2016年1月4日星期一

越棧越式湯粉專門店 Viet's Choice:日積越累

「越棧越式湯粉專門店」開吓開吓都越開越多,眨眼都有成廿間分店,曾經幫襯過荃灣綠楊坊店,不過,已經喺2012年初嘅事。雖然開到成為連鎖店,但嗰次光顧嘅印象唔差,卒之都開到嚟美孚,作為街坊,都無理由唔試吓架!
前身喺吉野家個鋪位,地方都幾大,一室芥辣黃襯啡,搶眼醒目,再配木系裝修,牆上有不少越南風土嘅畫作,提醒你佢喺一間越南餐廳。店內以4人枱為主,比起綠楊坊店,依度啲間隔闊落好多,揀個梳化卡位,就坐得更舒服。
餐牌有啲似報紙裡分類廣告形式,食物嘅選擇,店名「越式湯粉專門店」都話晒一切,主打多款越式湯粉、撈檬,仲有越式小食,少少咖喱類產品,部份菜式有圖片介紹;亦設有唔同形式嘅套餐、二人餐、四人餐。
另外,有一個主餐牌以外嘅新推小食「蓮藕釀餅」($22 / 3件、$38 / 6件),點睇都唔似越南嘢,不過,老婆喜歡食藕餅,所以,都點一客細份嚟試試。
bowl蓮藕釀餅 $22 / 3件
藕餅都煎得幾甘香,唔油膩,口感帶少少爽脆,餡料有啲豬肉、甘筍、馬蹄粒,都真喺做得唔錯。
bowl特別牛河 $50
散叫價$50,套餐價$58,配飲品一杯,改特飲就+$4。何謂「特別」?咪就喺四合一牛河囉,貪其一次過可以試晒胡椒牛扎肉、金肚絲、牛腩片及生牛肉。如果想加菜(津白 / 生菜 / 蘿蔔)無問題,都喺多+$8。
晌餐牌上,店方特別點明「本店所有湯底均選用鮮牛骨熬制」,所以,真喺要嗒真啲個湯底先得。
先講湯底,香而不俗,的確幾有骨香且馥郁;河粉較廣東嘅幼少少,但好滑溜,而且份量頗多。一碗裡果真有齊4款「牛」,不過,份量唔算好多,金肚絲沉晒底,初時仲以為俾漏添。胡椒牛扎肉幾得意,柔軟有彈性,金肚絲幾爽口,牛腩片幾有肉味,而生牛肉好嫩滑。
bowl雞絲金邊粉 $42
雞絲似喺手撕雞肉,撕得比較碎濕濕,但口感又幾綿柔,唔會「嚡烚烚」,金邊粉差唔多等同粗身嘅米粉,入口有米香,雖唔及河粉滑,但一樣好軟綿,同樣份量十足。
bowl生薑果纖蜜 +$8
單點要$22一杯,不過,你食任何湯粉、湯檬……,都可以+$8配基本飲品,+$12配特飲。天氣有點凍,就揀咗一杯健康熱飲「生薑果纖蜜」,飲落就好似一杯有薑味嘅熱菜蜜,而薑味都幾堅,飲完杯底一埋薑絲,貨真價實。
雖然是晚喺閒日,但嚟到都只喺8:00pm,已經唔太多客人,雖然話美孚多中產(可惜小弟未入流),但四、五十食一碗河粉麵亦未必人人捨得(小弟都覺得定價有啲偏貴),依頭啲食肆較少區外客幫襯,所以,做唔做得住都仲喺要靠日積月累儲多啲街坊客。晌依區,依家一共有兩間賣越南嘢嘅食肆,個人而言,都喺喜歡近街市嗰邊嘅小越南多啲,唔單單因為佢哋食物種類多選擇啲,更因為水準確喺高一班。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$61

餐廳資料:
越棧越式湯粉專門店 Viet's Choice
荔枝角寶輪街9號九巴總部地舖
2264 4422

沒有留言:

發佈留言