2016年1月17日星期日

譽宴 U-Banquet:驚喜偶譽

今年第一餐嘅團年飯就喺同細胞小組嘅團友食,仲要提早到過年前三星期,因為成十多人,幾個家庭,實在唔易約。年近歲晚,好多酒樓都分兩輪,約到嚟譽宴,就喺貪佢就算星期日都唔分時段,讓我哋慢慢傾,輕鬆食。
譽宴本身都有專搞婚宴,所以,個場環境幾好,廣闊無柱位,樓底又高,天花嘅水晶燈閃閃亮亮,就算唔喺婚宴,都見有人擺百日宴。
嚟到食晚飯,唔使擔心消費特別高,有平有貴,又有啲特價嘢,最緊要喺唔使被逼食啲貴價套餐,所以,我哋點啲小菜,又點啲炒粉麵。
補充下,餐前小食收$15碟,我哋13人收3碟,茶芥收$12位,其中一個喺阿B,收12人茶錢,所以,依啲濕碎數,都收咗近兩嚿水 。
bowl成都手撕雞 $48
手撕雞幾嫩滑,墊底嘅青瓜絲入口爽脆,淋上嘅麻辣汁,辣勁好強,但唔會好麻,幾醒神醒腦嘅小食。不過,因為晌個餐牌唔見有「辣椒」公仔,所以,無諗過佢會辣成咁!
bowl上海三鮮烤麩 $48
摷嚟摷走,都好似只得兩鮮:木耳、冬菇,不過,都唔緊要啦,做得好食咪可以囉。烤麩綿柔又吸滿汁,木耳爽,冬菇香,大人細路大都啱食。
bowl燒味拼盤 $168 
人多就特別鍾意點袋個餸,當餐前小食又得,當餸伴白飯都得,唔個點解,啲細路又特別鍾意食「橡根」。拼盤有叉燒、燒鴨、乳豬、海蜇、煙鴨胸、豬脚仔,樣樣有啲,勝在多元化,滿足大家各有所好,況且,啲燒味又做得唔差。
bowl秘製話梅骨 $98
無啦啦嚟咗份元蹄,仲以為嚟錯要求退走,點知眼前嘅就喺話梅骨,因為以前食過一直認為好似無錫骨、糖醋排骨嗰樣,所以,依份話梅骨小弟點都認為唔可以叫骨囉 。不過,講味道又幾唔錯,「元蹄」處理得唔肥膩,又有肉香,嗒落又確有話梅嘅酸香,更中和剩餘嗰份油脂感。平時真喺食份紅燒元蹄要兩嚿幾水,依家唔使一嚿就搞掂,錯有錯着。
bowl滑蛋炒蝦仁 $88
蝦仁既大隻,又爽口,滑蛋配少少蔥花炒,又做得唔錯,一碟嘅份量唔會得少少,只賣$88實屬抵食嘅小菜。
bowl北海道元貝賽螃蟹 $88 
通常話元貝,都諗住碎濕濕,但個賽螃蟹好有驚喜喎,個炒蛋白炒得嫩滑之餘,堆到成個小雪山咁,而元貝唔喺只得兩、三炷咁少,更加埋鮮帶子,翠綠嘅西蘭花伴碟,好睇又好食。
bowl紅燒滑豆腐 $68
可能好多人都認為喺一道好普通嘅菜式,不過,易學難精,豆腐入口十分嫩滑,又豆味,個汁茨香濃,簡單味美!
bowl紅梅漁肚浸秋葵 $108 
廚師推介菜之一,又因為有秋葵入饌,加埋魚肚,有益健康。不愧推介,魚肚浸發得好腍滑,秋葵爽得嚟帶點黏,「紅梅」攞個名靚啲,其實喺蕃茄湯底,幾酸香濃郁,正!
原來喺打算叫啲小菜,再叫白飯,因為見佢哋有啲特色炒粉麵飯,所以一口氣點兩個試試。
bowl南瓜芝士海皇焗天使麵 $148
成道西菜咁款,中菜師傅煮天使麵,喺膽搏嘅選擇,不過,佢哋又煮得有水準喎,首先天使麵無煮過籠,唔會腍到好似啲蚵仔米線咁;個南瓜芝士汁又煮到恰到好處,既有南瓜味,又有芝士香。
bowl牛肝菌鴛鴦米帶子炒飯 $138
標得個題目驚喜就當然唔喺單一事件,依個炒飯真喺先驚後喜,初時睇賣相以為得嗰3粒帶子做做賣相,怕唔夠分仲軋開晒,原來飯內仲混有好多帶子粒,夠晒驚喜,而且,牛肝菌亦有唔少,飯粒夠乾身,又炒得有菌香,認真好食。
雖然我哋當中都有啲甜品粉絲,但只打算叫少少過吓口癮,不過,一來酒家有唔少甜點供應,二來難得大家食得咁開心,三來就快過年,一於盡慶啲,8款甜品點咗5樣,擺到成枱都喺。
bowl呂宋香芒布甸 $22
碗布甸質感唔錯喎,幾挺實,唔會好削,不過,啲芒果就質疑喺咪菲律賓貨,因為有少少酸(兩碗都喺),一喺就焗得唔夠熟就拎去整布甸。
bowl千層薑汁糕 $24
一籠有4件,睇個樣仲以為咖啡糕之類,一層間一層,雖然唔喺咩難整嘢,都要俾少少心機。入口薑汁糕幾爽,薑汁味亦好突出,幾好食喎。
bowl紅豆桂花糕 $28
同樣一客有4件,仲要裁成心形,底面都喺一般嘅桂花糕,不過,睇見都知佢落足桂花,所以,挺濃桂花香;中間就隔一層紅豆糕,紅豆大粒,又清甜,只喺發覺有部份豆煮得未夠腍。
bowl金牌流沙包 $38
一籠3件嘅流沙包,不負金牌之名,包身非常軟熟,咬落又唔黏牙,「流沙」餡絕對好「流」,好香蛋味。
bowl原籠蔗糖馬拉糕 $38 
大大個馬拉糕,一開6,色澤黝啡因為採用純蔗糖,所以,有一朕朕清甜,而且,馬拉糕發得鬆軟,又有回彈力,出色嘅出品。
另外,白飯收$12碗,收加一服務費就唔使多講啦,不過,菜價唔算貴,碟頭都夠份量,招呼亦唔錯,所以,今次個團年飯都算喺抵食夾大件。有時專登搵都未必有咁筍,偶遇反而處處滿驚喜!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$156(只計成人)

餐廳資料:
譽宴 U-Banquet
太子彌敦道750號始創中心始創中心6樓
2811 1983

沒有留言:

發佈留言