺窩夫迷,所以,打算嚟Waffills大嘆全比利時窩夫宴,一問佢,佢就肯定一「夫」百應啦,又點可以唔預佢呀!不過,話全窩夫宴又似乎有啲誇張,只喺一次過品嚐前菜、主菜、甜品3款帶有窩夫元素嘅菜式而已。
店內裝潢簡潔,黑與白,仿磚牆,最引人眼球喺近廚房位牆上嘅黑白、彩色照片,一張又一張窩夫美食照,狀甚吸引,不過,都唔使羨慕,等陣我哋都可以嚐到多款窩夫美食。但喺,相信基於租金昂貴嘅關係,鋪仔細細,就安排咗14個位,枱櫈排得頗密麻,餐枱亦都較細,不過,幸而侍應非常醒目,逐道菜逐道菜慢慢上,免得一枱都喺嘢擺都擺唔落。
晌門口見到店家應該最近嘅推廣喺「饅頭窩夫漢堡」,不過,小弟就稍為鍾情另一款鹹食嘅「暖心窩夫」。一大張過膠餐牌,顯示晒各類出:窩夫烤餅沙律、暖心窩夫、饅頭窩夫包 、鮮果甜心窩夫、多款窩夫甜點、各式飲品……等等,創新有心思,驚喜滿fun。
bowl窩夫烤餅沙律配香烤雞肉 $88
究竟喺窩夫,定喺烤餅?點解會叫窩夫烤餅呢?口味上,有香烤雞肉、煙三文魚及巴馬火腿可供選擇,後兩者都喺即切現成材料,所以選雞肉,睇到佢哋煮嘢嘅手勢。
個沙律都幾豐富,沙律菜中仲添加咗蕃茄、青瓜、甘筍絲、青橄欖、洋蔥及忌簾芝士,伴上自家製蘋果麵豉沙律醬,似似哋常食到嘅油醋,味道清新得嚟又有少少甜味,頗得意;而其他材料又食得出好新鮮,如沙律菜,爽脆非常,蕃茄、青瓜都好新鮮。香烤雞肉嘅做法帶點日式,煎得外皮幾焦香,肉質又唔嚡,糝上少許芝麻,整體味道又真喺幾好。
「白潺潺」嘅窩夫烤餅口感有啲似厚身嘅餅乾,又有啲似烘脆咗嘅比得包(Pita Bread)或卡巴皮(Kebab),壓烘成窩夫形,總之薄薄脆脆,咬落又有啲咬口,因為喺即叫即製,要趁快食,一攤涼就變腍。由於佢本身無乜味道,強烈建議好似我咁夾少少沙律菜、雞肉、忌簾芝士及其他配料,效果不俗,份外好食。如果啪散件窩夫烤餅,撈勻啲沙律食,唔知效果又點呢!
bowl比利時佛蘭德風味豬肉暖心窩夫 $62
暖心窩夫有兩款口味:印度馬薩拉風味雞肉及比利時佛蘭德風味豬肉,由於沙律要咗雞肉,個鹹食窩夫就順理成章揀豬肉。
暖心窩夫以紙盒裝住,中間位紙條拉開就可以將紙盒打開,焦香嘅窩夫就呈現眼前,切開就見到窩夫內塞滿手撕豬肉,豬肉鹹鹹香香,極之惹味,而且以手撕製作,非常有咬口,再者,窩夫有蛋香,兩者配合真喺好好食。不過,溫馨提示吓,咪睇佢個外觀平平無奇咁,一放入口就知佢有幾熱辣辣,小心食,咪熨親。
bowl焦糖杏仁布魯塞爾窩夫配香蕉焦糖餅乾雪糕 $65
作為焦糖死粉,二話不說就相中依一款甜點,當然有假咨詢問過表姨甥女,哈哈。晌餐牌裡,會有兩個價錢,初頭研究過餐牌睇極都唔明,侍應解釋喺選擇雪糕球嘅分別,平嘅喺揀本地雪糕,貴嘅喺揀比利時雪糕,啊!原來如此,仲以為喺份量嘅分別。此外,另有額外配料添加,如額外雪糕球、新鮮生果、醬料……等等。
先唧上焦糖醬,再放下一大塊長形窩夫,簡單灑上糖霜,配上香蕉焦糖餅乾雪糕及杏仁碎,就成為我哋最後嘅一道菜。窩夫入口十分之脆,質感極為輕柔,好似一朕風,富蛋香,沾一點焦糖醬,放啲雪糕上面,再搽少少忌廉,一啖入口冷冷暖暖嘅感覺真喺無得彈。況且,個香蕉焦糖餅乾雪糕確喺正,香甜有蕉香味,雪糕內有點點餅乾碎,食得過癮。
甜點又點可以唔配杯熱飲,小弟一望個餐牌就已經好想試佢哋嘅焦糖杏仁雪糕咖啡,至於表姨甥女就鍾意熱食窩夫配凍飲,一杯奶昔就最啱佢。
bowl焦糖杏仁雪糕咖啡 $38
杯雪糕咖啡嘅面層唧上忌廉,加上焦糖漿,再撒上杏仁碎,賣相認真吸引。基本上佢喺杯Affogato,濃縮咖啡加雲呢嗱雪糕,但賣相再做得靚仔啲。大可先撈底滔啲雪糕試試,夾雜咖啡及忌廉,感覺唔錯。再攪勻後,由於既有雪糕,又有忌廉,所以入口好滑溜,卻仍不失咖啡香味。
bowl香蕉朱古力奶昔 $38
雖然無親身試過,但聽表姨甥女講,口感順滑,朱古力味濃郁,唯獨香蕉味比較弱,再加強啲就夠晒平衡。
今晚所試到嘅幾款窩夫菜式,的確各有特色,鹹甜皆出色。不過,始終地方淺窄,亦不宜坐太耐,幸而飯市時段客唔多,可以慢慢坐,悠閒食!

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$145

餐廳資料:
Waffills
銅鑼灣禮頓道124號地舖
2613 9600

沒有留言:

發佈留言