2016年2月5日星期五

華御結 Hana-musubi:猴住嚟試

總有啲老友記好有心,喜歡過時過節就送上點點心意,而且,次次唔同,樣樣都見心思。華御結一向喺賣日式飯糰嘅專門店,估唔到賀年產品都有,友人話唔喺店家轉型,只喺跟友好嘅日本和果子台合作,將美味分銷嚟香港,小弟所收到嘅美味就喺與京都百年老店「京都吉祥庵」攜手推出嘅猴年限定和菓子「京乃干支菓子」。
手上嘅京乃干支菓子,包裝極有和風風格,紅紅白白,又櫻花,又秋葉,總之就甚具喜慶。朋友好有心,仲附埋店方張單張俾我,等我了解多啲是次嘅產品。
原來是次合作,除上述嘅京乃干支菓子,都仲有幾多種產品,如:宇治抹茶朱古力大福麻糬、京都朱古力大福麻糬、京都草莓朱古力大福麻糬、京都白朱古力大福麻糬、夢戀兔三色饅頭……等等,選擇甚多。
包裝盒內,共有5個烙印上趣緻可愛、栩栩如生嘅馬騮仔燒栗和菓子,極之應節,從單張所知推廣價賣$88,另備有8個裝,推廣價賣$128。
單張中有對和果子嘅用料作簡單介紹,不過,用料卻一啲都唔簡單,北海道產嘅紅豆及優質新栗。
外皮非常薄,帶着淡淡牛油香氣,內餡軟綿又唔過甜,混入栗子粒及紅豆蓉,好有傳統日式和菓子嘅韻味。
好感謝食友嘅心意,令小弟唔使飛過京都都有機會一試人家百年老年嘅甜點!

個人評分
味道:7 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
華御結 Hana-musubi
荔枝角長沙灣道833號長沙灣廣場2樓K1號舖
2371 2614

沒有留言:

發佈留言