2016年2月1日星期一

CHOO CHOO:愛屋及Choo

最近,其中一個表姨甥女搬咗屋,其實喺長沙灣搬去長沙灣,只不過街頭去咗街尾,乘機賀佢喬遷兼聚一聚講吓近況,所以,呃番一餐飯食。Choo Choo話就話地址晌順寧道,查實鋪面開晌轉角嘅昌華街。好彩,事前表姪女話搭咗棚嗰間,所以,一轉角就見到。
一離開青山道,入到內街就好靜,不過,估唔到入到店內卻有唔少客喎,其實,Choo Choo屬小店經營,全場都喺得25個位,都幾易爆,所以,有心嚟嘅話,最好訂定位就穩陣啲。
“Choo Choo”就喺蒸汽火車起動時所發出嘅嗚嗚聲,所以,你就會發覺全店就喺以蒸汽火車為主題,兩旁嘅電視屏幕營造出窗外嘅風景(事後先知喺店主旅行時所拍),而「車窗」更架設幕簾、行李架,甚至大件、細件行李在其上,絕對一絲不苟扮得似模似樣,加點幻想讓人猶如置身火車中用餐。
就連上到二樓嘅洗手間都有掛起啲旅行地圖,洗手盆之上都加插一張黑白嘅世界地圖。
是晚仍然天寒地凍,但一坐低店員就送上兩杯熱水,實在窩心。枱上「布拉格」小蠟燭杯,精緻美麗,柔柔燭光更添幾火暖意。
餐牌共有兩頁,好似無咗晚餐供應,因為嚟之前睇過其他人嘅食評做參考。此外,餐牌以食材嚟分類from the Land、from the Sea,Crab up……等等主菜菜式,唔會好似一般餐廳咁有餐湯、沙律、頭盤……等等,所以食物種類唔算多,亦都有少少焗限。
bowl香辣蘿勒葉醬炒魷魚圈意大利麵 $108
個意粉都幾辣吓,所以,餐牌上俾多隻辣椒公仔都不為過,但的而且確辣得刺激惹味,又有唔少蘿勒香。魷魚圈柔韌有咬口,最有趣喺意粉用上一般意粉及墨魚汁意粉,而意粉煮出嚟個韌度啱啱好,好有咬口,不過,個人而言,略嫌有少少油,雖然都只不過喺橄欖油而已,但落少一點會令個感覺更好。
bowl牛肩胛配露筍黑松露波特菇 $198
好鍾意佢隻「碟」,樹木形連埋啲年輪,好有原始味道,所以,賣相亦唔花巧,催向基本。牛肩胛扒幾大件,面面刨上香草牛油,慢慢咁溶化,充滿香汽;而牛肩胛燒得恰到好處,色澤粉嫩,食落果然富牛肉香,唯未有想像中咁軟腍,不過,亦算好食。
反而更愛配菜嘅露筍仔及波特大菇,前者爽口無渣,後者菌香味濃,再者,肉汁與牛油滲進其中,味道更香。
店中有3款甜品供應:Scenery In Glass、L.J.K.、Gold Rush,單睇名字及其成份組合,雖然定價實在唔平,但都非一般大路嘅芝士餅、慕絲蛋糕,每款都感受廚師嘅心思及創作。我哋揀咗個平平嘅Scenery In Glass一試,睇睇質素如何!
bowlScenery In Glass $78
當廚師捧出以雞尾酒杯盛載嘅Scenery In Glass出嚟向我哋解釋當中成份時,原來,其中嘅威士忌泡沫喺後加,故小弟未影得徹之前嘅模樣。眼前嘅甜品,就喺唧上威士忌泡沫及加上紅桑莓乾嘅成品,內裡仲包括由下而上嘅大豆意式奶凍、熱情果漿及芝麻脆餅(餐牌原先喺用上花生金寶)。一羹過插到底試晒幾樣食材唔容易,但其實,每個部份都做得唔錯,奶凍夠挺有豆香,熱情果漿酸香鮮活,脆餅脆香滿滿芝麻味,威士忌泡沫輕盈帶酒香。
bowlMango Banana $48
以芒果及香蕉打造嘅果汁,由於無溝水,所以,表姨甥女話飲落幾似奶昔,不過,由於無加過其他嘢,所以,果香味重,尤以芒果味較為突出,飲落亦會滲出香蕉味。
bowlLatte $42
佢哋嘅鮮奶咖啡沖調得唔錯,甚有水準,無需要加糖,入口平衡順滑,濃縮咖啡跟奶泡都唔會各自為政;拉花拉得細膩標緻,就喺額外獎勵。
後話:依家仲有無蒸汽火車?喺有架,小弟有幸早年去澳洲旅行,就晌墨爾本市郊坐過一次「普芬比利蒸汽火車」Puffing Billy(www.puffingbilly.com.au)遊一小段丹頓農山脈,喺一段非常有趣嘅體驗。晌片段中小弟都有出鏡架,不過,距離有啲遠,相信應該搵我唔到。
Choo Choo做嘅菜式,幾有新意,而且,環境幾有特色,不過,以長沙灣依等舊區而言,會俾人覺得定價有點偏高,但只以做到質素,相信仍然好有競爭力。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$260

餐廳資料:
CHOO CHOO
長沙灣順寧道364-368號昌暉大廈地下1號舖
3707 1034

沒有留言:

發佈留言