2016年2月6日星期六

美心西餅 Maxim's Cake Shop:吉星糕照

除咗老婆整咗兩底素蘿蔔糕自用之外,今年食到嘅蘿蔔糕仲有嚟自美心及功夫點心,後者另文再講,晌度先分享吓美心嘅「瑤柱蘿蔔糕」,喺表姨甥大量買入佢啲蘿蔔糕券再轉手賣俾我哋一班親戚,所以,平市面再平多少少。
打開包裝,糕面鋪有好多瑤柱絲、臘腸粒同蝦米。切開後,見到一絲絲蘿蔔幼條,不過,切嘅時候,感覺質感比較削身,切起嚟較易散。
而包裝袋背後有教點煮,可以煎,亦可以原底蒸15分鐘,因為原先已打算煎嚟食,所以一起手都已經切成一件件,不過,切咗就覺得蒸嘅效果會比較好啲。
bowl美心瑤柱蘿蔔糕
咪睇佢好似細細個,一個足有850g,即喺近兩磅,煎出嚟有一大碟。味道方面,其實都唔錯,好有蘿蔔嘅清甜味,加上材料足,口感豐富,又有絲絲蘿蔔,口感更實在。
不過,晌拆開包裝時,順便睇睇有咩成份時,就略嫌有好多化學嘢或調味劑,大抵因為想保存得好啲,令質素穩定啲,但感覺始終都無咁天然!美心始終喺本港嘅一個大品牌,以往嘅出品都一向不俗,「美心」個名猶如吉星,不過,個人而言,今次個蘿蔔糕只屬中規中矩,晌小弟心中,則未能高照。

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$20

餐廳資料:
美心西餅 Maxim's Cake Shop
深水埗港鐵深水埗站SSP2號舖
2386 7121

沒有留言:

發佈留言