2016年2月8日星期一

功夫點心 Kung Fu Dim Sum:點.點心.意

之前晌另一食評中講過今個春節試咗兩款蘿蔔糕,分別喺美心及功夫點心,前者已晌另一食評分享過,所以,今篇就喺介紹吓功夫點心嘅蘿蔔糕。當市面乜糕物糕,出到咩味都有嘅時候,功夫點心所做嘅仍歸於傳統,就只有臘味蘿蔔糕及椰汁年糕。
bowl臘味蘿蔔糕 
佢哋啲蘿蔔糕同樣主要都喺落臘腸及蝦米,不過,配以粗條蘿蔔喺佢嘅特色,務求突出蘿蔔嘅清甜及口感。
除糕面有唔少臘腸及蝦米外,臘腸及蝦米亦散佈晌糕內各處,而粗條蘿蔔真喺清晰可見。功夫點心嘅蘿蔔糕比起美心嘅晌質感上挺身啲,輕煎後亦無咁易散,入口蘿蔔味不俗,一條條嘅蘿蔔味道清甜,不過,整體味道稍鹹,臘腸感覺未夠鮮味。
bowl椰汁年糕 
至於椰汁年糕,無乜花臣嘢,賣嘅喺簡簡單單嘅傳統味道,一時急住食,煎好後嘅成品連相都忘記影。老實講,啲椰汁年糕煎好出嚟間間店個樣都差唔多,而功夫點心嘅椰汁年糕都做得唔錯,軟糯唔黏牙,煎耐少少帶些少焦香,食落淡淡椰香,比起佢哋嘅蘿蔔糕,小弟就覺得年糕好食啲。
兩款賀年糕點標榜喺香港製造,讓客人更有信心其品質保證!晌度趁機都多謝友人嘅點點心意,讓小弟同家人可以多試兩款賀年糕點。

個人評分
味道:6/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
功夫點心 Kung Fu Dim Sum
尖沙咀廣東道33號中港城2座平台4號舖
2836 6788

沒有留言:

發佈留言