2016年1月12日星期二

煤氣烹飪中心 Towngas Cooking Centre:晌煤氣學整扒,一掃霉氣!

早前參加遊戲,中咗張煤氣烹飪中心(www.towngascooking.com)嘅禮券,烹飪中心嘅課程都幾豐富,幾多選擇。小弟都算喺個食肉獸,所以,最後揀咗個「Cook for Love on Valentine's Tuesday-Menu 2-香煎黑椒肉眼扒」實習班,課程費用$400,感覺都幾貴,但又可以帶一位朋友同行,變相$200一個人,又喺實習班,有得煮又有得食,仲有兩道菜示範,划算到極。
個廚房都唔細,印象中好似有9-10個爐頭,爐頭設計得比一般廚房矮,原來喺因為可以俾啲親子班用,另一邊就仲有個大廚房,不過,因為上緊堂就唔方便參觀。
bowl田園雜菜湯 
先喺示範菜式,因為煲湯需時,所以,課堂一開始就先煲湯,由於唔喺需要好高技巧嘅烹飪班,所以,個湯都非常易做,都喺洗洗切切,跟導師咁按步就班應該返到屋企自再整,失敗機會喺零。
bowl香煎黑椒肉眼扒伴薯蓉 
輪到今堂嘅戲肉,當然大家都更投入。今堂嘅導師Kaley都幾好,講咗唔少扒類嘅資訊,如牛柳、西冷、肉眼、T骨嘅分別,因為當中真喺有第一次入廚嘅人。件扒除咗清洗之外,由醃到煎,導師示範完一次就輪到我哋落手落腳做;此外,講明喺伴薯蓉,亦要親力親為自己搞,不過,由於薯仔有中心職員一早烚好,又有薯蓉夾,我哋都只喺剝皮,壓蓉,調味,拌勻而已。
長話短說,雖然小弟單拖,但一樣可以晌短時間內搞掂煎牛扒、搓薯蓉。而中心提供嘅份量真喺唔嘢少,兩大件肉眼,每件相信超過10安士,所以,今餐我就認真豐富咯。 
晌依道學煮嘢有樣嘢幾特別,就喺煮好之後會晌隔離個「飯廳」度食。一大張餐枱,鋪好枱布,擺好餐具,連埋之前煮好嘅湯,及後上嘅雪糕,有前有後,更備有啡茶招呼,成套晚餐,又幾盞鬼嘅煮飯仔學堂! 
卒之搞好可以開餐,自己評自己,或者有啲唔客觀,但睇樣都煎得有板有眼。件肉眼肉質唔錯,頗有肉味,只喺嫌筋位多;我啲薯蓉亦調得幼滑,但重手咗落香草,搶咗少少薯味。
bowl雲呢嗱雪糕伴無花果黑醋濃汁
最初初以為個雪糕會有鮮無花果做伴碟,原來喺支黑醋叫「無花果黑醋濃汁」,亦喺個甜品嘅主角,因為喺Jamie Oliver嘅產品。其實雪糕淋上黑醋都唔喺第一次食,所以,唔會有咩驚喜,但支黑醋又的確幾醇香。
一個人食晒成碟超過廿安士嘅扒,真喺飽到上心口,所以,薯蓉食少少,剩番嗰啲打包攞走唔好嘥。導師話,啲扒煎成就最好即食,新鮮煎好即食大家都明啦,但窩心在如果你怕晌度食唔晒,又或唔想晌度食,兩件扒喺可以拎走返屋企先煎嘅,真喺好別出心裁嘅烹飪班。

個人評分
好玩指數:9/10
玩指數:8/10
實用指數:8/10

餐廳資料:
煤氣烹飪中心 Towngas Cooking Centre
銅鑼灣波斯富街99號利舞臺廣場9A
2576 1535

沒有留言:

發佈留言