2016年2月14日星期日

英王麵包店 A1-Bakery:梳乎.芝士合唔嚟!

小弟家住美孚,但就住近西鐵線嗰邊,有時搭荃灣線返到美孚,就會再行番過西鐵線,依一間「英王麵包店」就經常經過,而且,佢都開到好夜。但話時話,由於晌屋企食完早餐先出門,所以,甚少幫襯佢哋買早餐,今次嘅幫襯,都喺口痕當下午茶。
雖然久唔久經過,但就唔太多留意佢啲產品,依一款梳乎厘芝士蛋糕($19)似乎喺新出品嚟!近排啲芝士蛋糕又熱鬧番起嚟,咁佢喺咪加入咗「梳乎厘」元素呢?
食完之後,小弟個答案:唔喺!唔知「梳乎」咗邊度,跟一般嘅日本芝士蛋糕無太大分別,絕對唔喺好似梳乎厘「梳乎」到咁輕盈軟身,相反,質感綿密細緻;此外,芝士味亦唔多突出,比較淡口,似有還無咁款,老婆仲話較喜歡上次食友所送半熟工房嘅「半熟芝士蛋糕」。
雖然,基本上個芝士蛋糕無論口感、味道都唔喺差,不過,以梳乎厘命名,就明顯喺有啲誇大之嫌,唔俾個喊臉佢都算我手鬆啦!

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$19

餐廳資料:
英王麵包店 A1-Bakery
美孚港鐵美孚站MEF 116號舖
2370 1738

沒有留言:

發佈留言