2016年1月18日星期一

Paul Lafayet:自討沒脆

為咗餞行姨甥女,同老婆家人晌沙田新城市嘅鼎泰豐食飯,佢哋啲甜品唔多啱大家食,所以,之後就轉過隔離鋪Paul Lafayet食個高檔甜品。
一如大部份分店,鋪位細細,但鋪內總有少少座位供堂食。一櫃都喺甜點,色彩繽紛,琳瑯滿目,唔少人都介紹過佢哋,所以,就唔費唇舌再講。
bowl法式焦糖燉蛋(Crème Brûlée) $45
我估10個客有7個喺為依個燉蛋而嚟,唔單止個「瓦砵」典雅精緻,即場晌你面前做出薄脆嘅焦糖亦喺賣點。確實,表層嘅焦糖做得均勻,輕敲有敲玻璃嘅感覺,既薄且脆,水準如一,惹人唾涎不無道理。
底下嘅燉蛋入口非常柔滑,蛋味雖唔講得上超濃郁,但絕不失禮,又帶有雲呢嗱及奶香,招牌地位誰能代替。
bowl香芒開心果脆餅(Mango & Pistachio Dome) $45
外形做得圓滑,除面層放有一粒迷你開心果味馬卡龍外,唔切開都唔知佢嘅組合喺點。由下而上嘅配搭喺:脆餅、開心果味海綿蛋糕、芒果慕絲夾芒果軟漿。
個脆餅底唔脆,反而有啲腍,而且,中間嘅開心果味海綿蛋糕雖然開心果味都幾突出,不過,有少少過濕嘅感覺;最好都喺最外層嘅芒果慕絲及薄薄嘅一朕芒果軟漿,芒果味清甜,質感柔滑,總算為件餅拉番啲分。
今晚所試嘅兩款甜點,法式焦糖燉蛋無疑表現穩定,其實香芒開心果脆餅個配搭本應亦唔錯,不過,脆餅及海綿蛋糕跟預期有落差,若以Paul Lafayet一貫出品嘅水平,可以算得上喺唔合格,今次真喺有啲自討沒趣。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$45

餐廳資料:
Paul Lafayet
沙田沙田正街18號新城市廣場第一期158號舖
2572 8807

沒有留言:

發佈留言